Gå til innhold

Spa på andre date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt bedt på spa for date nummer to, men tenker at dette er litt tidlig? Har kun møttes for kaffe en gang tidligere, vi fant tonen godt. Er i tilfelle spa på dagtid, ingen overnatting. Ikke behandling, men å være i basseng- og bastu området. Føles likevel naturlig å vente litt med det, men hyggelig senere. Vi er i 30-årene. Han virker seriøs, men hadde samtidig en kommentar om et sommerbilde av meg på stranden med bikini. Det var et kompliment, men jeg ble litt skeptisk, og tenker jeg sier at spa får vente. For min del holder det å møtes for et par glass vin så lenge. Hva tenker dere?

Anonymkode: 303da...8d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil se kroppen din i bikini. Hvis du ikke klar, foreslå spa senere. 

Anonymkode: e0d25...f64

• Liker 2
Gjest Hottentått
Skrevet

Det hadde vært uaktuelt for min del hvertfall. Det blir jo veldig intimt.

Skrevet

Uaktuelt for meg også. Og jeg ville i alle fall sjekket kotymen på det aktuelle spaet. Flere steder er det forventet at man kaster bikinien/badeshortsen også. Så ja, hadde vært ekstremt skeptisk.

Anonymkode: 5b399...48b

• Liker 1
Skrevet

Nei nei nei. Det der er "too much" for andre date. Har han ingen situasjonsfornemmelse?

Anonymkode: 36c03...516

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei nei nei. Det der er "too much" for andre date. Har han ingen situasjonsfornemmelse?

Anonymkode: 36c03...516

Det spørs jo også hvordan han føler daten, og jeg regner vel også med praten de har hatt på forhånd har gått.

Andre date med mannen min var et flott spa, massasje og basseng opplegg syntes det var en unik opplevelse, joda han fikk sett meg i bikini og hint av brystene mine når jeg lå på magen på massasje bordet. Men han hadde jo kommet til å ende opp med å se brystene mine før eller siden uansett så det plaget meg ikke at han fikk en forsmak, jeg fikk jo sett han uten skjorte han også. Følte også at det gav han poeng ved at han var virkelig gentleman gjennom hele veien, prøvde seg aldri når vi satt i bastuen, og når massørene gikk ut for at vi skulle kle på oss så henten han badekåpen mens jeg la ned, og både snudde hodet og lukket øynene mens jeg stod naken rett foran han når jeg slapp tak i handuken og fikk kåpen på meg.

Stjal sikkert flere blikk av brystene mine, men det er jo noe menn gjør selv om jeg ikke viser utrigning og har på men en vanlig skjorte. Fokuset hans når vi snakket var på meg som person ikke et objekt, jeg var til og med nødt til å være den som gikk for kysset når daten var over da han gav meg en klem, takket meg for en fin kveld og gledet seg til når vi skulle møtes igjen. Det var ingen anntydning til at han ventet eller forventet at han skulle få noe som helst, så når han nærmet seg bilen sin fulgte jeg etter han. Spurte om jeg hadde glemt noe i sette mitt før jeg bare kysset han. Han var så utrolig søt når jeg avbrøt, fikk vanskelig for å snakke og begynte å dra rumpa sitt litt unna for at jeg ikke skulle merke at han ble tent. Så jeg lente meg rett på den mens jeg la armene rundt skuldrene hans og bare så hverandre dypt i øynene i noe som føltes som en evighet.

Enda hadde vi to dater til før vi endte opp med å ha sex, og mulig han fikk forsmak når jeg var i bikinien, men blikket jeg fikk når jeg var toppløs var det type blikk jeg ikke hadde sett siden jeg var 18 og hadde sex med uerfarne gutter. Han viste hva han gjorde, ingenting å klage på prestasjons messig. Men han bar alltid hjerte sitt ut på kroppen og skjulte aldri hva han følte, så når han virkelig likte noe så syntes det tydelig på han. 

Anonymkode: bd106...144

Skrevet

Han skjuler jo ikke akkurat hva som er det viktigste for ham og i tillegg behandler han deg som om du er en dum fjott. 

Anonymkode: 49c16...0f5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han skjuler jo ikke akkurat hva som er det viktigste for ham og i tillegg behandler han deg som om du er en dum fjott. 

Anonymkode: 49c16...0f5

Ja han kommer nok til å snu og miste totalt interessen fordi han ikke får henne med på et spa.

Hva slags tankegang er det der egentlig? Så de menn som du dater du tror altså at de ikke ønsker å kroppen din helt tils de kjenner og vet nøyaktig hva slags person du er, og sex bare er noe som kommer inn i bildet når de har blitt forelsket i deg?

Hvordan behandler han henne som hun er dum? Er hun ikke et voksen person som kan ta avgjørelsen om hun vil dra eller ikke? Hvis hun ikke vil dra, helt greit det, føler hun det er for tidlig så må jo det få lov til å være en avgjørelse hun får ta. Om han tar den nyheten dårlig og begynner og furte eller ikke vil gjøre noe som helst annet på en andre date. Da kan vi begynne å snakke om at han er en idiot som bare tenker med hode han har i bokseren. 

Men kanskje korsfeste han etter man har bevis på at han er en overfladisk drittsekk? Er jo stadig vekk klager om at menn ikke er flinke til å være spontante og dårlige på å overaske med ting eller gjøre noe som er litt unikt for å gi inntrykk. Så når noen prøver så slår vi på brann alarmen. Skal vi gjøre det samme med menn som sjekker opp kvinner på stranden eller bassenget bare for å få svina unna også kanskje?

Anonymkode: bd106...144

• Liker 1
Skrevet

Hva andre tenker skal du ikke bry deg om, er du som skal egne valg i livet ditt.

Det er du gammel nok til.

Anonymkode: 9b3f8...1bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er litt vel mye for en andre date. Og hadde tenkt det var for å sjekke ut kroppen min. Nei takk.

Jeg synes ikke det er helt gode sosiale antenner å invitere på det faktisk. Det er too much, på alle måter. Det holder med noen glass på en pub for meg.

Anonymkode: 4c9bc...e56

• Liker 2
Skrevet

Virker som han vil rushe til intime situasjoner. Jeg hadde takket nei og sagt at fet er for kjærestete og foreslått noe annet

Anonymkode: 184ac...7d7

• Liker 1
Skrevet

TS her. Jeg sa det var litt tidlig, og foreslo noe annet. Han sa han forstod det, og egentlig var helt enig. Han tok det på en god måte, og fortsetter å vise interesse. Takk for hjelpen 🙂

Anonymkode: 303da...8d7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...