AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Del Skrevet 1. september 2022 Er høygravid, og kom helt tilfeldigvis til å tenke på det. Har alltid brukt vippeserum, annen hver dag. Ren vane, som å pusse tenner. Nå er jeg snart ved termin og leser febrilskt på nett om at dette ikke er anbefalt. For sent nå? Er i villrede, har jeg skader barnet mitt? Anonymkode: e420d...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Del Skrevet 1. september 2022 Neppe. Blir litt som å bekymre seg for at du har spist junkfood i graviditeten. En ikke sak Anonymkode: b6a90...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neppe. Blir litt som å bekymre seg for at du har spist junkfood i graviditeten. En ikke sak Anonymkode: b6a90...d20 Selv om det står direkte at det inneholder stoffer som kan skade barnet? abortmiddel, visstnok... så dum jeg er som ikke tenkte på dette da jeg ble gravid. Anonymkode: e420d...080 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Del Skrevet 2. september 2022 Du er høygravid nå, og det er ofte mye som er farligere i første trimester. Antar de har sett at alt er i orden på kontroll? Bare slutt og bruk det nå, du får ikke endret hva du har gjort før! Anonymkode: 61580...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du er høygravid nå, og det er ofte mye som er farligere i første trimester. Antar de har sett at alt er i orden på kontroll? Bare slutt og bruk det nå, du får ikke endret hva du har gjort før! Anonymkode: 61580...73b Skal slutte med en gang Anonymkode: e420d...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Del Skrevet 2. september 2022 Spist er spist! Men hvorfor i alle dager tørr du smøre det på til vanlig lm det inneholder så mye rart?! Anonymkode: c6a49...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Del Skrevet 2. september 2022 Om det er farlig har det allerede gjort skade. For sent å tenke på det engang nå. Men om det er farlig for foster hadde jeg ikke akkurat smørt det rundt øynene akkurat. Anonymkode: a4496...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #8 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Spist er spist! Men hvorfor i alle dager tørr du smøre det på til vanlig lm det inneholder så mye rart?! Anonymkode: c6a49...c0d Jeg ante ikke at det inneholdt så mye rart før jeg leste om det igår AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om det er farlig har det allerede gjort skade. For sent å tenke på det engang nå. Men om det er farlig for foster hadde jeg ikke akkurat smørt det rundt øynene akkurat. Anonymkode: a4496...ab8 Hva slags skade kan jeg ha gjort på barnet? Anonymkode: e420d...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #9 Del Skrevet 3. september 2022 Det har nok gått helt fint. Hvilket serum har du brukt? Anonymkode: 67c38...245 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cássia Skrevet 3. september 2022 #10 Del Skrevet 3. september 2022 Alt gjør teoretisk sett skade på fosteret. Når en venninne fikk høre av flere leger at hun trygt kan ta Botox for migrene tviler jeg på at vippeserum kan gjøre stor skade. På samme måte hevdes det over bred sko at man ikke skal gå på spa, men det er en sannhet med mange modifikasjoner. Hvis vippeserumet kan skade fosteret burde det kunne gjøre for stor skade på deg også. Norge har blant de strengeste reglene på salg av kosmetikk; ikke en gang retinol i store mengder er tillatt til hjemmebruk. Vær føre var og vent til etter graviditeten med å bruke det mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå