Gå til innhold

Hvordan avsløre en utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en sterk mistanke om at min partner er utro mot meg, av forskjellige grunner. Jeg har ikke lyst å se på telefonen hans. Hvordan få han til å avsløre seg selv? 

*kommunikasjon og «å stole på» er ikke et alternativ slik det er nå, det er mye som gjør at jeg mistenker det og jeg har stolt på han i xx antall år. Først nå tviler jeg. Så trenger ikke noe «hvis du ikke kan stole på han, bare gå». Har ikke lyst å konfrontere.

Anonymkode: 4c6bd...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke vil snoke og ikke spørre direkte så står du ikke igjen med så mange andre valg da? 

Anonymkode: f7599...948

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenkte utroskap og kikket på messenger på mobilen hans.

Det viste seg at han hadde vært utro med flere damer enn hva jeg mistenkte.

Masse flørtende meldinger til venninner og bekjente der han skrev at de var sexy, inviterte de med på turer, hotell opphold osv.

I tillegg oppdaget jeg at han og en venninne hadde blitt fuckfriends, og avtalte når det passet til å knulle i forhold til når jeg var borte😭👿

Anonymkode: 44228...cf5

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det går an å komme med noen forslag om du deler noen hint om hvorfor du mistenker det. Men uten noe mer info om hvorfor og vil ikke konfrontere eller sjekke tlf så blir det lite å gå på. Er nå evt å lage seg fake profil på dating apper ol da å se om han dukker opp der, gjør han det kan man jo prøve å ta kontakt, avtale møte el. Så får man jo svar 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en sterk mistanke om at min partner er utro mot meg, av forskjellige grunner. Jeg har ikke lyst å se på telefonen hans. Hvordan få han til å avsløre seg selv? 

*kommunikasjon og «å stole på» er ikke et alternativ slik det er nå, det er mye som gjør at jeg mistenker det og jeg har stolt på han i xx antall år. Først nå tviler jeg. Så trenger ikke noe «hvis du ikke kan stole på han, bare gå». Har ikke lyst å konfrontere.

Jeg snoket på samboeren sin telefon. Ja det er litt dårlig gjort. Fant ut at jeg hadde rett i mine mistanker og angre ikke på at jeg snoket på tlf hans. 

Anonymkode: 218f2...94a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Si at du m å låne tlf. Hans og ta en viktig tlf...hold på ditt spm......om han kommer med bortforklaringer da så...en gang så tok jeg og hoppet på samboer og snappet fra han tid....han utleie jævelen ble desperat etter å få den tilbake....

Anonymkode: 16745...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Si at du m å låne tlf. Hans og ta en viktig tlf...hold på ditt spm......om han kommer med bortforklaringer da så...en gang så tok jeg og hoppet på samboer og snappet fra han tid....han utleie jævelen ble desperat etter å få den tilbake....

Snappet fra han tlf.* Ikke tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mistenkte utroskap og kikket på messenger på mobilen hans.

Det viste seg at han hadde vært utro med flere damer enn hva jeg mistenkte.

Masse flørtende meldinger til venninner og bekjente der han skrev at de var sexy, inviterte de med på turer, hotell opphold osv.

I tillegg oppdaget jeg at han og en venninne hadde blitt fuckfriends, og avtalte når det passet til å knulle i forhold til når jeg var borte😭👿

Anonymkode: 44228...cf5

Arrrggghhhhhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lager en fake konto nå og han har godtatt forespørsel om følge og sendt om å følge tilbake.. ble dårlig. Men det trenger jo ikke bety noe. Får se om han skriver noe. 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har lager en fake konto nå og han har godtatt forespørsel om følge og sendt om å følge tilbake.. ble dårlig. Men det trenger jo ikke bety noe. Får se om han skriver noe. 

TS

Prøv å få til en avtale med han om sex. Vær veldig villig og seksuell. Viss ikke det går, ville jeg følgt etter han mår han skulle noe spesielt utenom jobb, på en veldig diskret måte så klart. Kanskje du kan samarbeide med en venninne du stoler på?

Anonymkode: 41a5a...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

lag noen falske kontoer på nett og prøv å flørt med han

Hvorfor gir du råd til deg selv? 

Anonymkode: 4ef36...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor gir du råd til deg selv? 

Anonymkode: 4ef36...457

Haha, ja trollemor🤣🤣

Anonymkode: a25ed...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
Kenelz skrev (16 timer siden):

lei en privat detektiv, men tror ikke det er like populært i Norge :ninja:

Joda det finnes det mange av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...