AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Vi pusser opp et vindfang/gang. Rommet er lite og vi har walk-in vegg i vegg til garderobe. Selve vindfang er lite, og takhøyden er bare 220 akkurat her. Jeg trenger tips til en fin taklampe. Den må ikke bygge for mye ned siden takhøyden ikke er så raus. Jeg er litt "allergisk" mot takplafonder, men det er kanskje en variant av det jeg må ende med... Pris....jeg kan betale litt om jeg finner en jeg liker godt. Noen som har tips? Anonymkode: a46ef...bf6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Ingen? Har sett på en plafond på lampehuset som kan dimmes og som kan skifte mellom kaldt lys og varmt lys. Men det er en ledlampe uten pære, dvs at når den ikke virker lenger må hele lampa skrotes. Vet ikke om jeg syntes det er så bra. Anonymkode: a46ef...bf6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Vi har en relativt liten gang med tilsvarende takhøyde, og er fornøyde med denne: https://www.lightup.no/collections/taklamper/products/ascoli-twin-bar-hvit Anonymkode: 1b141...309
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Takk! Har du montert dimmer? Anonymkode: a46ef...bf6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Er det evt. mulig å feste lamper på veggene? Anonymkode: 743f7...373
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Takk! Har du montert dimmer? Anonymkode: a46ef...bf6 Ja, vi har dimmer. Anonymkode: 1b141...309
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 17.30): Ingen? Har sett på en plafond på lampehuset som kan dimmes og som kan skifte mellom kaldt lys og varmt lys. Men det er en ledlampe uten pære, dvs at når den ikke virker lenger må hele lampa skrotes. Vet ikke om jeg syntes det er så bra. Anonymkode: a46ef...bf6 Hvor mange timer skal led-pæren i lampen holde? Avhengig av hvor mye lyset står på i gangen deres så er det ikke utenkelig det er såpass lenge dere uansett ønsker ny lampe når pæren går. Anonymkode: 5eb46...dca
tangent Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 17.30): Ingen? Har sett på en plafond på lampehuset som kan dimmes og som kan skifte mellom kaldt lys og varmt lys. Men det er en ledlampe uten pære, dvs at når den ikke virker lenger må hele lampa skrotes. Vet ikke om jeg syntes det er så bra. Anonymkode: a46ef...bf6 Jeg anbefaler ikke slike lamper. Det er et sabla styr om den plutselig skulle gå. Også må du ut på leting etter ny lampe. Vi har spotter i gangen. Jeg synes ikke det er veldig lekkert, men det er funksjonelt.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 Takk for svar. Ledlampen skulle holde lenge iflg butikken, men jeg syntes likevel at det virker bedre med en lampe med utbyttbar lyskilde. Anonymkode: a46ef...bf6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 Nordlux oja bygger nesten ingenting og er av og til på salg til 299. Synes den er veldig grei, tror vi har 4 i litt ulike størrelser. Anonymkode: 5c21d...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå