AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Typen min har flere venninner han av og til prater om at han gjør aktiviteter med, men har aldri presentert de for meg. Vi er særboere så vi sees ikke daglig, men er ikke så veldig sjalu så det går greit at han har sitt eget liv. Synes likevel det er rart at han ikke føler for å presentere de for meg. Han har ei venninne han går fjellturer med, og det er sårt for meg. Jeg har et kne jeg sliter med og har ikke gått tur på snart to år sammen med han, så det er nok derfor jeg blir lei meg. Han sier han hadde gått tur med hendene uten meg uavhengig av kneet mitt. De går også på byen sammen eller bare tusler rundt i byen, sier han. En annen venninne har båt og de bruker å dra på fisketur sammen. Har hintet om å bli presentert men da sier han bare ok, men så skjer det ikke noe. Er dette normalt? Jeg har også mannlige venner men har presentert de, og de han ikke har møtt har han ikke interesse av å møte, sier han. Er dette noe jeg skal finne meg i? Anonymkode: aaec7...397
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Typen min har flere venninner han av og til prater om at han gjør aktiviteter med, men har aldri presentert de for meg. Vi er særboere så vi sees ikke daglig, men er ikke så veldig sjalu så det går greit at han har sitt eget liv. Synes likevel det er rart at han ikke føler for å presentere de for meg. Han har ei venninne han går fjellturer med, og det er sårt for meg. Jeg har et kne jeg sliter med og har ikke gått tur på snart to år sammen med han, så det er nok derfor jeg blir lei meg. Han sier han hadde gått tur med hendene uten meg uavhengig av kneet mitt. De går også på byen sammen eller bare tusler rundt i byen, sier han. En annen venninne har båt og de bruker å dra på fisketur sammen. Har hintet om å bli presentert men da sier han bare ok, men så skjer det ikke noe. Er dette normalt? Jeg har også mannlige venner men har presentert de, og de han ikke har møtt har han ikke interesse av å møte, sier han. Er dette noe jeg skal finne meg i? Anonymkode: aaec7...397 Gått tur med henne og ikke hendene... skulle det være. Ts Anonymkode: aaec7...397
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Ts her. Er dette vanlig i forhold? Anonymkode: aaec7...397
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Hvorfor er det ingen som har noen synspunkter på dette ? Ts Anonymkode: aaec7...397
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Det er ikke vanlig. Det er rart. Har man vært sammen over 6 mnd har man møtt hverandres venner. Hvertfall når det er folk han treffer regelmessig. Anonymkode: 1093e...380 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 For meg hadde det ikke vært vanlig iallefall. Hadde bedt om å møte de, og presset på det. Anonymkode: 83d3f...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 reality check: i hans øyne er du en fwb tror jeg da.. Anonymkode: c5611...229 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 Lage en bli kjent fest hvor hans venner blir invitert. Eller middag 😅 Anonymkode: ac8d3...f6b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 Jeg har ikke møtt alle mannens venner, og vi har altså vært sammen i over ti år og har to barn Tror ikke han har møtt alle mine heller. For meg er det ikke naturlig at jeg skal drasse med mannen/klenge meg på ham og hans venner. Om han har en venninne han går tur med, og du ikke kan gå tur, så må det jo da bli en "spesialgreie" hvor han treffer denne venninnen utenfor tur-sammenheng for at du skal bli introdusert. For meg er det litt rart, og jeg ser ikke helt poenget? Jeg har ikke noe problem med at jeg ikke har truffet de vennene mannen min bare treffer i slike settinger jeg bare ville vært et rart vedheng ved. Anonymkode: 50dae...5b4 2
kri.star Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 Samboern min har venner jeg ikke har møtt, og jeg har venner han ikke har møtt. Vi har jo ett liv utenfor husets fire vegger, og ikke alle av interessene våre er sammenfallende. Vi har nå vært kjærester og samboere i 14 år, så still going strong! 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 Jeg har jo veldig mange venner av motsatt kjønn på kampsporttrening. Mannen har null interesse av kampsport. Det ville jo vært litt rart å dra ham med meg på trening kun for å introdusere ham.. Samme på jobben, jeg er gode venner med mange kolleger der, men altså, mannen kan jo ikek være med på jobb for å treffe dem. Blir samme greien med andre venner, synes jeg. Hvorfor må man treffe dem, om man ikke skal bli felles venner? Jeg vil ikke dele alle mine venner med mannen, sånn at han også skal være venner med dem - da ville jeg ikke følt jeg kunne snakke dritt om ham og rante når jeg er sur på ham 😛 Anonymkode: 50dae...5b4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #12 Skrevet 2. september 2022 Ts her. Jeg begynte å reagere på vennskapet hans med en venninne da han plutselig begynte å høre på musikk som han aldri har hørt på før, og fortalte at denne musikken likte hans veninne så godt derfor likte han det så godt også nå. En annen gang hadde han kjøpt en jakke i en farge han aldri har likt før men gjorde det fordi hans venninne likte så godt denne fargen. Ikke rart man begynner å lure da. Ts Anonymkode: aaec7...397
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #13 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Jeg begynte å reagere på vennskapet hans med en venninne da han plutselig begynte å høre på musikk som han aldri har hørt på før, og fortalte at denne musikken likte hans veninne så godt derfor likte han det så godt også nå. En annen gang hadde han kjøpt en jakke i en farge han aldri har likt før men gjorde det fordi hans venninne likte så godt denne fargen. Ikke rart man begynner å lure da. Ts Anonymkode: aaec7...397 Jo, jeg synes det er rart at du begynner å lure for noe sånt. Det er da helt dønn normalt at man blir introdusert for ny musikk, filmer, bøker, klær, interiør, osv, fra venner? Jeg har en kompis som er min hovedinspirasjon til ny musikk. Anonymkode: 50dae...5b4 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #14 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Typen min har flere venninner han av og til prater om at han gjør aktiviteter med, men har aldri presentert de for meg. Vi er særboere så vi sees ikke daglig, men er ikke så veldig sjalu så det går greit at han har sitt eget liv. Synes likevel det er rart at han ikke føler for å presentere de for meg. Han har ei venninne han går fjellturer med, og det er sårt for meg. Jeg har et kne jeg sliter med og har ikke gått tur på snart to år sammen med han, så det er nok derfor jeg blir lei meg. Han sier han hadde gått tur med hendene uten meg uavhengig av kneet mitt. De går også på byen sammen eller bare tusler rundt i byen, sier han. En annen venninne har båt og de bruker å dra på fisketur sammen. Har hintet om å bli presentert men da sier han bare ok, men så skjer det ikke noe. Er dette normalt? Jeg har også mannlige venner men har presentert de, og de han ikke har møtt har han ikke interesse av å møte, sier han. Er dette noe jeg skal finne meg i? Anonymkode: aaec7...397 Skjønner jeg godt! Gjennomsnittsmennesket blir jo helt rabiate av slikt, sjalu og så videre. Anonymkode: 3932e...427 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #15 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner jeg godt! Gjennomsnittsmennesket blir jo helt rabiate av slikt, sjalu og så videre. Anonymkode: 3932e...427 Gjennomsnittsmennesket.. eller gjennomsnitts-kg-samlivsunderforum-brukeren? "Folk flest" er nok hakket mindre sjalu av seg enn hva folk her inne later til å være. Anonymkode: 50dae...5b4
Fremmed fugl Skrevet 2. september 2022 #16 Skrevet 2. september 2022 TS, Slikt skjer uten det er noe ille... Men, syns du skal si til kjæresten din at du hadde likt å bli inkludert i denne delen av livet til han. Dette er selvfølgelig noe som øker risiko for utroskap. Beklager til alle dere som har venner som dere er mye sammen med uten at kjæresten er involvert, dere er som hun på 97 so har røykt siden han var 13 uten å få lungekreft. Det vil si irrelevante for å gjøre en risiko vurdering. 1
McMary Skrevet 2. september 2022 #17 Skrevet 2. september 2022 Jeg tror dette er både normalt og unormalt ettersom hvem du spør. Det viktige er om DU syns det er greit eller om du ønsker å være inkluderte i din partners vennskap. Det er nå slik i et forhold at man ikke er enige om alt, og da må man enten finne et kompromiss, tilpasse seg den andre eller så må man avslutte. Det er så vanskelig og så enkelt på samme tid. Etter hvert lærer man seg hva man ønsker i et forhold og ikke og kommuniserer dette før man blir kjærester, men det er jo litt sent for akkurat dette forholdet. I mitt første og lange forhold var det 100% naturlig å være sammen hverandres venner, både på fester, hytteturer, vennemiddager etc. I mitt andre var han helt uinteressert noe jeg ikke hadde tenkt på at var noe man måtte snakke om en gang, det var en selvfølge.. Nå vet jeg at ingenting er en selvfølge og har en laaaang liste til kommende datingprosess. 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #18 Skrevet 2. september 2022 Aldri i verden. Ikke fordi jeg er spesielt sjalu, men fordi jeg er gammel nok til å vite at menn og kvinner ikke fungerer som venner. Anonymkode: 67fe6...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #19 Skrevet 2. september 2022 Fremmed fugl skrev (1 time siden): Dette er selvfølgelig noe som øker risiko for utroskap. Beklager til alle dere som har venner som dere er mye sammen med uten at kjæresten er involvert, dere er som hun på 97 so har røykt siden han var 13 uten å få lungekreft. Det vil si irrelevante for å gjøre en risiko vurdering. Da har i så fall både jeg, og begge mine foreldre, røykt siden vi var 13 uten å få lungekreft. Og er nå alle 102. Anonymkode: 1954b...cf5
Fremmed fugl Skrevet 2. september 2022 #20 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Da har i så fall både jeg, og begge mine foreldre, røykt siden vi var 13 uten å få lungekreft. Og er nå alle 102. Anonymkode: 1954b...cf5 Gratulerer 🥳 De fleste som røyker, får som dere aldri lungekreft. De fleste som drikker blir ikke alkoholiker... og de fleste som kjører i fylla krasjer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå