AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 6 uker siden snitt nå og rompa mi er blitt så flat! Så jeg lurte på om noen hadde tips til øvelser som går på rompa som er ok å starte så smått med nå etter 6 uker? Er feks hip trust ok? Uten vekter såklart. Anonymkode: 5c100...969
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 6 uker er veldig kort, jeg ville ikke riskert skader for å starte å trene så tidlig. Anonymkode: b6bd6...abc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 6 uker er veldig kort, jeg ville ikke riskert skader for å starte å trene så tidlig. Anonymkode: b6bd6...abc Nei vil selvfølgelig ikke risikere noe. Men trodde (rolig) trening var ok etter 6 uker? Selfølgelig ikke mageøvelser. Anonymkode: 5c100...969
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 https://naardic.no/videos/7 Ellers så finnes mange på Instagram med fokus på mammatrening. Kan finne hvis du er interessert. Anonymkode: 63a97...024
Anonym6789 Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Det er ikke så lett å trene bare rumpen uten å aktivere magemuskler Har du ingen smerter lenger? Mener jeg fikk beskjed om å vente 9 uker
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Sjekk ut Kvinnehelse_fysio på Instagram, hun har mange gode tips når det gjelder trening etter svangerskap, både keisersnitt og vaginal fødsel. Etter bare 6 uker ville jeg startet der og kjent på litt ulik belastning før jeg hadde satt i gang med noe mer, mtp keisersnitt. Anonymkode: b9e59...ba8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Ville ventet litt. Hatt to keisersnitt og vanskelig å trene rumpe uten å aktivere mage. Jeg var veldig forsiktig en god stund. Var vel fire måneder før jeg startet ordentlig. Begynte med kondisjon (sykling) først. Lykke til! Anonymkode: 91800...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå