Gå til innhold

Hvorfor er det alltid den personen de sier vi ikke skal bekymre oss for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik? 

Det ble slutt mellom meg og eksen for litt over 3 år siden. Nå ser jeg at han er sammen med hun jenta jeg ikke skulle bekymre meg over for de var bare venner. Jeg stolte på det, hun var alenemor - typen virka ikke som fyren som han var klar for å ta en slik rolle og ansvar. Barnet hennes var 4-5 måneder gammel på den tiden. Det gikk jo bare en måned fra det ble slutt mellom oss til han møtte hun. Det virker som han har tatt den rollen på strak arm. 

Når de snakka sammen så snakka de kun vennskapelig sammen, og jeg ville ikke akkurat være en sjalu kjæreste og bekymra meg maks lite. Synes hun var sterk som tok morsrollen i så ung alder osv… Men det er litt vondt å se eksen med hun, for det var jo akkurat hun eksen min sa jeg ikke skulle bekymre meg over fordi hun er mamma. Nå er hun gravid igjen med nr2, de har kjøpt hus sammen og en hund og han har fridd til henne. Han virker lykkelig på en måte jeg ikke klarte å gjøre han. 

Anonymkode: e7bf7...9e0

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk blir ofte sammen med noen de kjenner. Særlig for henne som hadde et lite barn var nok en nysingel kar som var vant til å være i forhold attraktivt. 

Hva med deg, da, har du møtt noen? 

Anonymkode: 1a6d9...d78

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk blir ofte sammen med noen de kjenner. Særlig for henne som hadde et lite barn var nok en nysingel kar som var vant til å være i forhold attraktivt. 

Hva med deg, da, har du møtt noen? 

nei… ts

Anonymkode: e7bf7...9e0

Skrevet

Kanskje hun ikke er sykelig sjalu. Kanskje hun er biseksuell og de har trekant med andre damer. Det er mange av oss menn som liker slikt. Det finst ingenting verre enn å være sammen med noen som er sjalu og bekymret hele tiden. 

Anonymkode: 66c87...052

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kanskje hun ikke er sykelig sjalu. Kanskje hun er biseksuell og de har trekant med andre damer. Det er mange av oss menn som liker slikt. Det finst ingenting verre enn å være sammen med noen som er sjalu og bekymret hele tiden. 

Hæ?

Dust.

Anonymkode: 1cbd2...fef

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje hun er biseksuell og de har trekant med andre damer. 

Sikkert, med baby i magen og 3-åring i naborommet. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Sikkert, med baby i magen og 3-åring i naborommet. 

Ikke alle kvinner som utsletter seg seksuelt etter å fått unger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke alle kvinner som utsletter seg seksuelt etter å fått unger. 

Er det de to valgene; utslette seg seksuelt eller ha trekant mens man går gravid? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har stått på andre sida, og blitt sammen med en jeg forsikret eksen om at han ikke trengte å bekymre seg for. Og det mente jeg oppriktig. Vi var platoniske venner. Jeg ga han råd om dating, vi hjalp hverandre med flytting, tok en øl og så på tv(sammen med andre) osv, som normale venner gjør. Tanken på han som kjæreste falt meg ikke inn. Vi var ikke mye med hverandre heller liksom, kanskje hver andre eller hver tredje måned. Og nesten aldri bare vi to. 

Når det ble slutt med eksen så ble han veldig sint og sa "ja har du funnet kjærligheten med navnesen nå" og beskyldte meg for utroskap. 

Fortalte dette til vennen min, og vi lo av det sammen, men et frø ble liksom plantet da. 

Vi ble sammen ca et år etterpå, men jeg tør ikke å gjøre det offentlig fordi jeg er redd eksen tar det som en bekreftelse på utroskap. Vi har barn sammen, så er redd det kan bli tøft. 

Anonymkode: bd311...fa2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...