Gå til innhold

Er det fullstendig unormalt å bare hatt én sexpartner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ung når jeg møtte kona, og har aldri vært utro. Har derfor bare hatt henne. Men har hatt fantastisk mye og god sex. Er ikke den ting som ikke er prøvd ut. Har alltid vært superfornøyd. Og hun er fantastisk, sexy og flott. 

Men når jeg leser her inne, blir jeg plutselig unormal. Her dyrkes swingers, trekant, firkant, åpent forhold og det er påstander om at det er bra å ha hatt mange partnere. "flott å få rast fra seg" sies det. 

Er slike som meg bare en slags gammeldags parodi? 🤔

Anonymkode: 3a08e...d32

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er på et seksualitet forum. Forskjellige former for seksualitet vil bli diskutert. 

Om disse tingene ikke er for deg, neivel. Så bra du fant din partner tidlig. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Var ung når jeg møtte kona, og har aldri vært utro. Har derfor bare hatt henne. Men har hatt fantastisk mye og god sex. Er ikke den ting som ikke er prøvd ut. Har alltid vært superfornøyd. Og hun er fantastisk, sexy og flott. 

Men når jeg leser her inne, blir jeg plutselig unormal. Her dyrkes swingers, trekant, firkant, åpent forhold og det er påstander om at det er bra å ha hatt mange partnere. "flott å få rast fra seg" sies det. 

Nei, og jeg synes det er flott å lese om sånne som deg 💖 

Anonymkode: 6aaa5...f7d

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

når jeg leser her inne, blir jeg plutselig unormal.

At din erfaring er uvanlig betyr ikke at du er unormal.

Vær glad for at du er tilfreds, i motsetning til den store majoriteten på KG.
Du er en vinner i kjærlighetens lotteri!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Min mann er helt lik. Kun meg og fornøyd. Jeg også. 

Anonymkode: 233a8...9b2

• Liker 2
Skrevet

Det er jo veldig uvanlig, men det trenger jo ikke å være noe negativt. Hvis den første du ligger med er ditt livs kjærlighet ville set jo være rimelig søkt å skulle dumpe den man elsker og  ligge rundt bare fordi.

Anonymkode: fbedc...774

• Liker 2
Skrevet

Du er jo en av de heldige som fant ditt livs kjærlighet tidlig. Er vel bare sånn at noen gjør akkurat det, og andre ikke. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har jo litt kinks og sånne tilbøyeligheter, men personlig hadde jeg på ingen måte vært missfornøyd om jeg tilfeldigvis møtte typen i mitt liv tidlig,  ting fungerer bra og alt er bra. Tipper det hadde vært både mer givende og behagelig enn nye partnere man skal bli kjent med å finne utav, Ikke ha partner i perioder osv. Ser ikke noe poeng i å ha mål om å ha flere partnere om man er fornøyd der man er. 😊

At det ikke er så vanlig er nå så, men pris deg heller lykkelig over å ha møtt en du si klaffet så bra med å fortsatt har det bra med på første forsøk 😊 det er ikke bare bare å finne det dere har, og tipper de fleste som bruker 10 pluss år å masse dating, ons, pulevenner, og kortere forhold før de finner sin livspartner lett hadde byttet  med deg om de kunne 😊

Også er det jo alltids noen som har litt mer utsvevende preferanser eller er litt mot strømmen, men tror ikke de er så veldig representative for flertallet 😊

Endret av Crazydoglady
Skrevet

Du og dere hører vel til sjeldenheten virker det som, utifra det man leser her inne.

Vær glad for at dere endte opp med hverandre💞

Anonymkode: a681c...730

• Hjerte 2
Skrevet

Tja, om dere er uvanlige, vet jeg egentlig ikke. Vi er i samme situasjon. Og det er mange av dem vi kjenner også. Tror det krever litt flaks å tidlig treffe en som er villig til å satse på samme måte som de selv.

Men, om man er vanlig eller ikke, tror jeg handler mye om hvem man sammenligner med. 🙄

Har det noe å si om ens situasjon er vanlig? Sånn egentlig. Alle har uansett sin egen, tenker jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Ja

Anonymkode: f096a...389

Skrevet

Det er nok mye mer vanlig og normalt enn du tror.

De siste tabuene er kanskje å være jomfru eller bare ha én partner i livet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare hatt 2, og har aldri tenkt over at det er noe rart med det😊 En ungdomskjæreste og eksmannen, som jeg var sammen med fra jeg var 19 til jeg var 37. Nå er jeg skilt og singel på tredje året, og har ikke hatt noen på disse tre åra. Jeg er ingen ons-person, så om jeg ikke treffer en ny kjæreste, kan jeg godt gå uten😊 Føler meg ikke sær, synes det er rarere at folk blir så desperate at de hopper på nesten hva som helst😄 For meg hører sex sammen med følelser🥰 Men det er meg, da 😉

Anonymkode: 3ea6e...cbd

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Slapp av, du er helt normal.

Kanskje ikke veldig mange i din situasjon i våre dager, men det er ingenting galt ved det.

Og strengt tatt har du ikke gått glipp av all verden heller, så lenge du er fornøyd nå.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
ClausSaus skrev (13 minutter siden):

Slapp av, du er helt normal.

Kanskje ikke veldig mange i din situasjon i våre dager, men det er ingenting galt ved det.

Og strengt tatt har du ikke gått glipp av all verden heller, så lenge du er fornøyd nå.

Jeg var sammen med samme gutt/mann fra jeg var 15 til jeg var 28, og jeg angrer ikke på det, selv om det ikke ble oss. På slutten sa han: Du er ikke den samme som før. Jeg forstod ikke hvorfor han forventet at jeg skulle være den samme personen som en voksen kvinne på 28, som jeg var da jeg var 15. Noen år etter at det ble slutt, sa han: Jeg så det i øynene dine: Du så ikke på meg på samme måte lenger. Han hadde rett. Jeg ble fordi jeg var så uendelig glad i ham, selv om vi ikke passet sammen som kjærester lenger, og han satte meg fri.

Siden vi var hverandres første, og vi var unge da vi ble sammen var sex en viktig del av forholdet vårt, og jeg har vunnet mange "jeg har aldri …" på ting vi gjorde sammen: Vi var kjempetrygge på hverandre seksuelt, og vi var unge, så vi hadde sex på fly, konserter, på bussen, i prøverom, i heiser og testet mye og lo mye.

Folk i forhold har generelt mer sex enn single. Det er ikke en konkurranse, og min mening er at om du er singel (som jeg er) er det naturlig og ok å ønske å ha sex av og til, selv om du ikke har funnet "den rette". Og om du ikke har ligget med så mange, er det mange som er enig med meg i at: om en mann er blank i øynene, fordi han har så lyst på deg, samtidig som han er en kul type som er god til å kommunisere, er det mer sexy enn en som alltid ser på speilbildet av seg selv i alle vinduer han går forbi. Om du selv liker jenter som ser seg selv i vinduet, må du jobbe med ditt eget utseende, da det er det eneste som betyr noe.

Skrevet
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Jeg var sammen med samme gutt/mann fra jeg var 15 til jeg var 28, og jeg angrer ikke på det, selv om det ikke ble oss. På slutten sa han: Du er ikke den samme som før. Jeg forstod ikke hvorfor han forventet at jeg skulle være den samme personen som en voksen kvinne på 28, som jeg var da jeg var 15. Noen år etter at det ble slutt, sa han: Jeg så det i øynene dine: Du så ikke på meg på samme måte lenger. Han hadde rett. Jeg ble fordi jeg var så uendelig glad i ham, selv om vi ikke passet sammen som kjærester lenger, og han satte meg fri.

Siden vi var hverandres første, og vi var unge da vi ble sammen var sex en viktig del av forholdet vårt, og jeg har vunnet mange "jeg har aldri …" på ting vi gjorde sammen: Vi var kjempetrygge på hverandre seksuelt, og vi var unge, så vi hadde sex på fly, konserter, på bussen, i prøverom, i heiser og testet mye og lo mye.

Folk i forhold har generelt mer sex enn single. Det er ikke en konkurranse, og min mening er at om du er singel (som jeg er) er det naturlig og ok å ønske å ha sex av og til, selv om du ikke har funnet "den rette". Og om du ikke har ligget med så mange, er det mange som er enig med meg i at: om en mann er blank i øynene, fordi han har så lyst på deg, samtidig som han er en kul type som er god til å kommunisere, er det mer sexy enn en som alltid ser på speilbildet av seg selv i alle vinduer han går forbi. Om du selv liker jenter som ser seg selv i vinduet, må du jobbe med ditt eget utseende, da det er det eneste som betyr noe.

Ok… falt litt av, her.

Svarte du på riktig innlegg nå?

Skrevet

Hehe 😉 Gammalt sjømannstriks. Svar på det siste innlegget, så får du i hvertfall med noen 😂

Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Hehe 😉 Gammalt sjømannstriks. Svar på det siste innlegget, så får du i hvertfall med noen 😂

😆

Skrevet

Da er vi også unormale, for både jeg og mannen har det som deg. :)

Anonymkode: cfdf4...f87

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har bare hatt 2, og har aldri tenkt over at det er noe rart med det😊 En ungdomskjæreste og eksmannen, som jeg var sammen med fra jeg var 19 til jeg var 37. Nå er jeg skilt og singel på tredje året, og har ikke hatt noen på disse tre åra. Jeg er ingen ons-person, så om jeg ikke treffer en ny kjæreste, kan jeg godt gå uten😊 Føler meg ikke sær, synes det er rarere at folk blir så desperate at de hopper på nesten hva som helst😄 For meg hører sex sammen med følelser🥰 Men det er meg, da 😉

Anonymkode: 3ea6e...cbd

Evt er det bare det du tror? Du har jo aldri ligget med noen andre eller uten å knytte sex sammen med følelser. Så du vet jo faktisk ikke st dette er noe du ikke liker. Det er jo egentlif bare en identitet du har adoptert fordi «det bare har blitt sånn», og du har vært i forhold hele perioden av livet hvor det er naturlig å kose seg med sex

Sex uten følelser er helt topp det. Prøv det. Før du gjør opp en mening om at «for meg hører sex sammen med følelser».

Anonymkode: f096a...389

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...