Gå til innhold

Jeg er blitt helt avhengig, Sørlandschips med jalapeno og Creme Fraiche

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så fantastisk god! Noen som har prøvd den sammen med eller i middager? 

Anonymkode: 3c708...95c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags middager er det du tenker på?

Anonymkode: 71a4f...d26

Skrevet

Nei men ver stille, jeg holder på å slanke meg. Nå fikk jeg lyst på chips.

Anonymkode: 272c9...cce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags middager er det du tenker på?

Anonymkode: 71a4f...d26

Fish'n chips for eksempel? Fløtegratinerte chips? 

Skrevet

Det er ingenting avhengighetsskapende i den chipsen.

Anonymkode: c2973...5ed

Skrevet

Nei men ver stille, jeg holder på å slanke meg. Nå fikk jeg lyst på chips.

Anonymkode: 272c9...cce

Den er farlig god om du tåler det litt sterkt.🙇‍♀️

Skrevet

Jeg vet! Det er noe av det beste jeg vet også!! Prøv Sørlandschips m/Jalapeno med tzatsiki-dippen eller hvitløks-dippen. Det er også en livsfarlig kombinasjon.

Aldri tenkt på å bruke det til middag, men kan se for meg at det kan smake godt til panert eller fritert fisk, kanskje torsk.

Anonymkode: 45579...9c2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke gjør deg vanskelig da, avhengig som at den er så god at jeg får lyst å spise hele tiden.. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet! Det er noe av det beste jeg vet også!! Prøv Sørlandschips m/Jalapeno med tzatsiki-dippen eller hvitløks-dippen. Det er også en livsfarlig kombinasjon.

Aldri tenkt på å bruke det til middag, men kan se for meg at det kan smake godt til panert eller fritert fisk, kanskje torsk.

Anonymkode: 45579...9c2

Takk for tips!! Det skal prøves 😄 Herregud, høres helt vilt godt ut! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ganske pinlig å bevitne, at du kommer inn her for å heve deg over andre og tror at du er så kunnskapsrik. 

Så da vil jeg si, folk flest vet at all mat er avhengighetsskapende. Mat utløser dopamin og endorfiner i hjernen, det trigger belønnelsesystemet - og er dermed avhengighetsskapende. Noen blir avhengig av mat, andre ikke. Avhengighet er et bredt spekter og du burde lese deg opp, så slipper du å gå rundt og tro at du har svaret på ting - du absolutt ikke vet noe om. 🙈‼️💯

Anonymkode: 60bfd...ee4

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Den er farlig god om du tåler det litt sterkt.🙇‍♀️

Den finnes jo ikke sterk. Derimot er den kvalmende søt og ellers temmelig smakløs. 

Anonymkode: a1d21...643

Skrevet

Den finnes jo ikke sterk. Derimot er den kvalmende søt og ellers temmelig smakløs. 

Den kan være litt sterk for de som ikke tåler så godt sterke ting jo..neeeeida, den er så god! Kjempe god er den!😍

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ganske pinlig å bevitne, at du kommer inn her for å heve deg over andre og tror at du er så kunnskapsrik. 

Så da vil jeg si, folk flest vet at all mat er avhengighetsskapende. Mat utløser dopamin og endorfiner i hjernen, det trigger belønnelsesystemet - og er dermed avhengighetsskapende. Noen blir avhengig av mat, andre ikke. Avhengighet er et bredt spekter og du burde lese deg opp, så slipper du å gå rundt og tro at du har svaret på ting - du absolutt ikke vet noe om. 🙈‼️💯

Yeees!👏

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vedkommende du siterer har vel all rett til å ikke like akkurat dette potetgullet, vel? Du trenger jo ikke å ta helt av. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vedkommende du siterer har vel all rett til å ikke like akkurat dette potetgullet, vel? Du trenger jo ikke å ta helt av. 

Selvfølgelig, men vedkommende gjorde jo seg bare vanskelig? Jeg også er jo fullstendig klar over at de ikke har tilsatt noe avhengighetsskapende i chipsen -  som koffein og nikotin for eksempel.🤣

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...