Gå til innhold

Hvordan ville du hatt buksen/skoene til denne stilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stil à la denne, nokså preppy/klassisk. Men jeg er alltid like usikker på hvordan bruke ankelstøvlettene til... Er det finest som her? Eller bør man brette opp buksen til over skokanten? Eller... Hvordan bruker dere ankelboots til bukser?buksa oppi, over eller justert kortere? Fortell! 

Screenshot_20220901-201257_Chrome.jpg

Anonymkode: 2bd42...ca1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan bruker dere ankelboots til bukser?buksa oppi, over eller justert kortere? Fortell! 

Bruker alle måtene du ramser opp her, spørs på dagsformen😊

Anonymkode: f4e04...70b

Skrevet

Jeg ville aldri dratt buksen over som her. Jeg bretter opp, lar buksen krølle seg i overkanten eller har skoene utenpå.

Anonymkode: 0f98b...c1a

• Liker 5
Skrevet

Aldri sånn som på bildet ihvertfall, det ser bare stygt ut. 

Jeg har stort sett ingen bukser som er slik fasong som på bildet, nettopp fordi det blir så rart med vintersko/ankelboots/støvletter. 

Enten går jeg med skinnyjeans som er lange og trange nok til at de går nedi støvletten, og holder seg der uten å krølle seg oppover, eller så bruker jeg skinnyjeans som jeg bretter opp til rett over kanten på støvletten. Eller så bruker jeg bukse med litt bootcut, som er så vide at de går ned utenpå støvletten med god margin, og altså ikke "sitter fast" som på bildet. 

Anonymkode: 69c43...fd2

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...