Gå til innhold

Hvor mye kWh bruker dere i mnd ca?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekkehus, 580. Skrudde ikke ned forbruket før prisene virkelig ble spinnville, så kunne sikkert brukt vesentlig mindre i august

Anonymkode: d884f...c83

Skrevet

Vi har brukt 946, 5 stk i hus, jeg føler jeg sparer og sparer. Men føler jeg også er alene om det. Stort hus

Skrevet

280.

50kvm 2-roms. På vinteren trenger jeg ikke bruke oppvarming heldigvis.

Anonymkode: c4f4b...15b

Skrevet

400 i aug. Enebolig.

Anonymkode: a72bb...c72

Skrevet

hus ca 1200 kWh. Bruker ganske likt hele året. 

Anonymkode: 24e17...dbc

Skrevet

665 i august, enderekkehus på 120 m2. Fatter ikke at jeg ligger så høyt, ingen dusjer hjemme, alle lys er av i rom vi ikke er i, ingen varme på noe sted minus ene badet, tør knapt å lage mat, ingen bruker hårføner, begrenser klesvask (og dessverre begrenser trening etc for å unngå klesvask), det eneste jeg kan komme på som kanskje drar mye strøm er to frysere og kjøleskapet - er helt fortvilet over dette. Har elbil også men har kun ladet den en gang i august, har jo ikke råd å bruke den. Hvor mye strøm bruker wifi og internett? Og lading av mobil og ipader?

Anonymkode: e8b42...9d7

Skrevet

Rekkehus på ca 125 kvm, 4 pers, 650 kvm. Lading av elbil kommer i tillegg. 

Anonymkode: 3b9c3...d8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

665 i august, enderekkehus på 120 m2. Fatter ikke at jeg ligger så høyt, ingen dusjer hjemme, alle lys er av i rom vi ikke er i, ingen varme på noe sted minus ene badet, tør knapt å lage mat, ingen bruker hårføner, begrenser klesvask (og dessverre begrenser trening etc for å unngå klesvask), det eneste jeg kan komme på som kanskje drar mye strøm er to frysere og kjøleskapet - er helt fortvilet over dette. Har elbil også men har kun ladet den en gang i august, har jo ikke råd å bruke den. Hvor mye strøm bruker wifi og internett? Og lading av mobil og ipader?

Anonymkode: e8b42...9d7

Det er jo ikke høyt. frys og kjøl bruker LITE strøm.

Høres ut som dette har gått helt til hodet på deg, tenk å begrense livet så mye som du gjør bare for å spare noen få kroner.

Anonymkode: c4f4b...15b

• Liker 4
Skrevet

1041 kWh

Enebolig.

Anonymkode: 0dd74...6ca

Skrevet

Leilighet 85 m2,  181kwt

Anonymkode: 7a1d2...c84

Skrevet

780kWh, stor enebolig. Vi har vært ganske sparsommelige den siste måneden. Eneste er at barna bader nesten hver dag, men vi fyller badekaret mindre og har litt mindre varme i vannet.

Skrevet

Tomannsbolig, 100kvm, 882kWh

Anonymkode: e479f...0d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og lading av mobil og ipader?

Tilnærmet 0.

Skrevet

Leilighet 77kvm, ca 300 kwt

Anonymkode: 6dc4e...587

Skrevet

1450, eldre enebolig med utleie. Utleien står for 1/3 av forbruket. 
En del høyere enn jeg hadde foretrukket, men har en samboer som insisterer på at det er for varmt (🙄) så varmepumpa står på kjøling hele tiden.. 

Anonymkode: b8590...03a

Skrevet

Del av tomannsbolig, 95 kvm, 1577kWt. Dette inkluderer og lading av en elbil og en ladbar hybrid. Og vi kjører mye 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...