AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Reiser til London i november/desember og lurer på om noen har noen tips de vil dele? 🤩 Vi bor sentralt, like ved Oxford Street. Jeg er ute etter - rimelige butikker hvor de selger interiør ala Rusta, Europris. Finnes det noe lignende konsept i London? Jeg vet om Primark. - har de en butikk ala Normal? - butikker hvor de selger julepynt - klesbutikk til barn hvor de selger rimelige klær. Andre tips eller must-have? 😀 Anonymkode: e92c5...ddd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 uniqlo selger rimelige klær og har mye ullgensre. Julepynt kjøper jeg gjerne på Liberty men det er ikke billig-butikk, men de har enormt utvalg. Anonymkode: 54d6e...41d
kaledonia Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 (endret) Superdrug og Savers Homepage | Superdrug Savers | Health Home Beauty Endret 2. september 2022 av kaledonia
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Argos (nettbutikk, men med «klikk og hent») New Look, relativt rimelige dameklær Wilko T K Max - outlet-butikk for endel finere merker Anonymkode: 59114...455
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Flere dagligvarekjeder, som Tesco og Sainsbury, har sine egne kleskolleksjoner superbillig, men de har neppe butikker i London sentrum. Kjedebutikker forøvrig har også ganske billige barneklær; C&A, Next, Matalan, osv. Anonymkode: 59114...455 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Tuuusen takk for mange god tips 🤩 Anonymkode: e92c5...ddd
fru Alving Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Marks and Spencer har rimelige klær, mat og sikkert masse stæsj rundt jul. Eller så kan jeg tipse deg om senteret John Lewis som ligger på Oxford Street de har mye bra kvalitet uten at det er så dyrt der får du mye for pengene.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Dropper du turen kan du bruke pengene i norge Anonymkode: 3041a...2c3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dropper du turen kan du bruke pengene i norge Anonymkode: 3041a...2c3 Droppet du innlegget ditt kunne du spart flere sekunder. Anonymkode: 6f270...5b2 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå