AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Hei! Jeg har nå vært singel i litt over to år, og merker at jeg er klar for å møte noen nye. Men jeg sliter med å finne ut hvordan man kan møte noen, utenom datingapper. Jeg blir straks 30, og de aller fleste av vennene mine er i forhold - og mange har begynt å få barn. Det er derfor veldig sjeldent fester og lignende som man gjorde tidligere i 20årene. Hvis man går ut går man ut max to-tre sammen på en bar og tar noen øl - så føler ikke at det er så mye rom for å møte noen nye i de situasjonene. Skal også sies at jeg er freelancer, så selv om jeg bor i Oslo flytter jeg mye rundt i landet og kan derfor ikke melde meg på fritidsaktiviteter og lignende ting. Anonymkode: 9625b...485
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Da kan du delta på ting som skjer de stedene du er i stedet for fritidsaktiviteter. Anonymkode: cf7f0...34e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Prøv en app tinder, badoo, happn? Anonymkode: 0b133...878
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hei! Jeg har nå vært singel i litt over to år, og merker at jeg er klar for å møte noen nye. Men jeg sliter med å finne ut hvordan man kan møte noen, utenom datingapper. Jeg blir straks 30, og de aller fleste av vennene mine er i forhold - og mange har begynt å få barn. Det er derfor veldig sjeldent fester og lignende som man gjorde tidligere i 20årene. Hvis man går ut går man ut max to-tre sammen på en bar og tar noen øl - så føler ikke at det er så mye rom for å møte noen nye i de situasjonene. Skal også sies at jeg er freelancer, så selv om jeg bor i Oslo flytter jeg mye rundt i landet og kan derfor ikke melde meg på fritidsaktiviteter og lignende ting. Anonymkode: 9625b...485 Du møter noen i 30-åra på akkurat samme måte som du møter noen i 20-åra. Anonymkode: da405...85c 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Tinder, byen, jobb, trening, kurs, Anonymkode: 03c61...07c
norw Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har nå vært singel i litt over to år, og merker at jeg er klar for å møte noen nye. Men jeg sliter med å finne ut hvordan man kan møte noen, utenom datingapper. Jeg blir straks 30, og de aller fleste av vennene mine er i forhold - og mange har begynt å få barn. Det er derfor veldig sjeldent fester og lignende som man gjorde tidligere i 20årene. Hvis man går ut går man ut max to-tre sammen på en bar og tar noen øl - så føler ikke at det er så mye rom for å møte noen nye i de situasjonene. Skal også sies at jeg er freelancer, så selv om jeg bor i Oslo flytter jeg mye rundt i landet og kan derfor ikke melde meg på fritidsaktiviteter og lignende ting. Anonymkode: 9625b...485 Problemet er dessverre at veldig mange av de som går ut på byen tilsynelatende har null planer om å snakke med andre enn de man kom sammen med. Snodig, og synd.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Online dating eller byen. Hvis du har venner så må du finne noen gjennom dem. Ellers kan du glemme at ukjente snakker til deg. Vi bor i Norge. Ikke date på jobb for etter metoo ble det uaktuelt. Ikke date gjennom verv eller andre viktige aktivteter du driver med for etter metoo ble det uaktuelt. Det er egentlig kun for det meste online og på byen du må gå. Lykke til. Anonymkode: 23ab1...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 Delta på ting. Hold på med fritidsaktiviteter, ta kurs. Jeg er selv 31 og frilanser, men har møtt kjempemange gjennom ulike aktivitetsgrupper. Anonymkode: 55fca...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå