Gå til innhold

Kraftig overtråkk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag gikk jeg med høyhælte sko og jeg klarte å tråkke over. Var skikkelig overtråkk også så jeg trynte 🙈 

vanligvis pleier jeg å gå det av meg. Reiste meg opp og gikk relativt greit. 

etter jeg satt litt klarte jeg ikke å gå på foten. Vært på røntgen og det er ikke brudd. 

nå sitter jeg med det høyt og prøver å avlaste med krykker. Jeg har fått steder jeg ikke pleier når jeg tråkker over. Smertene er på utsiden langs hele foten og litt under foten. De to ytterste tærne kan jeg ikke bøye og det er vondt å ha beinet flatt ned på gulvet (uten trykk). 

er det noe spesielt annet jeg kan gjøre enn å bare ha det høyt? Noen som vet om det kan være at det er sånn hvis man sliter noen leddbånd eller noe slikt? Har ikke vondt i selve ankelen men kun på siden og under foten. 

Anonymkode: 136b5...099

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Idag gikk jeg med høyhælte sko og jeg klarte å tråkke over. Var skikkelig overtråkk også så jeg trynte 🙈 

vanligvis pleier jeg å gå det av meg. Reiste meg opp og gikk relativt greit. 

etter jeg satt litt klarte jeg ikke å gå på foten. Vært på røntgen og det er ikke brudd. 

nå sitter jeg med det høyt og prøver å avlaste med krykker. Jeg har fått steder jeg ikke pleier når jeg tråkker over. Smertene er på utsiden langs hele foten og litt under foten. De to ytterste tærne kan jeg ikke bøye og det er vondt å ha beinet flatt ned på gulvet (uten trykk). 

er det noe spesielt annet jeg kan gjøre enn å bare ha det høyt? Noen som vet om det kan være at det er sånn hvis man sliter noen leddbånd eller noe slikt? Har ikke vondt i selve ankelen men kun på siden og under foten. 

Anonymkode: 136b5...099

Ha på isposer? Kontakt lege om det vedvarer, ikke belaste foten.....

Anonymkode: 3c82a...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...