Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir stadig overrasket over hvor mange som er utro i følge div undersøkelser. 
Samtidig så skjønner jeg ikke hvordan det er mulig å holde en langvarig affære under radaren? Hvordan er det mulig å skjule utroskap over tid?

Anonymkode: b4ee3...333

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen sa han var med kompiser, på trening, jobbting, eller skitur, og jeg hadde selv en tidkrevende hobby.
Faktumet at jeg hadde en tidkrevende hobby (flere timer flere dager i uka, og noen helger), og han ikke endret noe som helst oppførsel hjemme og hadde troverdige planer gjorde at jeg ikke ante noe. 
Han viste om hobbyen min før vi møttes, og jeg oppmuntret han til å finne på ting for å ikke sitte hjemme... 
Så jeg var bare glad for at han ikke satt hjemme mens jeg drev med hobbyene min. 
Vi bodde usentralt, så at han dro ut å tok noen øl og kræsjet hos kompiser de helgene jeg var borte var ikke unaturlig heller. 

Litt mindre glad når han flyttet ut fra meg og inn til henne da...
Dem holdt på rundt ett år, før de bestemte seg for å flytte sammen. 

Anonymkode: 1e0d3...076

Skrevet

Min eks som jeg var sammen med i 10 år, holdt på med mye flørting online og også in real life.

Vi bodde ikke sammen på dette tidspunktet så han hadde fri utfoldelse, samtidig som jeg ikke merket endring i hans atferd mot meg.

Han var akkurat like søt og kjærlig, sendte meg søte tekstmeldinger daglig og vi hadde sex hver gang vi møttes.

Jeg oppdaget alt han drev med fordi jeg så han hadde blitt tagget på fb av en dame som hadde vært på hyttetur med han.

Da ble jeg mistenkelig, gikk inn på hans telefon og fant masse messenger meldinger som beskrev hva han drev på med.

Anonymkode: fcf61...cae

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min eks som jeg var sammen med i 10 år, holdt på med mye flørting online og også in real life.

Vi bodde ikke sammen på dette tidspunktet så han hadde fri utfoldelse, samtidig som jeg ikke merket endring i hans atferd mot meg.

Han var akkurat like søt og kjærlig, sendte meg søte tekstmeldinger daglig og vi hadde sex hver gang vi møttes.

Jeg oppdaget alt han drev med fordi jeg så han hadde blitt tagget på fb av en dame som hadde vært på hyttetur med han.

Da ble jeg mistenkelig, gikk inn på hans telefon og fant masse messenger meldinger som beskrev hva han drev på med.

Flørting og utroskap

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Samtidig så skjønner jeg ikke hvordan det er mulig å holde en langvarig affære under radaren? Hvordan er det mulig å skjule utroskap over tid?

De som er mest utro er mennesker med høy utdanning og mye reisevirksomhet. Om de har besøk på rommet av en kollega eller besøker bordell er det nærmest umulig å finne ut av om de er smarte og bruker kontanter.

Om de har en skjermet jobb E-post og jobbtelefon kan ting skjules enkelt. Og de fleste langvarige utroskap skjer med kolleger og da er det jo lett å dikte opp møter, reiser, kveldsjobbing, seminarer.

Tror man må være litt FBI og se etter røde flagg. 

-Kona har jentenavn på mannlig kollega. Og omvendt.

-Er de der de sa de skulle være, hvis kona har handlet i 4 timer, men kommer hjem med 2 liter melk.

-Den klassiske er det homo vennen som har problermer og trenger støtte, men han var ikke homo alikevel.

-Det vanlige mtp endret oppførsel, mye sur og starter kamper, mindre sex, mer på telefonen, gradvis mer jobbing (enn før), reiser/møter/middager er KUN for ansatte ikke ektefeller osv.

-Får meldinger av en kollega som ALLTID er jobbrelatert. Men alle meldinger er slettet.

Anonymkode: cf91b...c73

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Holder ALT i arbeidstiden. Aldri kontakt når man er hjemme. 

Anonymkode: aaabc...c05

• Liker 2
Skrevet

Vært elskerinne til en mann som hadde en kone som var ganske obs på sånt og overvåket han litt, han måtte liksom kunne gjøre rede for hvor han hadde vært hver time hele dagen i tilfelle det ble spurt om det hjemme (for det ble det). Likevel klarte han fint å være utro, bare ikke så ofte som han hadde lyst til.

Vi var kolleger den gang, så nesten alt skjedde innenfor vanlig arbeidstid eller på jobbreiser. Sjeldnere på kvelder, nesten aldri i helger. Jeg måtte liksom være klemt mellom to avtaler, han fant aldri på en ren løgn som at han skulle være med en kompis hele kvelden, så var han i stedet bare med meg. Men han kunne si at han skulle møte en kompis, for så å være med meg først og møte kompisen etterpå. 

Utenom det rent fysiske som å booke hotellrom for å ha sex i lunsjen og sånt, så får man jo også hatt mye kontakt på jobb, om man skal tenke emosjonelt utroskap.

Ellers kontakt på jobbmail (med den IT-securityen på jobben der er det umulig for andre å komme seg inn hverken på mobil eller PC). Også kontakt på snap, så hun kunne i teorien - om hun hadde pin-koden til mobilen hans - i det minste sett at vi ofte var "bestevenner" der. Men det beviser jo ingenting. 

Det varte i mange år, ble aldri avslørt.

Jeg tror den eneste måten hun kunne delvis avslørt det på (utenom avlyttingsutstyr og privatdetektiv og sånt), er om hun hadde kjent noen på jobben, eller kjent noen som hadde kjent noen, og forhørt seg litt.. for ryktene gikk. Man kan tro man er diskret som bare det, men det er alltid noen kolleger som plukker det opp, omtrent bare på blikkene og den seksuelle spenningen som er i luften. Og som legger to og to sammen når de registerer at begge plutselig er borte fra julebordet og sånt. 

Men det er fremdeles bare rykter da, vi ble jo aldri tatt med buksene nede liksom.

Anonymkode: 449ed...dc7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vært elskerinne til en mann som hadde en kone som var ganske obs på sånt og overvåket han litt, han måtte liksom kunne gjøre rede for hvor han hadde vært hver time hele dagen i tilfelle det ble spurt om det hjemme (for det ble det). Likevel klarte han fint å være utro, bare ikke så ofte som han hadde lyst til.

Vi var kolleger den gang, så nesten alt skjedde innenfor vanlig arbeidstid eller på jobbreiser. Sjeldnere på kvelder, nesten aldri i helger. Jeg måtte liksom være klemt mellom to avtaler, han fant aldri på en ren løgn som at han skulle være med en kompis hele kvelden, så var han i stedet bare med meg. Men han kunne si at han skulle møte en kompis, for så å være med meg først og møte kompisen etterpå. 

Utenom det rent fysiske som å booke hotellrom for å ha sex i lunsjen og sånt, så får man jo også hatt mye kontakt på jobb, om man skal tenke emosjonelt utroskap.

Ellers kontakt på jobbmail (med den IT-securityen på jobben der er det umulig for andre å komme seg inn hverken på mobil eller PC). Også kontakt på snap, så hun kunne i teorien - om hun hadde pin-koden til mobilen hans - i det minste sett at vi ofte var "bestevenner" der. Men det beviser jo ingenting. 

Jeg tror den eneste måten hun kunne delvis avslørt det på (utenom avlyttingsutstyr og privatdetektiv og sånt), er om hun hadde kjent noen på jobben, eller kjent noen som hadde kjent noen, og forhørt seg litt.. for ryktene gikk. Man kan tro man er diskret som bare det, men det er alltid noen kolleger som plukker det opp, omtrent bare på blikkene og den seksuelle spenningen som er i luften. Og som legger to og to sammen når de registerer at begge plutselig er borte fra julebordet og sånt. 

Men det er fremdeles bare rykter da, vi ble jo aldri tatt med buksene nede liksom.

Er det ekstra pirrende å snike sånn? Siden man risikerer så mye for minimalt med tid.

Anonymkode: b34a6...d18

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🖕

Skrevet

Det viktigste er å legge skyld på den partner som ikke er utro. Så mye som mulig, på alt mulig rart, men fremfor alt hvis den er så umoden at den mistenker noe. "Hvis du ikke har tillit til OSS, da elsker du meg ikke.".

Alt unntatt 100 % bevis kan bli snudd til angrep på den trofaste partneren. Som er den i forholdet som faktisk elsker den andre og lever i illusjonen om at dette er noe man deler i felles.

Så tips til dere som plutselig oppdager at dere har blitt utro, gå til angrep på deres partner så fort den prøver seg. Dere har overtaket over den svake og dumme mennesket som er lojal og elsker dere.

• Liker 2
Skrevet
Fremmed fugl skrev (5 minutter siden):

Det viktigste er å legge skyld på den partner som ikke er utro. Så mye som mulig, på alt mulig rart, men fremfor alt hvis den er så umoden at den mistenker noe. "Hvis du ikke har tillit til OSS, da elsker du meg ikke.".

Alt unntatt 100 % bevis kan bli snudd til angrep på den trofaste partneren. Som er den i forholdet som faktisk elsker den andre og lever i illusjonen om at dette er noe man deler i felles.

Så tips til dere som plutselig oppdager at dere har blitt utro, gå til angrep på deres partner så fort den prøver seg. Dere har overtaket over den svake og dumme mennesket som er lojal og elsker dere.

Ahhh det der gjorde min eks. Herregud så mye dårlig samvittighet jeg hadde for mistanken min, som viste seg å stemme x 3. 

Anonymkode: c86ed...76b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ahhh det der gjorde min eks. Herregud så mye dårlig samvittighet jeg hadde for mistanken min, som viste seg å stemme x 3. 

Anonymkode: c86ed...76b

Min eks fortsatte å kjøre dette også etter jeg hadde fersket henne flere ganger, skremmende at det fungerte helt til jeg tok meg sammen og gikk uten å se meg tilbake. Sånn gikk det med hun jeg hadde 100 % tillit til, og som jeg hadde bestemt meg å elske å ære i resten av livet. Er mye makt asymmetri i et forhold når utroskap har kommet inn.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...