AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Hei! Går rett på sak. Fødte for 1 år siden, og siden barnet mitt var 3 mnd har jeg hatt plager med urinrøret og blæren. Startet med en uvi, og senere har det følt ut som det kiler i urinrøret og at jeg må tisse hele tiden hver gang jeg har latet vannet. Veldig frustrerende. Dette gikk av og på. Noen uker var det helt fint, noen uker var det et helvete. Jeg har vært hos lege og gynekolog med dette flere ganger uten at de finner noe som helst. Nå i det siste har jeg i tillegg fått mensensmerter etter vannlating, og dette skremmer meg. Det er alltid et viss ubehag etter vannlating. Dette gjør at jeg blir deprimert og klarer ikke leve livet skikkelig. Er slik at jeg tisser og så når jeg er ferdig er det murringer eller en intens følelse av at jeg må tisse en gang til uten at noe kommer ut (nei, det er ikke uvi). Skal til urolog i oktober. Har noen hatt noe lignende? Kan det være endometriose? Har det noe med fødsel å gjøre? Jeg er desperat, det er så vondt og det ødlegger livet mitt. Anonymkode: 6d5ee...afe
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Nei ikke endometriose. Høres ut som fødselsskade eller muskulære problemer Anonymkode: e3591...327 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Søsteren min har endometriose og har slitt mye med tissing. Men hun har gått rundt og følt at hun holder på å tisse på seg hele tiden. Ca. hvert 20 minutt følte hun at hun kom til å tisse på seg når som helst, men det kom bare en spiseskje ut de gangene det var "falsk alarm". Dette skyldtes endometriosevev på blæren. Da det ble operert bort ga dette seg med én gang. Vil legge til at dette kun er ett av symptomene hun har/hadde på endometriose. Hun har fremdeles endometriose og symptomer på det, men har ikke lengre endometriosevev utenpå blæren og derfor ikke problemer med tissing. Anonymkode: f835b...7c0
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Søsteren min har endometriose og har slitt mye med tissing. Men hun har gått rundt og følt at hun holder på å tisse på seg hele tiden. Ca. hvert 20 minutt følte hun at hun kom til å tisse på seg når som helst, men det kom bare en spiseskje ut de gangene det var "falsk alarm". Dette skyldtes endometriosevev på blæren. Da det ble operert bort ga dette seg med én gang. Vil legge til at dette kun er ett av symptomene hun har/hadde på endometriose. Hun har fremdeles endometriose og symptomer på det, men har ikke lengre endometriosevev utenpå blæren og derfor ikke problemer med tissing. Anonymkode: f835b...7c0 Hvilke andre symptomer hadde hun? 🙂 Anonymkode: bfcfe...22d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke andre symptomer hadde hun? 🙂 Anonymkode: bfcfe...22d Veldig sterke menssmerter og sterke smerter ved eggløsning (ligger rett ut og bare spyr), stor mensblødning og sterke bekkensmerter er det hun har vært mest plaget med. Har også flair ups hvor hun får høy feber under mensen. Alt hun har prøvd av spiraler har bare gjort utrolig vondt, og det har senere blitt koblet til endometriosen. Anonymkode: f835b...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå