valentino Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 I det siste har jeg lagt merke til at utlendinger i de tidlige 20-årene er veldig attraktive blant jenter på sin egen alder. Hva i all verden er det med disse guttene som ikke kan snakke flytende norsk en gang?
Caramba Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Tja, si det? Kanskje de er sjarmerende? Tro det eller ei, men å snakke perfekt norsk er ikke alltid kriteriet for å være tiltrekkende for jenter.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Jeg forbinder "utlending" med mørke, varme, sexy menn. "Nordmenn" forbinder jeg med blonde, bleikfeite eklinger.
aline Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 I det siste har jeg lagt merke til at utlendinger i de tidlige 20-årene er veldig attraktive blant jenter på sin egen alder. Hva i all verden er det med disse guttene som ikke kan snakke flytende norsk en gang? ← tja, det kan vel være så mangt. men siden alderen er såpass ung, så kan det vel ha både med kulhet (noen har det noen har det ikke, det være seg utlendinger eller ikke, og jeg ser mange "kule" gutter som er veldig attraktive blant jenter på den alderen også, uansett farge) å gjøre. det kan være annerledes. men like mye kan det vel hende at siden de som er yngre i enda større grad ser på utlendinger, som godt kan være både født her og kjenne kun til norge, på samme måte som de ser på andre gutter. og de kan være like sjarmerende, spennende og bra kjærster som andre, ergo er man i like stor grad sammen med dem? og hvordan de snakker er lite utslagsgivende på forelskelse for mange av oss.
Gjest z Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 Kanskje de ikke skriver patetiske innlegg om andre folk på kvinneguiden?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #6 Skrevet 25. november 2005 Kanskje de ikke skriver patetiske innlegg om andre folk på kvinneguiden? ← Henger meg på den :grine2: :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #8 Skrevet 25. november 2005 Ledende spørsmål! Jeg er uenig i at utlendinger er spesielt tiltrekkende.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 25. november 2005 #9 Skrevet 25. november 2005 (endret) I det siste har jeg lagt merke til at utlendinger i de tidlige 20-årene er veldig attraktive blant jenter på sin egen alder. Hva i all verden er det med disse guttene som ikke kan snakke flytende norsk en gang? ← for det første; de fleste av dem kan faktisk flytende norsk. Min eks, som er norsk-pakistansk pleide å utfordre meg innen norsk-gramatikk, og han kunne MYE. Masse jeg hadde glemt i fra vgs o.l., og han vant glatt i våre så altfor uhøytidelige konkurranser. Og nå vil du helt sikkert påpeke at jeg ikke kan så bra norsk, og at det ikke er så vanskelig allikevel. Veeel...min eks fortalte meg faktisk at norsk-gramatikken min sugde. Hva som er tiltrekkendes med dem ja? Jo, nå skal jeg ramse opp en del ting her: 1: De har ofte et veldig fortrolig forhold til moren sin. de er oppdratt slik at kvinner skal behandles med respekt, så på den måten igjen fører jo de med seg dette videre til oss kvinner. Du derimot tror sikkert at de er respektløse imot kvinner generelt (å giiiid de er jo tross alt muslimer), men der tar du feil. 2: Mange av dem er oppdratt med en heeelt annen drikkekultur enn oss nordmenn. Og hvor mange kvinnfolk er ikke dritt lei enkelte norske menns alkoholvaner? 3: De er mørke og mystiske. 4: De har ofte god råd, uten å selge dop (noe mange liker å tro). 5: De er gavmilde. 6: Hvis de går inn i et forhold, så er de ofte veldig seriøse. 7: De er gentlemenn. Jah...sikkert mye mer jeg kunne ramset opp, men dette får vel holde. Skal jo ikke ta rotta på deg heller. Når dette er sagt så vil jeg bare si at jeg er nå sammen med en høy og mørk og ikke minst norsk avholdsmann. Så ja, det finnes mange gode norske menn også. Hvorfor jeg ikke er sammen med min eks? jo vi vokste fra hverandre. Nå har jeg svart på noen spørsmål i forveien, slik at enkelte i denne tråden her slipper det bryet. Endret 25. november 2005 av *Sexy*Cat*
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2005 #10 Skrevet 25. november 2005 Jeg synes (beklageligvis) de er frastøtende. Og det er ikke for å være rasistisk, men det er nok bare min mening.
India Skrevet 25. november 2005 #11 Skrevet 25. november 2005 ikke en eneste utlending jeg har hørt om respekterer kvinner
Gjest Sissi Skrevet 25. november 2005 #12 Skrevet 25. november 2005 kan noen definere utlending? Mener dere svensker/dansker? Eller er det kun "utlending" hvis hud- og hårfarge er mørkere enn "norsk standard"? og - er man "utlending" hvis man er født og oppvokst i Norge, og/eller norsk statsborger?
valentino Skrevet 25. november 2005 Forfatter #13 Skrevet 25. november 2005 kan noen definere utlending? Mener dere svensker/dansker? Eller er det kun "utlending" hvis hud- og hårfarge er mørkere enn "norsk standard"? og - er man "utlending" hvis man er født og oppvokst i Norge, og/eller norsk statsborger? ← Her mener jeg gutter med f.eks. fillipinsk, arabisk, chilensk, tyrisk o.l. utseende. De kan godt være født i Norge.
valentino Skrevet 25. november 2005 Forfatter #14 Skrevet 25. november 2005 4: De har ofte god råd, uten å selge dop (noe mange liker å tro). 5: De er gavmilde. ← So? Er du ute etter penger eller et forhold? Jeg har en tanke om at man ikke skal blande penger inn i et forhold what so ever. Jeg har ingen ting i mot disse såkalte "utlendingene". Jeg er bare blitt litt nysgjerrig på hvorfor de har så draget.
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #15 Skrevet 25. november 2005 ikke en eneste utlending jeg har hørt om respekterer kvinner ← Du kan ikke kjenne mange utenlandske menn, eller du har vært ekstremt uheldig.
valentino Skrevet 25. november 2005 Forfatter #16 Skrevet 25. november 2005 Du kan ikke kjenne mange utenlandske menn, eller du har vært ekstremt uheldig. ← Det er er ikke noe representativt utvalg, men min kjæreste var sammen med en tyrker for en tid tilbake. Helt til han slo henne. Og blant hennes venninner som er sammen med utlendinger er vold ikke så uvanlig.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #17 Skrevet 26. november 2005 I det siste har jeg lagt merke til at utlendinger i de tidlige 20-årene er veldig attraktive blant jenter på sin egen alder. Hva i all verden er det med disse guttene som ikke kan snakke flytende norsk en gang? ← Utenlandske menn kan å oppføre seg overfor damer. De er høflige,dannet,oppmerksom osv. Og forførende. Blåøyde smelter gjerne for de med dype brune øyne. De er jo galante da. reiser man ned i Europa så ser en fort hvor galante de er. Nordmenn er annerledes. De ramler gjerne i sofaen med joggebuksa dradd oppover øra. Så at unge jenter faller for de, det synes jeg ikke er rart. jeg selv kan vel si at de er sjarmerende og mange av de er flotte menn,men nå er jeg såpass voksen at jeg vet hva slike blandingsforhold kan gjøre. og de er noe annet da de er gifte....
Gjest Milah Skrevet 26. november 2005 #18 Skrevet 26. november 2005 For meg spiller nasjonalitet og hudfarge ingen rolle, når det kommer til om jeg synes en mann er tiltrekkende eller ikke.
Christiane Skrevet 26. november 2005 #19 Skrevet 26. november 2005 (endret) Jeg finner ikke filippinske, arabiske, chilenske eller tyrkiske gutter særlig tiltrekkende i det hele tatt. Hvis gutten er danned, ikke-muslimsk, gavmild, respektabel, velkledd og snakker med en-endelser er det selvsagt en annen sak Endret 26. november 2005 av Christiane
Gjest lurven Skrevet 26. november 2005 #20 Skrevet 26. november 2005 jeg håper ikke den viktigste grunnen til å innlede et forhold er hvor vedkommende kommer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå