AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg kjøpte en ny fitbit charge 5 i dag. Problemet er bare at den ikke logger noe, verken på selve klokka eller på appen. Står 0 skritt, ikke hva pulsen min er eller noe.. Har hatt tidligere modeller og ikke opplevd dette tidligere. Er det noe jeg kan gjøre eller må jeg tilbake med den?🤷♀️ Anonymkode: 862b9...91f
ekkoet Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 (endret) Har du prøvd å oppdatere den eller tilbakestille den til fabrikk? Endret 2. september 2022 av ekkoet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå