Gå til innhold

Er forelska i forelskelsen - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en ff i et års tid. Vi bor langt fra hverandre og ses kanskje en helg hver måned, eller litt sjeldnere. Vi har god kjemi, prater godt, har lik humor og deilig sex. Når vi ses oppfører vi oss som kjærester, men det er ingen romantiske følelser -dette har vi snakket om og er likt for begge. Vi er begge er fornøyde med å være single, men er godt med litt human touch innimellom.

Når jeg ikke er med han kommer denne slitsomme forelskede følelsen snikende med sommerfugler og dagdrømming, men når jeg da treffer han er den borte igjen.

Jeg forstår at jeg blir forelsket i forelskelsen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til å slutte! Det er utrolig slitsomt, tar tankevirksomhet og energi som jeg heller ville brukt på andre ting.

Er det noen som har noen konkrete råd til meg? Jeg vil helst ikke bryte kontakten med han, så gjerne andre råd enn det om det finnes!

K37

Anonymkode: 821d1...19a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke ff er noe for deg egentlig. Han er en mann, vil bare ha sex. Og du holder på å bli forelsket. Her blir du nok såret til slutt.

Anonymkode: cfb7e...c08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...