AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Ny rekord her vi bor og hvem dukker opp? Jo en alenemor med tre relativt små barn, fikk sjokk og samtidig ganske imponert. Noen som har god råd. Vi snakker godt over 10 mill. Er mange her som prøvde å kapre det, men da tapte altså «alle» mot henne. Og ja, flere bitre par her nå. Anonymkode: 9ee3c...3df 1 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 2. september 2022 Og her fikk vi inn litt klaging på alenemødre. Anonymkode: dca14...94c 74 9
Populært innlegg Ugresset Skrevet 2. september 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 2. september 2022 Så flott for henne! 🎉 76 9 19
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Og hva så? 🤔 Anonymkode: c40a9...de1 10 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Sikkert skilt seg og tatt alle pengene til eksmannen. Anonymkode: 2126e...3ae 9 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og her fikk vi inn litt klaging på alenemødre. Anonymkode: dca14...94c Klager ikke på alenemødre, men hadde ikke forventet det, ble overrasket. Jeg har bestemt meg for å være hyggelig mot henne altså. Men folk her snakker jo.. Anonymkode: 9ee3c...3df 1
tussi680 Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Hun har sine grunner, vunnet penger, arvet penger osv... 19 1
Populært innlegg Viktualia Skrevet 2. september 2022 Populært innlegg #8 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klager ikke på alenemødre, men hadde ikke forventet det, ble overrasket. Jeg har bestemt meg for å være hyggelig mot henne altså. Men folk her snakker jo.. Anonymkode: 9ee3c...3df Og hvorfor skulle man ikke være hyggelig mot henne? 89 2 17
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 Er poenget med tråden at det var en aleneforeldre som hadde kjøpt det, eller at det er spesifikk en alenemor? Anonymkode: 293de...953 20
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 Viktualia skrev (Akkurat nå): Og hvorfor skulle man ikke være hyggelig mot henne? Som sagt er det noen av de i budrunden som ble litt furt da de oppdaget at de hadde tapt mot en alenemor. Er vel misunnelse da. Håper de legger fra seg det etterhvert. Jeg synes hun virket blid og hyggelig så kanskje jeg skal være første til å invitere på kaffe. Anonymkode: 9ee3c...3df 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 Kanskje hun har en jobb dere andre bare kan drømme om? Anonymkode: b14c2...ccd 40 1 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 Populært innlegg #12 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klager ikke på alenemødre, men hadde ikke forventet det, ble overrasket. Jeg har bestemt meg for å være hyggelig mot henne altså. Men folk her snakker jo.. Anonymkode: 9ee3c...3df Hva snakker folk om? Og hvorfor er det ikke en selvfølge å være hyggelig mot henne? Anonymkode: c40a9...de1 48 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #13 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sikkert skilt seg og tatt alle pengene til eksmannen. Anonymkode: 2126e...3ae Tenker det samme.. Hun jobber febrilsk for å hindre samvær mellom barna og far. Alle midler er lov å bruke, for tapet av å gi far samvær blir for dyrt for henne. Har et par kompiser som har gått gjennom dette. Den dagen ungene gikk ut fra videregående og mor ikke lenger fikk noe bidrag så forteller barna at mamma ikke har råd til noe lenger Anonymkode: 847c2...434 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #14 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er poenget med tråden at det var en aleneforeldre som hadde kjøpt det, eller at det er spesifikk en alenemor? Anonymkode: 293de...953 Vet ikke om naboene hadde snakket så mye om det var en alenefar. De fleste menn tjener jo bedre enn kvinner. Men som dere sier vi vet jo ikke hvor pengene hennes kommer fra Anonymkode: 9ee3c...3df 3
Påkrevd Skrevet 2. september 2022 #15 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klager ikke på alenemødre, men hadde ikke forventet det, ble overrasket. Jeg har bestemt meg for å være hyggelig mot henne altså. Men folk her snakker jo.. Anonymkode: 9ee3c...3df Snakker om hva? Om hun tjener godt? Om hun har arvet? Om hun har vunnet i Lotto? Om hun har gjort lure investeringer i boligmarkedet tidligere, som gir denne muligheten nå? 32 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #16 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker det samme.. Hun jobber febrilsk for å hindre samvær mellom barna og far. Alle midler er lov å bruke, for tapet av å gi far samvær blir for dyrt for henne. Har et par kompiser som har gått gjennom dette. Den dagen ungene gikk ut fra videregående og mor ikke lenger fikk noe bidrag så forteller barna at mamma ikke har råd til noe lenger Anonymkode: 847c2...434 Nei, det er faktisk feil. Hun har barna halvparten av tiden. I hvert fall har det sett slik ut de tre-fire første ukene nå Anonymkode: 9ee3c...3df 3 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 Populært innlegg #17 Skrevet 2. september 2022 Hahaha, tenk at det sitter folk som har dette som sine problemer. Må bare flire. 😁 Anonymkode: 4e447...6c8 48 3
Adrenalina1 Skrevet 2. september 2022 #18 Skrevet 2. september 2022 Snakk om å dømme. Lyser misunnelse og smålighet av dere lang vei. Skam dere. 35 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #19 Skrevet 2. september 2022 Påkrevd skrev (Akkurat nå): Snakker om hva? Om hun tjener godt? Om hun har arvet? Om hun har vunnet i Lotto? Om hun har gjort lure investeringer i boligmarkedet tidligere, som gir denne muligheten nå? Ja, folk er nysgjerrige og nok litt misunnelig. Er også det, men det skal ikke gå utover hvordan hun blir mottatt her. Anonymkode: 9ee3c...3df 2
velociraptor Skrevet 2. september 2022 #20 Skrevet 2. september 2022 Man kan ikke vinne. KG flyter over at hets mot alenemødre som får penger av NAV, eller bare har for lav inntekt så de ikke burde ha fått lov å ha barn, og nå er det jammen feil at en alenemor har god økonomi også. Egentlig burde man brenne alenemødre på bål, som hekser. 29 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå