Perelandra Skrevet 23. september 2022 #121 Skrevet 23. september 2022 Tråden er ryddet for hatefullt innhold og svar til dette. Perelandra, mod.
Majott Skrevet 23. september 2022 #122 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 19.42): Hva legger du i ordet gammeldags? Hva må til for at du skal kalle noe eller noen gammeldags? Anonymkode: 3731f...cd0 Det som var mine foreldres hverdag for 40-80 år siden. For 50 år siden, da jeg var 5 år, møtte jeg min kjæreste venninne. Den gang måtte vi snurre på tlf og si at vi skulle ringe til nr 365 i bygda. Jeg husker ennå nummeret hennes. Vi ringte hverandre og besøkte hverandre hver dag. og vi bodde nært hverandre.
Majott Skrevet 23. september 2022 #123 Skrevet 23. september 2022 Honey Dew skrev (18 timer siden): Så det er gammeldags å ikke ha bekymringer også nå. Da er jeg glad for å være gammeldags. Haha, samme her! Med den verden vi ser nå, så burde de fleste ha bekymringer for framtida!
Honey Dew Skrevet 23. september 2022 #124 Skrevet 23. september 2022 Majott skrev (28 minutter siden): Haha, samme her! Med den verden vi ser nå, så burde de fleste ha bekymringer for framtida! Hihi. Jeg er så gammel at jeg trenger ikke ha bekymringer for fremtiden. Livet er for kort til å bekymre seg over ting en ikke kan gjøre noe med. Jeg bekymret meg nok for fremtiden da jeg var tenåring og ble ferdig med det da. Nå gleder jeg meg over hver dag jeg våkner opp. Jeg har vel lært meg å la bekymringene ligge. Etter 50 år med diabetes 1, har jeg grublet nok og jeg vil heller feire hver eneste dag jeg kan våkne og stå opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå