Gjest 1111 Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Se for deg at du møter en/ei i et forhold og dere innleder et forhold. Til slutt bryter han/hun med kjæresten og dere blir sammen. Kan man stole på noen som har gått bak ryggen på noen på den måten? Javisst, det var for din skyld, men vil man ikke føle at det også kan skje deg? Hva mener du?
Gjest Jalileh Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 (endret) Jeg hadde vært veldig skeptisk. Tankene mine hadde nok blitt som du skriver, ja.... Endret 25. november 2005 av Seniorita_
valentino Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Se for deg at du møter en/ei i et forhold og dere innleder et forhold. Til slutt bryter han/hun med kjæresten og dere blir sammen. Kan man stole på noen som har gått bak ryggen på noen på den måten? Javisst, det var for din skyld, men vil man ikke føle at det også kan skje deg? Hva mener du? ← Jeg ingen ingen problemer med å ta ei jente som er opptatt hvis jeg vil ha henne. Selvfølgelig vil jeg oppfordre henne til å gjøre det slutt med typen før sex. Jeg ville følt meg dårlig dersom jenta først har sex med typen, deretter meg, og tilbake til typen igjen.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 Jeg tror jeg hadde slitt med å stole på han hvertfall..
Gjest Varg-Menja Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 Samboeren min stoler på meg, selv om han "stjal" meg, og jeg har ikke gitt han grunn til noe annet de første fire årene av forholdet vårt ihvertfall. Noen er desverre kronisk utro, mens for andre er det ett unikt tilfelle.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #6 Skrevet 25. november 2005 Se for deg at du møter en/ei i et forhold og dere innleder et forhold. Til slutt bryter han/hun med kjæresten og dere blir sammen. Kan man stole på noen som har gått bak ryggen på noen på den måten? Javisst, det var for din skyld, men vil man ikke føle at det også kan skje deg? Hva mener du? ← har møtt en del som ar møtt seg selv i døren der ja. Vår beste venn var utro med en dame. han hadde to små barn, så traff han den nye. han gikk fra kona og to små barn. Så flyttet han sammen med den nye og fikk tre barn ganske fort. da hun var gravid med den siste gikk han til en ny elskerinne. Hun fikk jo all sympati hun som ble bedradd. Hvorfor sa eg? hun møter jo seg selv i døren. Hun var jo med på det samme selv.....nå får hun smake sin egen medisin.
Gjest Milah Skrevet 25. november 2005 #7 Skrevet 25. november 2005 Kan han gjøre det med deg, kan han gjøre det mot deg.. Nei, jeg ville ikke blitt sammen med en person som hadde vært utro med meg. Men på en annen side hadde jeg ikke innledet et forhold til en som var opptatt, så det er i grunn ikke en problemstilling som kommer til å bli aktuell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå