AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Eller er det fortsatt sprut i deg? Anonymkode: c0c64...2db
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Kjedelig og døll 🙋♀️ Anonymkode: 39306...2a8 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Ja! Får aldri ladet batteriene fordi jeg driver med barn 24/7 (er i permisjon med baby og har et barnehagebarn i tillegg) så de få stundene de sover OG jeg ikke må gjøre noe i huset, så vil jeg bare ligge på sofaen. Har ikke en eneste tanke om å trene, treffe venner eller lese noe inspirerende. Jeg vil bare være i fred og helt tom i hodet 🤪🙃 Anonymkode: 8ca0b...84a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Ble kjedelig før jeg fikk barn. Rundt 25 😅 Anonymkode: bdfc5...90b 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Fortsatt liv i meg. 😆🥳 Men barnevakt er det verre med... Så mulig jeg blir oppfattet som litt kjedelig og døll likevel. Anonymkode: b7526...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Nei. Turner og klatrer og rir og «sloss» (kampsport) og synger og aker og ler og sitter på gulvet og generelt masse moro. Mindre alkohol da, men ikke kjedelig eller satt likevel. Anonymkode: 102b5...9f7 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 Etter jeg fikk barn? Nei, har alltid vært kjedelig og døll! Anonymkode: b97b9...23e 4 1
Liveterspennende Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 Ja jeg er nok kjedelig sammenlignet med før, men barna tror jeg nok er fornøyd, at de blir prioritert og får tid. Når det gjelder sprut, ja den funker og uten svømmere, måtte bare og fristelsen til å ikke «dra den litt» ble for stor AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller er det fortsatt sprut i deg? Anonymkode: c0c64...2db 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 Jeg har vært på mye gøy og krysset ut alt på min bucket-list. Likevel er det å få barn det beste som har skjedd i livet mitt. Aldri har det vært mer spennende å bli med på barnets første turer og opplevelser. Skattejakt, dinosaurjakt, høre på barnets latter når hn får sin første fisk på kroken, score sitt første mål, lære å lese, bli forelsket osv osv… For noen virker det kanskje kjedelig, men som jeg elsker dette livet. Anonymkode: 9e520...a9a 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 Var alt en kjedelig og døll person før jeg fikk barn. Anonymkode: ae5ae...527 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 I følge de "festlige festmenneskene" har jeg vel alltid vært kjedelig og døll Anonymkode: ee75f...138 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #12 Skrevet 2. september 2022 Nei, 2 år med korona har gjort meg kjedelig og døll. Etter så lang tid uten å være på fest eller ute på byen er det veldig rart for meg å delta på slikt igjen Anonymkode: 0bb3e...58c 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #13 Skrevet 2. september 2022 Alldeles ikke... men mange andre mødre prøver å shame meg for å ha et liv med reiser, interesser, idrett, konserter, middag med venner. Anonymkode: a0d6c...85c
Gjest Hottentått Skrevet 2. september 2022 #14 Skrevet 2. september 2022 Har stort sett vært litt smådøll😅 Men syns jeg er flink til å finne på mye gøy sammen med venner, både med og uten barn. Har noen venner som aldri prioriterer å møte andre venner og de er enda døllere 😄
Paulinetta Skrevet 2. september 2022 #15 Skrevet 2. september 2022 Jeg er kjedelig og døll, men jeg tror ikke det har noe med barna å gjøre, det er bare sånn jeg er. Mon tro om jeg kommer til å angre på dødsleiet, for alt jeg takket nei til, alle kveldene jeg la meg tidlig, og alle gangene jeg gikk hjem først. Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det, men man vet aldri.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #16 Skrevet 2. september 2022 Du kan jo ikke spørre de som har fått barna selv, for mange ser ikke dette selv. Spør vennene deres, aka sånne som meg. De fleste beholder personligheten de hadde fra før, men prioriterer (naturlig nok) annerledes. Der hvor det tidligere var mulig å møtes og gjøre ting av og til, er det langt mindre tid til det, fordi de prioriterer barn og familie. Dvs, ja de blir mer kjedelige og dølle. Anonymkode: 821e3...d95
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #17 Skrevet 3. september 2022 Før jeg fikk barn trodde jeg det var noe man bare bestemte meg for å ikke bli; kjedelig. Jeg kjempet for at jeg ikke skulle havne i samme felle, men som noen over her skriver, etter en hektisk dag (det får en ny betydning etter barn) vil man bare lade batteriene. Alene. Og det gjør meg nok døll og kjedelig, selv om jeg en dag håper at jeg kommer tilbake til meg selv igjen. Anonymkode: 81195...908
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #18 Skrevet 3. september 2022 Bare sånn til info; De aller fleste mennesker er ganske kjedelige og døll, og de som mener de er så sprelske og morsomme, er i realiteten bare slitsomme å forholde seg til. De har en slags krampaktig væremåte, og en holdning om at det viktigste i verden er å leve som en tenåring hele livet. Også mener de at folk som faktisk roer ned og blir voksne er kjedelige. Selv vil jeg heller være rolig og kjedelig framfor å bli Norges eldste tenåring. Anonymkode: 79874...4eb 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #19 Skrevet 3. september 2022 Kjedelig og døll ja. Men det skjedde nok ett par år før barn, som en annen skriver, rundt 25 år kanskje. Hadde da fullført utdanning, fast jobb, samboer og nylig kjøpt enebolig sammen. Har nå 2 barn, samme mann, bygd nytt hus. Trivest sånn jeg. Var ferdig med festing og backpacking/lange reiser og det spontane livet og klar for A4 livet. Altså, jeg treffer jo venner og gjør andre ting enn å være mamma, arbeidstaker og samboer men det innebærer ikke noe særlig spontanitet, festing, reising osv. Anonymkode: 29af3...758
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #20 Skrevet 3. september 2022 Vel, jeg må alltid ha med barn hvis jeg skal noe siden jeg ikke har barnevakt. Så hvis man må ha barnefri for ikke å være kjedelig og døll, da er jeg kjedelig og døll. Anonymkode: c488a...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå