AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Jeg har sluttet å ha sex etter noe en sa til meg og etter det har jeg ikke hatt sex på snart to år. Jeg får Orgasmer fort og når det går mister jeg litt kontroll over kroppen min på en måte,, det er som om jeg forsvinner litt og jeg beveger meg en del når det skjer, flere ganger. Det er sånn blanding av extremt godt og extremt ekkelt. Ekkelt fordi jeg ikke har kontroll...... Og han jeg var sammen med sa at jeg var den gerneste dama han noengang hadde hatt, han lo da han sa det, og kalte meg ting mens han fortsatte og jeg var sånn jeg var uten kontroll. Akkurat som om det var noe feil med meg, tenkete jeg etterpå.Jeg har hatt en mann før ham, ,og da tenkte jeg ikke på at noe var feil. Jeg har søkt på nettet og ser at det ikke er vanlig med det de kaller VaginalOrgasme og at mange kvinner ikke får i dey hele tatt, men da er det uvanlig å få det så my og fort. Hardt. Jeg vil ikke være uvanlig, derfor slutter jeg. Anonymkode: a2d8a...a89
blaffen Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Hva om jeg forteller deg at 'uvanlig' også kan være positivt? Selv om vaginalorgasmer er statistisk uvanlig har jeg aldri hørt at noen si skal være negativt å kunne få det. Det høres mest ut som typen din var ubetenksom når han pratet til deg. Eventuelt at han ikke helt taklet din seksualitet. Å ha en dame som kommer ved penetrering og kommer så hardt at hun mister kontrollen er en drøm for mange menn. Du får prøve å finne deg en mann som har den drømmen. Lykke til. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå