Gå til innhold

Hvor lenge er kvinner lystne på sex, alder - nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har møtt en kvinne som har vært i et sex-løst ekteskap i 20+ år 

Etter vi møttes har vi hatt mengder med utrolig god sex, hvor hun klynker, piper og roper samt blir usannsynlig våt og god. Selv blir jeg traktert på beste sett fra henne, kort sagt funker skikkelig bra.

men hvor lenge forblir Adam i paradis? Menn holder koken til langt oppi årene. Er kvinner på samme måte?

ps, vi har mye annet sammen også bare så det er sagt, vi er mentalt tilstede i hverandres liv med hva normale voksne skal gjøre sammen.

Anonymkode: 11cc3...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder menn koken til langt oppi årene? Det er nytt for en del kvinner, som ligger med menn. Nei, her er det nok individuell forskjeller, som vanlig.

Anonymkode: 70fed...002

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er veldig individuelt. Noen menn mister litt lysten når de nærmer seg 40, andre holder koken en god stund til.

Som kvinne har jeg bare fått mer og mer lyst med årene og nå som jeg nærmer meg 40 er jeg nesten umettelig. Regner med det kanskje roer seg når jeg treffer overgangsalderen? 

Anonymkode: 69f4e...34b

• Liker 3
Skrevet

TS, beklager glemte å skrive alder hun er 57 - overgangsalder er over i den kroppen

jeg er 50

• Liker 3
Skrevet

Alltid vært kåt, og regner med jeg alltid kommer til å være det. Hvorfor skulle det endre seg?

Anonymkode: 051e9...9cf

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror kvinner er lystne på sex så lenge det er en mann som vekker lysten i henne. 

En kvinne kan helt sikkert ha sexlyst og ha sex med seg selv "langt oppi åra", og hvis hun har en partner som tilfredsstiller henne så vil hun også ha lyst på sex med denne mannen til "langt oppi åra". 

Anonymkode: 7f2c6...9c8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror kvinner er lystne på sex så lenge det er en mann som vekker lysten i henne. 

En kvinne kan helt sikkert ha sexlyst og ha sex med seg selv "langt oppi åra", og hvis hun har en partner som tilfredsstiller henne så vil hun også ha lyst på sex med denne mannen til "langt oppi åra". 

Så fint, da får vi prøve å få dette til å bli en hyggelig alderdom da - når alderdommen kommer da, før det 🥳🥳🥳🥳

• Hjerte 1
Skrevet

Her økte lysten etter40. Er nå 55 og lysten er på topp.

Anonymkode: 8648a...84e

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det spruter så er det en åpning. Håper det gir svar :)

Men sex drive er svært forskjellig ifra individer. Så ikke alle er så sex lekne

Skrevet

Dette er jo veldig individuelt. Kan ikke si at det er et svar på det. Kvinner er ulike.

Anonymkode: 0a8b6...385

Skrevet

Jeg er K63 og fortsatt både lysten og leken. 

Anonymkode: 92f8b...565

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er veldig individuelt. Noen menn mister litt lysten når de nærmer seg 40, andre holder koken en god stund til.

Som kvinne har jeg bare fått mer og mer lyst med årene og nå som jeg nærmer meg 40 er jeg nesten umettelig. Regner med det kanskje roer seg når jeg treffer overgangsalderen? 

Anonymkode: 69f4e...34b

Det høres logisk ut i og med at biologien prøver å få deg til å parre deg så meget som mulig før du slutter å ruge på egg. Etter det er det jo ingen vits mere.

Anonymkode: 60ec2...74c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Samme gjelder jo for menn. Noen kvinner vekker dyret i menn, uansett om de er 70 eller 80 år. Alt kommer ann på hvor attraktiv hun er, seksuell kjemi og om hun klarer å lokke frem instinktene i mannen. 

Ikke rart at folk mister lysten i et dødt kjedelig forhold der all spenningen er forbi forlengst. Dessuten har folk en tendens til å forfalle fysisk i lange forhold og ser ut som sofagriser. 

Man må trene minst 3 ganger i uka, spise sundt og ha en aktiv livsstil uansett man er singel eller i langvarig forhold. 

Anonymkode: 2f433...aad

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Samme gjelder jo for menn. Noen kvinner vekker dyret i menn, uansett om de er 70 eller 80 år. Alt kommer ann på hvor attraktiv hun er, seksuell kjemi og om hun klarer å lokke frem instinktene i mannen. 

Ikke rart at folk mister lysten i et dødt kjedelig forhold der all spenningen er forbi forlengst. Dessuten har folk en tendens til å forfalle fysisk i lange forhold og ser ut som sofagriser. 

Man må trene minst 3 ganger i uka, spise sundt og ha en aktiv livsstil uansett man er singel eller i langvarig forhold. 

Anonymkode: 2f433...aad

Kan hende at de fleste ser ut som sofagriser når de når 70-årsalderen.

Såklart dette med seksualitet gjelder for begge kjønn. Jeg svarte som jeg svarte pga trådens tittel og fordi jeg er kvinne selv. TS var nysgjerrig på kvinner og sex og derfor svarte jeg på det. Jeg syns det er en grei ting å svare på det folk spør om og ikke snakke rundt det og svare på alt annet i tillegg. 

Jeg tror forresten at man kan ha givende og deilige forhold uten at man nødvendigvis må trene tre ganger i uka. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...