AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Ser det skrives en del om "hekt". Kan en person ønske denne bekreftelsen, selv om man ikke har møttes noe særlig eller vært intime? Jeg har tenkt at det er noe enkelte gjør slik at de kan få tilgang til sex og nærhet f eks. når de ønsker. At de er varm/kald mot deg om hverandre. Men alltid så nær at man akkurat ikke går lei. Han jeg er usikker på om driver med dette, vi har aldri hatt sex. Han sier han er interessert, bla bla bla.... Er intensiv på meldinger, lunken og helt borte. Har sagt i fra at jeg ikke ønsker slikt opplegg. Men han sier han gjerne vil... Å sa da at han ønsker være her.. Men jeg leser bare ord, ingen handling. Så nå gidder jeg ikke mer. Temmelig sikker på at han ikke aktivt dater. Han har ikke et forhold fra før heller. Jeg vil så gjerne tro han, på at livet bare byr på mye på privaten nå. Men hvis så var tilfelle, å jeg maser absolutt ikke, så ville han vel holdt meg litt oppdatert eller informert.. Samtidig benyttet de mulighetene han har til å treffes. Så... Kan folk ønske å "hekte" noen bare for å ha noen som kommer med positive kommentarer på bilder osv. de sender? At det er den oppmerksomheten de trenger? Hvorfor holde meg varm/lunken når det ikke er sex som er motivet? Ikke at det mangler på litt drøye meldinger fra hans side. Men ikke mer enn det. Snakk om at vi har hatt en dialog i 4 mnd. tid. Anonymkode: 174af...67e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser det skrives en del om "hekt". Kan en person ønske denne bekreftelsen, selv om man ikke har møttes noe særlig eller vært intime? Jeg har tenkt at det er noe enkelte gjør slik at de kan få tilgang til sex og nærhet f eks. når de ønsker. At de er varm/kald mot deg om hverandre. Men alltid så nær at man akkurat ikke går lei. Han jeg er usikker på om driver med dette, vi har aldri hatt sex. Han sier han er interessert, bla bla bla.... Er intensiv på meldinger, lunken og helt borte. Har sagt i fra at jeg ikke ønsker slikt opplegg. Men han sier han gjerne vil... Å sa da at han ønsker være her.. Men jeg leser bare ord, ingen handling. Så nå gidder jeg ikke mer. Temmelig sikker på at han ikke aktivt dater. Han har ikke et forhold fra før heller. Jeg vil så gjerne tro han, på at livet bare byr på mye på privaten nå. Men hvis så var tilfelle, å jeg maser absolutt ikke, så ville han vel holdt meg litt oppdatert eller informert.. Samtidig benyttet de mulighetene han har til å treffes. Så... Kan folk ønske å "hekte" noen bare for å ha noen som kommer med positive kommentarer på bilder osv. de sender? At det er den oppmerksomheten de trenger? Hvorfor holde meg varm/lunken når det ikke er sex som er motivet? Ikke at det mangler på litt drøye meldinger fra hans side. Men ikke mer enn det. Snakk om at vi har hatt en dialog i 4 mnd. tid. Anonymkode: 174af...67e Har du møtt han enda? Jeg har chattet med 2 menn som bare vil chattes og chattes, sextalk osv. men aldri vil møtes. Jeg vil møtes. Men de finner alltid unnskyldninger for å ikke møtes. Men de kan fint si at jeg er deilig osv. menn oppi 40-årene nesten, de har ingen familie, kun jobb og trening. Finner seg unge kvinne på 24, Å bruke som tidsfordriv, for at de skal få bekreftelse på at de er bra nok Anonymkode: 21282...539 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Møttes et 3- 4 ganger. I mine øyne god kjemi, snakket og lo uavbrutt i mange timer. Men lenge siden siste møte nå. Jeg har trukket meg unna, men han som kommer snikende når jeg trekker meg litt bort, eller når jeg den gangen sa i fra at slikt opplegg orker jeg ikke. Det var forståelig, men han ønsket å være der. Jeg har liksom ikke mast meg til noe, ikke spurt om mange møter eller noe heller. Så jeg skjønner ikke hva det gir. Men jeg gir jo av meg selv når han har fått meg litt på gli igjen da.. Men det er jo ikke annet enn bekreftelse på utseende via meldinger liksom. Hvorfor gidder han holde på meg, når han ikke får noen "goder" ut av det. Derfor har jeg såå lyst å tro han. Samtidig som jeg jo ikke er født i går.. Å skjønner jo at han ikke er interessert nok, da hadde han ønsket å bli mer kjent med meg.. Er man LITT interessert har man noe tid på 2 måneder.. Eller er jeg kravstor da, når han har sagt han har mye som krever han nå.. Vi bor kort unna hverandre. Anonymkode: 174af...67e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Nå er det ikke så ofte noen går inn for å hekte noen helt bevisst, som regel klarer vi å bli hektet helt av oss selv ved å godta den type oppførsel, eller ved at VI er så desperate etter oppmerksomhet at vi godtar de får smulene vi får og jobber hardt for å få flere. Generelt så ønsker alle mennesker å få oppmerksomhet. Og så varierer det hvor mye man legger i det. Eller man er ganske enkelt opptatt med andre ting i perioder. Men hvis interessen varierer så mye så er det et tydelig tegn på at dere enten er veldig ulike når det gjelder behov for oppmerksomhet, eller at han rett og slett ikke er så veldig interessert, at du mer er noen som det er hyggelig å flirte med når han ikke har noe annet å gjøre. Det viktige her er jo at du kjenner at det ikke gir deg noen god følelse. Og da bør du lytte til det og kutte han ut. Anonymkode: 49c83...bcd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå er det ikke så ofte noen går inn for å hekte noen helt bevisst, som regel klarer vi å bli hektet helt av oss selv ved å godta den type oppførsel, eller ved at VI er så desperate etter oppmerksomhet at vi godtar de får smulene vi får og jobber hardt for å få flere. Generelt så ønsker alle mennesker å få oppmerksomhet. Og så varierer det hvor mye man legger i det. Eller man er ganske enkelt opptatt med andre ting i perioder. Men hvis interessen varierer så mye så er det et tydelig tegn på at dere enten er veldig ulike når det gjelder behov for oppmerksomhet, eller at han rett og slett ikke er så veldig interessert, at du mer er noen som det er hyggelig å flirte med når han ikke har noe annet å gjøre. Det viktige her er jo at du kjenner at det ikke gir deg noen god følelse. Og da bør du lytte til det og kutte han ut. Anonymkode: 49c83...bcd Jeg har opplevd flere som vil hekte andre, som mer eller mindre har sagt rett ut at de vil man skal bli avhengig av dem, så jo det finnes folk der ute som kjører på til noen ikke klarer å trekke seg bort, og livnærer seg på den personen som de ønsker. Jeg vet at enkelte har lettere for en hekt enn andre, som meg selv, pga voldelig oppvekst og så videre. Jeg forstod plutselig at "forholdet" jeg var i var en hekt, og da gikk det jo i oppløsning, for uten mine rosa briller og luftslott så var det ingenting. Fyren ble helt desp og kjørte på med den samme oppførselen eskalert i 100, jeg spurte ham rett ut "skal vi gi det et ekte forsøk, bli sammen ordentlig?" Og da bare forsvant han helt. Så jo, man blir ikke alltid hektet helt av seg selv, ofte trenger den andre den oppmerksomheten de får av oss. Oppmerksomheten fra en kjæreste uten å måtte være en selv. Anonymkode: d81f7...f6d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har opplevd flere som vil hekte andre, som mer eller mindre har sagt rett ut at de vil man skal bli avhengig av dem, så jo det finnes folk der ute som kjører på til noen ikke klarer å trekke seg bort, og livnærer seg på den personen som de ønsker. Jeg vet at enkelte har lettere for en hekt enn andre, som meg selv, pga voldelig oppvekst og så videre. Jeg forstod plutselig at "forholdet" jeg var i var en hekt, og da gikk det jo i oppløsning, for uten mine rosa briller og luftslott så var det ingenting. Fyren ble helt desp og kjørte på med den samme oppførselen eskalert i 100, jeg spurte ham rett ut "skal vi gi det et ekte forsøk, bli sammen ordentlig?" Og da bare forsvant han helt. Så jo, man blir ikke alltid hektet helt av seg selv, ofte trenger den andre den oppmerksomheten de får av oss. Oppmerksomheten fra en kjæreste uten å måtte være en selv. Anonymkode: d81f7...f6d For noen raringer. Usj. Anonymkode: 67e15...777
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Ja, kjenner menn som har ville skrive og flørte over lang tid uten å noen gang ta skrittet til å enten møtes første gang eller møtes igjen. De vil ha oppmerksomhet, ganske patetisk og utiltrekkende at voksne folk oppfører seg slik, man vil jo ha en mann som er trygg i seg selv og ikke er avhengig av validering på sosiale medier som en annen tenåring 😅 Anonymkode: d239f...146 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 23.21): Ja, kjenner menn som har ville skrive og flørte over lang tid uten å noen gang ta skrittet til å enten møtes første gang eller møtes igjen. De vil ha oppmerksomhet, ganske patetisk og utiltrekkende at voksne folk oppfører seg slik, man vil jo ha en mann som er trygg i seg selv og ikke er avhengig av validering på sosiale medier som en annen tenåring 😅 Anonymkode: d239f...146 lol, det er jo faktisk slik bittesmå barn oppfører seg. 🙈 Anonymkode: 67e15...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå