Gå til innhold

Er fettforkle turn off hos en sexpartner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "fettforkle" og synes det er stygt som bare det.

Har tatt slankeoperasjon og gått ned en del i vekt, og kommer muligens til å gå mer ned også, men baksiden er at huden er slappere og henger ned mot underlivet som et forkle.

Er det turn off hos kvinner?

Anonymkode: a15aa...965

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fettforkle????

Anonymkode: c9c91...a00

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fettforkle????

Anonymkode: c9c91...a00

Altså bukfett på magen som henger ned mot underlivet.

Ts

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har tatt slankeoperasjon og gått ned en del i vekt, og kommer muligens til å gå mer ned også, men baksiden er at huden er slappere og henger ned mot underlivet som et forkle.

Er det turn off hos kvinner?

Nja, jeg synes ikke veldig mye fett eller løs hud etc er pent, om jeg skal være ærlig. Ikke på meg selv heller,  men det betyr ikke at jeg er "perfekt" heller og det er jeg fullstendig klar over. Livet er vell generelt ikke perfekt. Men tiltrekning og hvordan man ser folk handler om mye mer enn bare utseende, og er jeg tiltrukket av noen og kåt så driver jeg ikke å fokuserer på eller lager ett problem av noe som strengt tatt har lite å si for sex eller øvrig relasjon for den del.. 🤷

Endret av Crazydoglady
  • Liker 6
Skrevet
Crazydoglady skrev (Akkurat nå):

Nja, jeg synes ikke veldig mye fett eller løs hud etc er pent, om jeg skal være ærlig. Ikke på meg selv heller,  men det betyr ikke at jeg er "perfekt" heller og det er jeg fullstendig klar over. Livet er vell generelt ikke perfekt. Men tiltrekning og hvordan man ser folk handler om mye mer enn bare utseende, og er jeg tiltrukket av noen og kåt så driver jeg ikke å fokuserer på eller lager ett problem at noe som strengt tatt har lite å si for sex eller øvrig relasjon for den del.. 🤷

Men hvis du hadde vært kåt på meg når jeg hadde klær på, hadde du da fortsatt vært kåt når jeg kledde av meg og du så at huden/magen hang ned mot underlivet?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hvis du hadde vært kåt på meg når jeg hadde klær på, hadde du da fortsatt vært kåt når jeg kledde av meg og du så at huden/magen hang ned mot underlivet?

Ts

Ja. Har vell andre ting å tenke på under akten enn sånne ubetydelige detaljer 😊 men jeg kan bare snakke for meg selv

• Liker 2
Skrevet
Crazydoglady skrev (2 minutter siden):

Ja. Har vell andre ting å tenke på under akten enn sånne ubetydelige detaljer 😊 men jeg kan bare snakke for meg selv

Signerer på denne. Det betyr ikke noen ting om jeg liker et menneske såpass godt at jeg har bestemt meg for å ha sex.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Mye mer turn-off med folk som bruker ordet fettforkle.

Skrevet
Blåjojo skrev (Akkurat nå):

Signerer på denne. Det betyr ikke noen ting om jeg liker et menneske såpass godt at jeg har bestemt meg for å ha sex.

Ikke sant. Og selv om klær skjuler noe, så skal det vell litt til at man ser for seg noe så annerledes enn realiteten at man kommer helt utav det når klærne kommer av. Men uansett så er det jo bare kropp, det er jo ikke farlig liksom. Viktigste tenker jeg er at man er ren og velstelt 😊

• Liker 1
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå):

Mye mer turn-off med folk som bruker ordet fettforkle.

Det kalles fettforkle.

Har vært hos kirurg for konsultasjon ang å fjerne overflødig hud, og han kalte det fettforkle.

Ts

• Liker 3
Skrevet

Har vi ikke nok nedsettende ord om kroppen uten at vi skal lage nye?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Crazydoglady skrev (7 minutter siden):

Enig i dette. 

Anonymkode: 00533...b99

• Liker 2
Skrevet

Får være kjerringa mot strømmen jeg da. Ja, det ville vært veldig turn-off. Usikker på hvordan jeg ville reagert faktisk.

Anonymkode: c3a92...a1e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Å bruke ord som fettforkle er turn-off.

• Liker 1
Skrevet
Violetta skrev (Akkurat nå):

Jeg bare understreker forklaringen på uttrykket fra ts- jeg har også vært hos kirurg pga løs hud, han kalte det også fettforkle..

Anonymkode: 5525b...2bb

• Liker 6
Skrevet

Hva bør det hete da, i stedet for fettforkle? Mange kaller det vel hengemage, syns faktisk det høres bedre ut.

Anonymkode: 2df56...cef

• Liker 4
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Det kalles fettforkle.

Har vært hos kirurg for konsultasjon ang å fjerne overflødig hud, og han kalte det fettforkle.

Ts

At en kirurg har brukt ordet gjør det ikke mindre turn-off at folk bruker ordet.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Hva bør det hete da, i stedet for fettforkle? Mange kaller det vel hengemage, syns faktisk det høres bedre ut.

Anonymkode: 2df56...cef

Overflødig hud/skinn på magen.

Skrevet
Crazydoglady skrev (3 minutter siden):

Ikke sant. Og selv om klær skjuler noe, så skal det vell litt til at man ser for seg noe så annerledes enn realiteten at man kommer helt utav det når klærne kommer av. Men uansett så er det jo bare kropp, det er jo ikke farlig liksom. Viktigste tenker jeg er at man er ren og velstelt 😊

Ja, det er jo sjeldent sånn at man ikke har vært sammen i ulike situasjoner eller tatt på hverandre såpass mye at man får sjokk når klærne kommer av. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Violetta skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe nytt ord, der er blitt brukt like lenge som man har hatt mulighet til å operere det vekk i hvert fall. Faktisk medisinsk uttrykk.

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...