Gå til innhold

Svakere streker på eggløsningstest uten at den har vært positiv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har vært borti at testene øker i styrke men så blir de svakere uten å ha vært positive? Har testet i snart et et år uten at dette har skjedd før.

Anonymkode: b0571...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være at du ikke har eggløsning.

Det kan være at du må teste 2 ganger om dagen og at du mister den ene positive test . Ikke test med morgen urin. 

Din lh vil normalt vise nesten positive test (svake) gjennom en syklus. Noen får blenda hvite til strek positive...og noen har svak test frem til positive 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på utredning på privat klinikk der de så at jeg hadde eggløsning. Har fått positive tester hver måned i snart et år der jeg bare har tatt en test om dagen. Er det mulig at jeg plutselig ikke har eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (9 minutter siden):

Kan være..noen hopper over en syklus. Hvor lang er syklusen din 

30 dager 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilde av testene ? Dersom den sterkeste var Nesten positiv kan det hende du bare bommet litt med å treffe tidspunktet. Hvis ikke er det helt normalt at de både kan øke og så synke i styrke før lh plutselig skyter fart og de blir helt positive. Blir aldri gradvis sterkere og sterkere hos meg, de vingler opp og ned før de plutselig skyter fart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laura80 skrev (14 minutter siden):

Har du bilde av testene ? Dersom den sterkeste var Nesten positiv kan det hende du bare bommet litt med å treffe tidspunktet. Hvis ikke er det helt normalt at de både kan øke og så synke i styrke før lh plutselig skyter fart og de blir helt positive. Blir aldri gradvis sterkere og sterkere hos meg, de vingler opp og ned før de plutselig skyter fart. 

Nei har ikke bilde, jeg får teste et par dager til å se om det skjer noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...