AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Om jeg bestiller et hotellrom for en, kan jeg ha med besøk? På en-mannsrommet får jeg med to enkeltsenger, men er jo redd de skal ferske meg om jeg tar med dama inn. Sjekker de sånt? Anonymkode: 14e3f...980
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Er dette i Norge eller utenlands? Anonymkode: 53e13...312
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Bestill rom for 2, det koster ofte det samme, eller en hundrelapp mer, så slipper du å ha dårlig samvittighet! Anonymkode: 09fc3...627 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 dette har vært diskusjon her på KG før. De som jobber på hotell, sier at de merker slikt. Jeg tror ikke det er mulig å ha oversikt på alle hotell. Anonymkode: 2ea92...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Kommer helt an på hotellet. Noen steder har de fortsatt tung nøkkel de tar ned fra veggen hver gang du kommer inn i resepsjonen. Andre steder trenger du ikke gå via resepsjonen i det hele tatt etter du har sjekket inn. Så er nok store forskjeller. Men ikke gjør deg til tyv. Hvis du spør om de ansatte i butikken merker noe om du tar med mer enn du betaler for, er jo også svaret ofte nei. Men det gjør det ikke rett å stjele. Så kan man alltids diskutere om rommet bør koste det samme for to personer som en, men gjør det ikke det, så betal for begge. Anonymkode: 909bb...a4a 3
Blåjojo Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 (endret) Koster like mye for et dobbeltrom gjerne, så du kan like godt bestille d. De ansatte kan uansett ikke si noe om du har besøk. Men pga brannsikkerhet og sånt så bør de vite at du ikke er alene på rommet. Endret 1. september 2022 av Blåjojo 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 Dobbeltrom koster ikke så mye mer, så gå for det. Mange hoteller har regler på besøk etter et visst klokkeslett gjerne, og du kan risikere å stå på gata med kofferten din med for mange på rommet. Og ja, det merkes. Ikke alltid, men mange ganger. Anonymkode: 9dae5...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 Du risikerer dessuten at de tar dama di for å være prostituert. Anonymkode: 909bb...a4a 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #9 Skrevet 1. september 2022 Hva hvis det ikke er planlagt? Kanskje man får napp i løpet av en tur på byen, og tar med kveldens fangst tilbake til hotellet. Vedkommende blir til neste morgen. Skal man da si ifra i resepsjonen at man har vært to på rommet den natten? 😅 Anonymkode: ee041...be3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #10 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva hvis det ikke er planlagt? Kanskje man får napp i løpet av en tur på byen, og tar med kveldens fangst tilbake til hotellet. Vedkommende blir til neste morgen. Skal man da si ifra i resepsjonen at man har vært to på rommet den natten? 😅 Anonymkode: ee041...be3 I forhold til brannsikkerhet burde man sikkert si i fra før dere går på rommet. Men jeg hadde ikke sagt i fra😅 Anonymkode: 25d8c...10c 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #11 Skrevet 1. september 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hva hvis det ikke er planlagt? Kanskje man får napp i løpet av en tur på byen, og tar med kveldens fangst tilbake til hotellet. Vedkommende blir til neste morgen. Skal man da si ifra i resepsjonen at man har vært to på rommet den natten? 😅 Anonymkode: ee041...be3 Tenk om du går i butikken for å kjøpe melk og brød, men ender opp med pizza og potetgull i tillegg? Hvor mange varer betaler du for i kassa? Anonymkode: 909bb...a4a 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #12 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva hvis det ikke er planlagt? Kanskje man får napp i løpet av en tur på byen, og tar med kveldens fangst tilbake til hotellet. Vedkommende blir til neste morgen. Skal man da si ifra i resepsjonen at man har vært to på rommet den natten? 😅 Anonymkode: ee041...be3 Tenk å få napp, ta henne med til hoteller og så få beskjed om at du ikke får henne med opp? Der ender en del ONS… Anonymkode: 9dae5...fc5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #13 Skrevet 1. september 2022 Mange av svarene i denne tråden stemmer absolutt ikke med min erfaring. Jeg hadde en svært kåt periode på noen år da jeg var 30+, og det gikk helst i 15 år eldre forretningsmenn. Dersom vedkommende kom til min by, besøkte jeg ham på hotellet en kveld, uten å overnatte. Uansett hvilket hotell det gjaldt, var det aldri noe annet enn smil å få fra vakthavende resepsjonist. Det samme gjaldt da det var jeg som bodde på hotell, i en annen by: det ble sikkert sett at jeg kom inn med en eldre herremann, og at han senere gikk ut igjen, uten at det i det hele tatt ble nevnt. Hyggelige resepsjonister over hele fjøla. Jeg vet ikke om jeg har sett horete ut eller ei, vet ikke hvordan vanlige horer ser ut, men jeg har i hvertfall gått forbi et par resepsjonister ikledd kun kåpe og skyhøye fuck-me-pumps. Sammen med det lange håret og de sotede øynene må de ha skjønt at her var det snakk om et rendez-vous🤭 Likevel: ingen har noensinne sagt noe på det. Anonymkode: 7aca2...5a0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #14 Skrevet 5. september 2022 De merker ikke det om det er et litt større hotel, har mange venner som enten sjekker opp damer på tur,eller plukker opp prostituerte og tar med på rommet, aldri vært noe problem. Anonymkode: 7edc7...36b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #15 Skrevet 5. september 2022 Joda, vi merker. Noen ganger gjør vi noe med det, andre ganger ikke. Et lite tips: Dere vil ikke tro hvor mye utroskap og horekunder vi ser blant menn som har et hotellrom alene. Virkelig ikke. Samt alle tilbudene som kommer eksplisitt til kvinnelige ansatte, spesielt stuepikene. Mista helt troen på menn etter at jeg startet i hotellbransjen. Anonymkode: a3fb1...74b 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #16 Skrevet 5. september 2022 Jeg jobber på hotell og vi får opplæring i slikt, å registrere hvem som bor hvor og hvor mange som er registrert i reisefølget og følge med på trafikken ut og inn. At vi sier "god morgen" og "god dag" og "hei hei går det fint, bare si fra om vi kan hjelpe med noe" og alltid ser på kundene når de går forbi oss i resepsjonen er ikke bare for å yte kundeservice men for å følge med. Mest for å gjenkjenne horekunder og prostitusjon men også svindel som det jo blir når man kjøper rom for en person og sniker inn to. På enkelte hoteller slipper du kanskje unna men det er en flau og dyr affære om du blir tatt. I bestefall må du betale mellomlegg for en ekstra person eller i værstefall så kommer politi på døren og du blir merket som mulig sexkunde i et delt system som vil dukke opp i hele kjeden når du bestiller rom i fremtiden. Da vil resepsjon og ansatte følge ekstra med på deg og jeg tror ikke det er så behagelig heller. Anbefaler deg å holde deg til reglene og booke rom for to personer når dere skal være to Anonymkode: a41ba...3db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå