AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg kjøpte en ny fitbit charge 5 i dag. Problemet er bare at den ikke logger noe, verken på selve klokka eller på appen. Står 0 skritt, ikke hva pulsen min er eller noe.. Har hatt tidligere modeller og ikke opplevd dette tidligere. Er det noe jeg kan gjøre eller må jeg tilbake med den?🤷♀️ Anonymkode: 862b9...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 2. september 2022 #2 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Har du prøvd å oppdatere den eller tilbakestille den til fabrikk? Endret 2. september 2022 av ekkoet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå