AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Jeg har en life hack jeg veldig gjerne vil dele med gutta. Var en jente som satte seg vedsiden av meg på toget til tross for at det var andre ledige plasser. Det jeg gjorde var å gå på et nettsted hvor jenter sitter nakne foran webcam og så satt jeg og så på de fine damene. Det tok maks 2 minutter før hun ikke orket mer og flyttet seg. Anbefales! Hvis du vil at hun skal flytte seg enda fortere så må du hviske til deg selv mens du ser på webcam jentene: mmmm, endelig en ekte kvinne. Anonymkode: 6db18...a17
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Vel, det hadde ikke funket på meg. Anonymkode: a5287...641
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, det hadde ikke funket på meg. Anonymkode: a5287...641 Da er det bare å begynne å prate til deg om helt absurde ting og seksualisere deg. Stille spørsmål og være den gærne personen på toget/bussen. Hadde du fortsatt blitt sittende? Anonymkode: 6db18...a17
Kristin70 Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Et annet tips er å be vedkommende om å flytte seg. Jeg forstår at det har ingen betydning hvordan du blir oppfattet av andre... 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 For en gris du er. Hva feiler hjernen din ? Anonymkode: 9b10f...412
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 Hvis det er ledige plasser et annet sted, hva med å be personen om å få komme forbi, og så sette seg et annet sted selv? Evt. om du ikke liker at noen setter seg ved siden av deg, og det er masse ledige seter, ha sekken/ting i setet ved siden av deg. (Forutsetter at det er nok ledige seter. Ellers er du bare selvopptatt drittsekk.) Anonymkode: cd3d5...ded
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 1 minutt siden, Kristin70 said: Et annet tips er å be vedkommende om å flytte seg. Jeg forstår at det har ingen betydning hvordan du blir oppfattet av andre... Vil jo ikke få henne til å føle seg uønsket. Hva tar du meg for? Lite inkluderende det du foreslår. Nei jeg er en varm person ❤️ Just now, AnonymBruker said: For en gris du er. Hva feiler hjernen din ? Anonymkode: 9b10f...412 Hvis det funker så funker det. Om ikke så tør jeg påstå at hjernen min fungerer ganske bra. Anonymkode: 6db18...a17
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvis det er ledige plasser et annet sted, hva med å be personen om å få komme forbi, og så sette seg et annet sted selv? Evt. om du ikke liker at noen setter seg ved siden av deg, og det er masse ledige seter, ha sekken/ting i setet ved siden av deg. (Forutsetter at det er nok ledige seter. Ellers er du bare selvopptatt drittsekk.) Anonymkode: cd3d5...ded Hadde hun vært deilig hadde jeg ikke hatt noe problem med at hun satt vedsiden av meg. Anonymkode: 6db18...a17
Kristin70 Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Vil jo ikke få henne til å føle seg uønsket. Hva tar du meg for? Lite inkluderende det du foreslår. Nei jeg er en varm person ❤️ Anonymkode: 6db18...a17 Så du ønsker henne å føle seg ønsket, men kvalm?
Daria Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 En uventet bonus (for resten av bussen) kan være at hun klager til sjåføren og får deg kastet av. 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 Å ha litt løs mage kan også anbefales. Det pleier å være ledig på setene foran, bak og ved siden av. Anonymkode: 08d21...659
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #12 Skrevet 2. september 2022 25 minutter siden, Kristin70 said: Så du ønsker henne å føle seg ønsket, men kvalm? Men at jeg blir kvalm av at hun setter seg vedsiden av meg er helt ok eller? 24 minutter siden, Daria said: En uventet bonus (for resten av bussen) kan være at hun klager til sjåføren og får deg kastet av. Er det ulovlig for meg å se på nakne damer på en buss? Er det min feil at jeg syns det er gøy å se på fysisk attraktive damer? 23 minutter siden, AnonymBruker said: Å ha litt løs mage kan også anbefales. Det pleier å være ledig på setene foran, bak og ved siden av. Anonymkode: 08d21...659 Ja vurderer det også om jeg må. Men er ikke alltid man har noe krutt på lager Anonymkode: 6db18...a17
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #13 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har en life hack jeg veldig gjerne vil dele med gutta. Var en jente som satte seg vedsiden av meg på toget til tross for at det var andre ledige plasser. Det jeg gjorde var å gå på et nettsted hvor jenter sitter nakne foran webcam og så satt jeg og så på de fine damene. Det tok maks 2 minutter før hun ikke orket mer og flyttet seg. Anbefales! Hvis du vil at hun skal flytte seg enda fortere så må du hviske til deg selv mens du ser på webcam jentene: mmmm, endelig en ekte kvinne. Anonymkode: 6db18...a17 Går fortere om du plukker deg i nesa eller promper. Anonymkode: dd393...9ce
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #14 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men at jeg blir kvalm av at hun setter seg vedsiden av meg er helt ok eller? Er det ulovlig for meg å se på nakne damer på en buss? Er det min feil at jeg syns det er gøy å se på fysisk attraktive damer? Ja vurderer det også om jeg må. Men er ikke alltid man har noe krutt på lager Anonymkode: 6db18...a17 Hvorfor ble du kvalm av at hun satte seg ved siden av deg? Jeg bryr meg katta om hva folk ved siden av meg på bussen/toget/t-banen gjør. Jeg setter på musikk og driver med ett eller annet på telefonen, hadde aldri i verden lagt merke til at du hadde bladd frem nakne jenter på pc’en, ei heller hadde jeg hørt om du snakket til meg Anonymkode: 67421...111 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå