AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Herregud så fantastisk god! Noen som har prøvd den sammen med eller i middager? Anonymkode: 3c708...95c 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Hva slags middager er det du tenker på? Anonymkode: 71a4f...d26
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Nei men ver stille, jeg holder på å slanke meg. Nå fikk jeg lyst på chips. Anonymkode: 272c9...cce 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags middager er det du tenker på? Anonymkode: 71a4f...d26 Fish'n chips for eksempel? Fløtegratinerte chips? Anonymkode: 3c708...95c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Det er ingenting avhengighetsskapende i den chipsen. Anonymkode: c2973...5ed
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei men ver stille, jeg holder på å slanke meg. Nå fikk jeg lyst på chips. Anonymkode: 272c9...cce Den er farlig god om du tåler det litt sterkt.🙇♀️ Anonymkode: 3c708...95c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Jeg vet! Det er noe av det beste jeg vet også!! Prøv Sørlandschips m/Jalapeno med tzatsiki-dippen eller hvitløks-dippen. Det er også en livsfarlig kombinasjon. Aldri tenkt på å bruke det til middag, men kan se for meg at det kan smake godt til panert eller fritert fisk, kanskje torsk. Anonymkode: 45579...9c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingenting avhengighetsskapende i den chipsen. Anonymkode: c2973...5ed Ikke gjør deg vanskelig da, avhengig som at den er så god at jeg får lyst å spise hele tiden.. Anonymkode: 3c708...95c 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet! Det er noe av det beste jeg vet også!! Prøv Sørlandschips m/Jalapeno med tzatsiki-dippen eller hvitløks-dippen. Det er også en livsfarlig kombinasjon. Aldri tenkt på å bruke det til middag, men kan se for meg at det kan smake godt til panert eller fritert fisk, kanskje torsk. Anonymkode: 45579...9c2 Takk for tips!! Det skal prøves 😄 Herregud, høres helt vilt godt ut! Anonymkode: 3c708...95c 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ingenting avhengighetsskapende i den chipsen. Anonymkode: c2973...5ed Det er ganske pinlig å bevitne, at du kommer inn her for å heve deg over andre og tror at du er så kunnskapsrik. Så da vil jeg si, folk flest vet at all mat er avhengighetsskapende. Mat utløser dopamin og endorfiner i hjernen, det trigger belønnelsesystemet - og er dermed avhengighetsskapende. Noen blir avhengig av mat, andre ikke. Avhengighet er et bredt spekter og du burde lese deg opp, så slipper du å gå rundt og tro at du har svaret på ting - du absolutt ikke vet noe om. 🙈‼️💯 Anonymkode: 60bfd...ee4 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Den er farlig god om du tåler det litt sterkt.🙇♀️ Anonymkode: 3c708...95c Den finnes jo ikke sterk. Derimot er den kvalmende søt og ellers temmelig smakløs. Anonymkode: a1d21...643
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #12 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den finnes jo ikke sterk. Derimot er den kvalmende søt og ellers temmelig smakløs. Anonymkode: a1d21...643 Den kan være litt sterk for de som ikke tåler så godt sterke ting jo..neeeeida, den er så god! Kjempe god er den!😍 Anonymkode: 3c708...95c 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #13 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ganske pinlig å bevitne, at du kommer inn her for å heve deg over andre og tror at du er så kunnskapsrik. Så da vil jeg si, folk flest vet at all mat er avhengighetsskapende. Mat utløser dopamin og endorfiner i hjernen, det trigger belønnelsesystemet - og er dermed avhengighetsskapende. Noen blir avhengig av mat, andre ikke. Avhengighet er et bredt spekter og du burde lese deg opp, så slipper du å gå rundt og tro at du har svaret på ting - du absolutt ikke vet noe om. 🙈‼️💯 Anonymkode: 60bfd...ee4 Yeees!👏 Anonymkode: 3c708...95c 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #14 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ganske pinlig å bevitne, at du kommer inn her for å heve deg over andre og tror at du er så kunnskapsrik. Så da vil jeg si, folk flest vet at all mat er avhengighetsskapende. Mat utløser dopamin og endorfiner i hjernen, det trigger belønnelsesystemet - og er dermed avhengighetsskapende. Noen blir avhengig av mat, andre ikke. Avhengighet er et bredt spekter og du burde lese deg opp, så slipper du å gå rundt og tro at du har svaret på ting - du absolutt ikke vet noe om. 🙈‼️💯 Anonymkode: 60bfd...ee4 Vedkommende du siterer har vel all rett til å ikke like akkurat dette potetgullet, vel? Du trenger jo ikke å ta helt av. Anonymkode: a1d21...643
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #15 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vedkommende du siterer har vel all rett til å ikke like akkurat dette potetgullet, vel? Du trenger jo ikke å ta helt av. Anonymkode: a1d21...643 Selvfølgelig, men vedkommende gjorde jo seg bare vanskelig? Jeg også er jo fullstendig klar over at de ikke har tilsatt noe avhengighetsskapende i chipsen - som koffein og nikotin for eksempel.🤣 Anonymkode: 3c708...95c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå