AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Del Skrevet 2. september 2022 Hei, her sitter jeg her og grubler. Fikk satt inn en 3 dagers embryo den 25/8 og er altså 11 dPo idag ( var uttak 22/8). Tok en tidligtest fra metode igår som viste en svak, men fremdeles en tydelig strek igår. Tok en test idag også men ser ikke at den er noe tydeligere. Hva synes dere? Den øverste er 10 dpo. Den nederste er 11 dpo. Skal jeg gi opp å ha forhåpninger? Ser ut som den nesten er svakere? Anonymkode: abb0f...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Del Skrevet 2. september 2022 Helt supre og normale teststreker til å være 10 og 11 dpo. Tror dette er et vellykket svangerskap Anonymkode: 5cf5b...402 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Del Skrevet 2. september 2022 Jeg trodde Ovitrelle kunne gi falsk positiv? Og at man derfor skal vente til selve testdagen? Anonymkode: 91db7...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Del Skrevet 2. september 2022 Det stemmer, har du tatt Ovitrelle kan du ikke stole på testen enda. Anonymkode: 5cf5b...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Del Skrevet 2. september 2022 Jeg testet ut ovitrelle på tirs, 8 dpo. Da var den veldig negativ. Ts Anonymkode: abb0f...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. september 2022 #6 Del Skrevet 2. september 2022 Ovitrelle er ute etter ca 10 dager, ergo hun kan stole på disse testene Fine tester! Ikke uro deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Del Skrevet 3. september 2022 Neutral90 skrev (18 timer siden): Ovitrelle er ute etter ca 10 dager, ergo hun kan stole på disse testene Fine tester! Ikke uro deg Den nederste tok jeg idag. 12 dpo, men det er en tidligtest. Er den ikke svak for å være 12 dpo? Anonymkode: abb0f...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå