Gå til innhold

Hvordan forebygge klisj, og sædflekker i senga ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at ein for eindel  noen år sidan valgte å sterilisere trodde ein at   sexen, og samleie etterhvert blei nokså bekymringsløst, men der tok eg feil.  Dama er slett ikkje så begeistra for å få sædflekker, og  overskuddet av  sæd som renner utatt etter at sædbanken er tømt ned i  sengen, og  synes  det medfører mye "klisj".  Hun føler at hun  ogå ofte  å gå  på badet / toalettet å tørke  sæd som renner utatt

Alternativet er å nytte kondom under samleie for å unngå sædklisj. Alternativ 2  er at  ein kan ha samleie utan orgasme med sædtømming.   Alternativ 3 er at ein kan nytte underlag som ikkje etterlater seg flekker. 

Anonymkode: fa805...620

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller ha håndkle/tørkepapir lett tilgjengelig.

Anonymkode: 762d4...a45

• Liker 6
Skrevet

Dama må gå og tisse ut sæden etter sæd og dusje underlivet et par sekunder.

Jeg gjør det og slipper da alt klisset.

En flekk eller tre på lakenet må man regne med, får heller bytte laken oftere.

Anonymkode: 559cb...17a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Etter sex, skulle det stå

Skrevet

Hun må holde sæden inne, gå på do og tømme det ut.

Anonymkode: 375ee...11e

• Liker 3
Skrevet

Her har vi brukt å ha håndduk liggende klar og tørke før det renner i sengen så godt det lar seg gjøre iallefall. Og selvsagt gå på do etterpå, det bør man gjøre uansett. Tomt blir det jo ikke med en gang, men ha på truse, evt bind eller tåle at noe kommer ut igjen. Evt ikke komme inni, men på ett sted det kan tørkes vekk uten å havne i senga, eller sørge for at det havner på din halvdel da om du bryr deg mindre. Ligge på håndduk? Kondom er selvsagt en mulighet for de som ikke synes det ødelegger hele moroa😅🙈. Jeg er enig i at det er litt ekkelt med våte flekker i sengen, uansett hva det er forsåvidt, så har alltid prøvd å unngå søl så godt som mulig, ihvertfall på kveld når man skal sove der etterpå, men noe blir det jo gjerne, det er vanskelig å unngå og bare sånn det er. Sex er "grisete"😊 evt legg over ett beskyttelsestrekk/sengeteppe el som bare er å ta av etterpå uten noe styr også legge seg til å sove. 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tisse ut sæden ja........

Anonymkode: 690dc...25f

• Liker 9
Skrevet

Vi legger et håndkle under stumpen, også går jeg på toalettet etterpå. Null stress. 

Anonymkode: 9abcc...0c9

• Liker 3
Skrevet
Crazydoglady skrev (2 minutter siden):

Her har vi brukt å ha håndduk liggende klar og tørke før det renner i sengen så godt det lar seg gjøre iallefall. Og selvsagt gå på do etterpå, det bør man gjøre uansett. Tomt blir det jo ikke med en gang, men ha på truse, evt bind eller tåle at noe kommer ut igjen. 

Hvis man stikker en eller to fingre inn når man sitter på toalettet så renner alt ut med en gang. Null søl.

Anonymkode: 375ee...11e

• Nyttig 3
Skrevet

Det er jo bare å ha et håndkle eller lignende i nærheten. Skjønner forresten ikke at naturlige kroppsvæsker under sex skal være sånn problem at man syns det er ekkelt. Høres umodent ut for meg.

Anonymkode: f0706...5ab

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Håndkle under senga her også.

Anonymkode: 9b5ff...94c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Håndkle under senga her også.

Anonymkode: 9b5ff...94c

Kanskje ha det oppi senga for bedre effekt?😉

Anonymkode: f0706...5ab

• Liker 10
Skrevet

Å knulle på spisebordet eller andre egnede steder er jo et bra alternativ. Da blir det jo ikke søl i senga. 

• Liker 3
Skrevet

Vi har håndkle ved siden av senga som mannen tørker seg på rett etter han har trekt seg ut, mens jeg kniper igjen på vei til badet og slipper sæden ut i toalettet. Null søl i senga.  

Anonymkode: 50dce...132

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker hånda for å tette igjen mellom beina mens jeg går/vagger på verdens mest usexy måte til badet 😅 Der setter jeg meg på do, skyller hånda i vasken samtidig, og så presser jeg ut resten samtidig som jeg tisser, før jeg tørker meg. Tar alltid på truse og truseinnlegg, hater følelsen av at det renner ut. Sover naken til vanlig. (Vi har egentlig mer sex på dagtid enn når vi skal legge oss, det blir jo mer praktisk sånn sett også :) )

Anonymkode: 07d4a...eb2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har håndkle ved siden av senga som mannen tørker seg på rett etter han har trekt seg ut, mens jeg kniper igjen på vei til badet og slipper sæden ut i toalettet. Null søl i senga.  

Anonymkode: 50dce...132

Her i trøndelag er det vanlig ha en dorull på nattbordet.. den er til tørk for lisskaren, og til propp i musa til hun kommer seg på do..

Jeg var på ei omvisning på et hus her jeg bor, og jeg sto sammen med huseieren og så på den fine utsikten fra soverommet.. Da fikk jeg jo øye på den der dorullen. Eeh, skal du ikke gjemme den der, før andre seere kommer på soverommet ditt?, så nikket jeg mot nattbordet.. Ooops, sa hun og slang den lynraskt nedi nattbordsskuffen.. Takk du! sa hun kort.. Ja, det er fort å glemme ting vi bruker til daglig, sa jeg.. så gliste hun, da hun så meg glise..

Så her jeg bor er det helt vanlig å ha en dorull på nattbordet, så hun har ikke vært så lynrask hvis den kun ble brukt til nesa🤭

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er da helt normalt at det blir 'klisj'etter sex🤔

Jeg går bestandig på do og 'tømmer meg'etter sex,og gjerner dusjer meg nedentil for å vaske og unngå lukt og infeksjon. Får lett infeksjon hvis jeg ikke går på do raskt etter sex.

• Liker 1
Skrevet

Urin, og sæd vil etter en tid avgji ubehageleg lukt, og  dessuten  innholder den  en rekke bakterier som kan føre til allergiske reaksjoner.Legger derfor vekt på de hygieniske forhold både  før -under -og etter sexen.  Eit alternativ er å plassere   skiftbar plastfolie oppå  madrassen, og som de nytter m.a. på sykehusene. 

Hver gang eg overnatter på hotell kan eg ikkje fri meg fra tanken om at noen har hatt sex i sengen før oss, og de ferreste vet hva som skjuler seg under lakenet. Pandemien har ført til økt fokus på hygiene, og Norge er nok blandt de land som har høyest fokus  på hygiene.  De fleste kvinner vil nok vegre seg for å gå på eit toalett der urin, og avføringsflekker er synleg. 

Anonymkode: fa805...620

Skrevet

For min del, så er alternativene kondom, sprute på rompa/ryggen/magen/puppene ( og tørke det opp) eller at hun svelger.

Skrevet

Har en rull med toalettpapir i nattbordskuffen. Når jeg har tømt meg i henne finner jeg frem rullen så hun kan rive av noen tørk til å holde foran hullet så sæden holder seg på plass til hun får satt seg på do og tømt seg. Om hun ikke vil at jeg tømmer meg inne i henne trekker jeg meg ut i siste liten og spruter et annet sted. Som regel på hennes eller min mage. Så finner jeg frem rullen og tørker opp sølet før det havner i senga.  :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...