AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Vi må omplassere dyret vårt og det haster. Har hatt fire interesserte, men de slutter bare å svare. Er dette vanlig på Finn? eksempel: blir kontaktet av en person som gjerne vil høre om dyret fortsatt er tilgjengelig for omplassering og vil, om det er tilgjengelig, isåfall fortelle om seg selv, jeg svarer at vi fremdeles har dyret. Intet svar. Jeg skriver «fortell gjerne om deg selv, har du hatt *den type dyr* før?» intet svar. Er det noe jeg gjør feil? Anonymkode: 30047...cab
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Jeg ser at kun en av de er verifisert med bank-ID. Anonymkode: 30047...cab
Skid_raw Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi må omplassere dyret vårt og det haster. Har hatt fire interesserte, men de slutter bare å svare. Er dette vanlig på Finn? eksempel: blir kontaktet av en person som gjerne vil høre om dyret fortsatt er tilgjengelig for omplassering og vil, om det er tilgjengelig, isåfall fortelle om seg selv, jeg svarer at vi fremdeles har dyret. Intet svar. Jeg skriver «fortell gjerne om deg selv, har du hatt *den type dyr* før?» intet svar. Er det noe jeg gjør feil? Anonymkode: 30047...cab Kanskje de føler at de blir tatt i avhør selv om jeg skjønner hvorfor dere stille relevante spørsmål?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Skid_raw skrev (Akkurat nå): Kanskje de føler at de blir tatt i avhør selv om jeg skjønner hvorfor dere stille relevante spørsmål? Mulig, men det er virkelig ikke meningen. Hvordan retter jeg isåfall opp det? Anonymkode: 30047...cab
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Jeg har gått gjennom samtalene og jeg har ikke stilt så mange spørsmål men svart på deres spørsmål. Anonymkode: 30047...cab
Skid_raw Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har gått gjennom samtalene og jeg har ikke stilt så mange spørsmål men svart på deres spørsmål. Anonymkode: 30047...cab Folk har ulike motiver. Men jeg tror at mange dyreeiere blir "over the top" når de enten skal selge eller omplassere dyrene sine. Det er jo i utgangspunktet ansvarsfullt, men for noen kan det kanskje kjennes ut som at de må "bevise" at de er bra nok. Med tanke på hvor mange annonser det er på Finn.no så går folk videre til neste. En ting jeg la merke til var at folk kjøpte hunder/valper under nedstengingen. Da alt åpnet la mange ut annonser på Finn. Det var jo avisartikler om dette også. Mange skrev i annonsene at de ikke hadde samme tiden til hunden sin lenger og måtte omplassere dyrene. Mange slike annonser var "over the top" kravstore om hvordan nye eiere skulle være. Det blir jo litt dobbeltmoralsk over det hele også selv om grunntanken om at dyrene må komme til gode hjem lå der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå