Gå til innhold

Ny fitbit logger ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en ny fitbit charge 5 i dag. Problemet er bare at den ikke logger noe, verken på selve klokka eller på appen. Står 0 skritt, ikke hva pulsen min er eller noe.. 

Har hatt tidligere modeller og ikke opplevd dette tidligere. Er det noe jeg kan gjøre eller må jeg tilbake med den?🤷‍♀️

Anonymkode: 862b9...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å oppdatere den eller tilbakestille den til fabrikk?

Endret av ekkoet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...