Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere damer bikinibilder på profilen? Eller annet tydelig bilde av hvordan kroppen ser ut? Og for dere menn: er det et «must»? Foretrekker man da et bilde med treningstøy der en ser kroppsbygning eller strandbilde feks?

Vel, jeg har ikke det. Er slank og trent, men føler meg ikke helt komfortabel med å skulle «vise meg fram»..er i slutten av 30-åra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke noe <must>. Men det er en god indikator på at det nok er veldig mange å velge mellom for den jenta. 🙂

Anonymkode: e9cc3...000

• Liker 1
Skrevet

Det holder lenge med et helfigurbilde på litt avstand, så man ser at du ikke er overvektig. Bikinibilder sender kanskje litt ugreie signaler, i allefall til de som har litt enkle hensikter og du blir nedrent av matcher - og glipper kanskje de matchene du egentlig vil ha. 

Jeg har vært på mange dater med jenter som har vist seg å være usannsynlig overvektige i forhold til hva bildene deres sier, så nå sveiper jeg bare høyre på de som også har bilder i helfigur. De behøver ikke være tynne eller veltrente, men det handler litt om forventinger når man treffer dem. Jeg liker forøvrig damer med litt former :)

Anonymkode: fb3d0...6ae

• Liker 1
Skrevet

Altså er du i slutten av 30 årene så er det jo greit å vite at du ikke er uattraktiv. Kanskje ikke ha det som første bildet, men greit å vise gutta hva du har under klærne også. Menn i slutten av 30 årene som er attraktive trenger ikke ta til takke med uattraktive 30/40 åringer. Og jeg regner med at det er de du har lyst til å sveipe til høyre på uansett.

Anonymkode: fbfce...528

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det holder lenge med et helfigurbilde på litt avstand, så man ser at du ikke er overvektig. Bikinibilder sender kanskje litt ugreie signaler, i allefall til de som har litt enkle hensikter og du blir nedrent av matcher - og glipper kanskje de matchene du egentlig vil ha. 

Jeg har vært på mange dater med jenter som har vist seg å være usannsynlig overvektige i forhold til hva bildene deres sier, så nå sveiper jeg bare høyre på de som også har bilder i helfigur. De behøver ikke være tynne eller veltrente, men det handler litt om forventinger når man treffer dem. Jeg liker forøvrig damer med litt former :)

Anonymkode: fb3d0...6ae

Dette gjelder også andre veien - for de av oss menn som foretrekker formfulle og større kvinner. Da er det synd at vi sveiper feil vei fordi vi tror noen er for tynne. 

Bikinibilder synes jeg er litt kleint, men hvertfall ett bilde i helfigur er et must. 

Anonymkode: 2fcce...e44

• Liker 2
Skrevet

Trenger ikke, og hvis det blir mye hud og bikini er det lett å tenke ONS eller noe uforpliktende. 

Skrevet

Hadde aldri lagt ut bikinibilde. På lik linje med at alle menn som har lagt ut treningsbilde i bar overkropp går rett til venstre.🤢

Lettkledd bilde=oversvømt med seksuelle meldinger, og gjerne ikke av det hyggelige slaget. Det er skikkelig ubehagelig. Du tiltrekker deg den type menn, så vær bevisst. Jeg har 1-2 bilder av meg selv i vanlig tøy/turtøy som viser nok til at de ser at jeg er normalt slank.

• Liker 2
Skrevet

Aldri i livet. Jeg vil ikke tiltrekke meg menn på den måten. Vil tiltrekke meg mannfolk som er mer som meg. Og jeg sveiper selv nesten alltid nei på menn som legger ut barisbilde. Har jo noe som ligner helfigur (litt på avstand og jeg sitter), men har overhodet ikke tenkt på at jeg la det ut for at man kunne få oversikt. Det var bare et fint bilde. Synes generelt profiler hvor man ser det er fokus på kropp er kleine. Men det er meg.

Anonymkode: a0b45...326

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Haha nei, bikinibilder er uaktuelt. Om noen vil vite hvordan jeg ser ut uten klær så får finner de ut av det etter hvert om vi liker hverandre.

Anonymkode: 0dcf7...69c

• Liker 2
Skrevet

Du bør absolutt ha et bilde som viser figuren din. Men trenger ikke være bikinibilde. 

Anonymkode: 0504a...94b

Skrevet

Selfie er et must. Helst på badet, gjerne ha toalettet synlig i venstre hjørne. Pass på at du ikke bruker selfie kameraet på telefonen, men tar bildet med hovedkameraet mot speilet. Se også på telefonen når du tar bildet, slik at blikket ikke går mot selve kameraet. Toppløs bilde på en fjelltopp er også stas. Gjerne flere bilder av deg selv på byen, med et glass alkohol i hånda. 

Har du slike bilder vil du skille deg kraftig ut og få mere likes. 

Anonymkode: 72218...2f2

• Hjerte 1
Skrevet
Mia M skrev (12 timer siden):

Og for dere menn: er det et «must»?

NEI.

Skrevet
Krist1an skrev (3 minutter siden):

NEI.

For menn flest er det ikke et must, ettersom de fleste menn er desperate. 

Menn for dem som har litt å velge mellom er det et must. 

Anonymkode: 0504a...94b

Skrevet
Mia M skrev (På 2.9.2022 den 10.33):

Har dere damer bikinibilder på profilen? Eller annet tydelig bilde av hvordan kroppen ser ut? Og for dere menn: er det et «must»? Foretrekker man da et bilde med treningstøy der en ser kroppsbygning eller strandbilde feks?

Vel, jeg har ikke det. Er slank og trent, men føler meg ikke helt komfortabel med å skulle «vise meg fram»..er i slutten av 30-åra.

Det er langt i fra et must. Helfigur bilde forteller mye, og overlater akkurat nok til fantasien😉 Når det er sagt, det som gjør meg interessert er et flott smil og utstråling. Da blir jeg nysgjerrig på resten😊

• Liker 1
Skrevet

Nei det kunne jeg aldri funnet på å ha lagt ut offentlig eller sendt til noen jeg knapt kjente! Bildet hadde 100% blitt lagret og spredd og endt opp som runkemateriale. 

At noen på tinder liker kroppen min er det siste jeg bryr meg om, jeg vil ha menn som liker meg for personligheten min først og fremst og ikke kroppen 

Anonymkode: 153e8...ffd

• Liker 1
Skrevet

Kommer aldri til å legge ut bikinibilder eller noe lignende. Jeg har et litt morsomt bilde av meg selv i helfigur med klær, det får holde. (Jeg er 32)

Jeg er ikke ute etter sex men forhold. Jeg vil ha en mann som velger meg med hodet og hjertet, og ikke med sin penis. Det er en mann jeg vil ha. Og jeg kommer ALDRI til å sveipe på barisbilde eller muskelbriefe-bilder eller annet. Det vil antyde at mannen ønsker kun sex og ikke noe mer. 

Dessuten er det kleint as fuck

Anonymkode: 2500a...ed3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...