Gjest Gjest_lia_* Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 hvordan får jeg ryddet opp i datan, altså slettet alle internett sider som har vært besøkt?
Cata Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Du kan sikkert rydde opp via en eller annen meny i nettleseren, men ærlig talt er det så lenge siden jeg har gjort det at jeg har glemt hvordan. Når jeg skal rydde synes jeg nemlig denne fungerer veldig bra.
Catzy Skrevet 26. november 2005 #3 Skrevet 26. november 2005 Hvis du bruker Internet Explorer, trykk på Tools (Verktøy) på øverste menylinje, og så Internet Option (Alternativer for Internett). Midt på den første "siden" har du en knapp som det står på "Delete Temporary Files". Trykk på den, så sletter du alle referanser til sider du har vært på i det siste. Du kan også slette cookies, som lagrer innstillinger og passord fra forskjellige sider. Det gjør du med knappen til venstre. I Firefox trykker du på Tools -> Options -> Privacy - Finn der det står "Cache" og trykk på knappen hvor det står Clear ved siden av. Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Du kan sikkert rydde opp via en eller annen meny i nettleseren, men ærlig talt er det så lenge siden jeg har gjort det at jeg har glemt hvordan. Når jeg skal rydde synes jeg nemlig denne fungerer veldig bra. ← Er det helt trygt å svare ja til å slette alt den foreslår? Hvordan kan jeg evt. vite hva jeg ikke bør slette?
Cronos Skrevet 28. november 2005 #5 Skrevet 28. november 2005 Den skal være helt trygg. Det eneste jeg kanskje ikke ville slettet er Internet Explorers autocomplete forms. For da må du kanskje taste inn brukernavn og passord på nytt på de sidene som har det. Men ingen stor skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå