Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Håper noen med erfaring kan hjelpe meg her😊Dette blir nok veldig langt, men håper noen gidder å lese🙈

Jeg har masse erfaring selv med tapeextensions altså, brukt i mange år (med opphold osv). Men har alltid satt det på hos en frisør og har en frisør som jeg er kjempefornøyd med. Men så er det noe med cravingsen etter å prøve selv hehe. Sett masse på youtube om folk som gjør det alene, selv. Håret jeg bruker er fra Rapunzel of Sweeden. Bestilte meg tape derfra og prøvde. Uten hell😂Bruker «sandwich» metoden der jeg setter tape på en hårstrimmel, legger den på håret og så prøver å tape på den andre. Ser ut som tapen sitter bra på festet, men den faller ut. Satt i noen få, men gir opp tror jeg.

Må få med at jeg har lite og tynt hår (hatt cellegift for mange år siden og håret ble aldri det samme igjen), derfor kan jeg ikke la så mange hårstrå gå til spille. Håret mitt rekker såvidt til skuldrene. Jeg har jo litt komplekser også med dette håret mitt og derfor har extensionet vært redningen da det ikke sliter så mye. Da får også mitt naturlige hår litt «hvile». Men det er jo kostbart å dra så mye til frisør osv. 

Ble litt frem og tilbake her, men da til spm… Når den ene strimmelen faller ut, så sitter jo den andre fortsatt i med tapen og til håret. Da har vel det håret som KAN feste seg til tapen festet seg og det er ingen fare, tenker jeg. Sett bortifra at det er mindre hår med èn extensionsstrimmel, men det gjør ikke noe. Tenker jeg feil og at dette vil slite veldig mye på håret og at jeg kan miste masse hår da? Eller går det bra å gå med det sånn, bare for ei lita stund altså… 

Håper det er noen som kan hjelpe meg😊Og kan likegodt få med at det er uaktuelt å kjøpe nytt hår fra nytt sted. Sikkert mange meninger om hvor man bør kjøpe extensions. Men kan ikke kjøpe nytt da jeg nettopp har kjøpt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...