Gå til innhold

å følge exen på sosiale media - hva synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følger egentlig ingen av eksene mine fordi jeg ble dumpa av alle (😆) så da var jeg såpass krenka og lei meg at jeg trengte å ta bort dem helt fra livet mitt.

Men jeg ser at mange venner følger eksene sine. Noen av mine ekser følger meg også, noen har de har kjæreste nå, og liker bildene mine og det trenger jo ikke å bety noe.

Kjæresten min følger også et par av eksene sine og de liker bildene til hverandre. På dårlige dager kan jeg føle sjalusi over at han fortsatt er "intressert" i deres liv, men på gode dager kan jeg skjønne det og tenke at det er hyggelig at man ikke nødvendigvis må avslutte alle forhold man har hatt med å kutte kontakten totalt og blokkere hverandre. Hvis man hadde et greit brudd, så kan det sikkert føles litt merkelig å bare slette hverandre kan jeg tenke meg. 

Hva er dine tanker rundt dette? 

Anonymkode: 7b39b...d82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del så slutter jeg ikke å være glad i mine ekser, selv om det blir slutt. Jeg har fortsatt omtanke for dem, og det gleder meg å se at de har det fint i livene sine. Jeg ble glad på min eks vegne da han fant seg en ny kjæreste. Det er åpenbart at hun var en bedre match for han enn det jeg var.

Men dette er selvsagt avhengig av at jeg er på et bra sted i livet mitt. At jeg  har det bra, at jeg er fornøyd med mitt eget kjærlighetsliv. Hvis ikke blir det bare vondt å se ekser gå videre med livene sine og bare ha det bra. Mens jeg sitter igjen som en mislykka peppermø. Heldigvis er det ikke ofte jeg føler på slike følelser da.

Men tror allikevel ikke det er sundt å følge ekser på some kort tid etter bruddet. Jeg måtte selv blokkere/slette ekser eller bare koble helt av nettet i lang lang tid.

Anonymkode: 15444...862

• Liker 1
Skrevet

Jeg kutter alt 100%, går videre i livet. Eneste måten.

Derfor jeg aldri får meg type via venner/jobb etc, folk som er venner fra før. Kun utenom dette....da er det lettere å kutte ut det mennesket.

Anonymkode: 769ff...255

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sletter, blokkerer, går videre. Jeg er ikke interessert i at de skal ha innsynsrett i livet mitt og jeg vil ikke ha i deres heller. 

Anonymkode: 275de...4b9

• Liker 1
Skrevet

Så lenge man ikke har felles barn synes jeg bare det er sært å fortsette å ha kontakt. Let it go, let it gooooo...

Anonymkode: 61bd0...69a

Skrevet

Hvis man har barn sammen og er fortsatt venner, så tenker jeg at det bare er fint. 
Men uten om det så nei.

Anonymkode: f3a38...719

• Nyttig 1
Skrevet

Kommer an på hvor lenge siden det er og on vi har vennskapelig kontakt.

Anonymkode: a2721...ebe

Skrevet

Har kontakt med noen av eksene mine.

En er i omgangskretsen, så vi er vanlige venner nå. Treffes og ringes som vanlige venner.

Andre er bare på Facebook og Insta, noen er og på snap hvor vi har litt hyppigere kontakt.

Noen dates ble jo bare til vennskap. Men to ekssamboere sliter jeg med å se ansiktet til, og de er ikke SoMe venner 😅

Anonymkode: c628d...0bd

Skrevet

Jeg har ikke noe behov for å følge med på hva exene mine holder på med. Så jeg har dem ikke på sosiale medier, og avslår forespørsler dersom de spør meg om å legges til. 

Tror ikke mannen har noen av sine exer heller. (Men sitter ikke å følger med i detalj hvem han har på vennelista på sosiale medier.) 

Anonymkode: b16f6...fb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...