AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg kom til å tenke på dette i går. Jeg satt i bilen på vei hjem fra jobb når jeg plutselig ble helt sykt kåt. Noen minutter senere stoppet jeg bilen i en fergekø og jeg var fremdeles kåt. 😮💨 Det var en stund til fergen skulle komme og det var ingen biler ved siden av min. Det var én bil litt foran meg, men Jeg tenkte "Ingen kan se det hvis jeg er diskret". Dessverre hadde jeg på en stram dongribukse med høyt liv. Hvis jeg hadde lettere kommet til med fingrene mine, så er det stor sjanse for at jeg kanskje hadde onanert i bilen. 🤭 Dette skjer ikke meg veldig ofte, men jeg har opplevd at jeg plutselig blir utrolig kåt på upassende plasser. Det var én gang jeg onanerte en plass jeg kanskje ikke burde ha gjort det, men jeg var alene. Det var kveld og jeg satt på lesesalen på universitetet. Jeg passet på at ingen var der, men jeg tror ikke det er lov til å onanere på lesesalen. Har du onanert en litt uvanlig plass fordi du ikke ville vente til du kom hjem? Anonymkode: a7bc4...f52
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Ute i naturen, i solarium, kino Anonymkode: 5135c...4dd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 Jeg onanerer alltid på toppen av alle fjell jeg går på. Likesom et rituale. Så hvis du er en som synes det er stygt at noen har spyttet fælt rundt varden på toppen - det er ikke sikkert det er spytt.... Anonymkode: 70c78...04b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 Runket på toppen av eit fjell,skogen,bilen,på jobb, offentlig wc, offentlig dusj,på ferge.... Anonymkode: 48911...5ac
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 På rommet til søsteren til halvbroren min. Anonymkode: a4dfb...6aa
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 Bilen, skogen, fjellet, garasjen, sovevogn på toget, baksete på halvfull buss. Anonymkode: 3a120...794
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 Mye i skogen når jeg jogger eller går tur. På bussen, kino, fly, på kontoret (jobb), og opp til flere ganger i bilen i rushtiden. Onanerer tre til fire ganger hver dag, får raskt orgasmer, og i tillegg får jeg serieorgasmer når jeg masserer klitten. Er så godt. Anonymkode: b027e...1b7 1
pantyhoselover Skrevet 2. september 2022 #12 Skrevet 2. september 2022 I bilen mens jeg kjørte (anbefales ikke!), i bilen når jeg ikke kjørte, på toalettet på alle arbeidsplasser jeg har hatt, hele huset, hjemme hos familie, i skogen i en pause fra jakta og sikkert flere steder. Men, jeg er nok blitt runka og sugd langt flere og mer spennende steder enn jeg selv har runka... 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #13 Skrevet 2. september 2022 I bilen når jeg har kjørt, på tur i skogen, på tur i fjellet, på stranden, i basseng, i badekaret, i saunaer, på jobbtoaletter, i dusjen på treningssenteret, i prøverom, på flyet, på toget, på bussen, under et pledd med andre i rommet... Sikkert mange andre steder også. Anonymkode: 72aad...7bb
Jentegutt Skrevet 2. september 2022 #14 Skrevet 2. september 2022 Tror det er letter å nevne plasser jeg ikke har onanert 😊har onanert på fly,tog, buss, offentlige toaletter, jobb, hjemme, på besøk, i naturen, restaurant mens jeg ventet på take away, bilen når parkert, hjemme selvfølgelig, stranden, båt, handicap toalett julebord, stort sett overalt, er nok over snittet kåt, onanerer flere ganger til dagen, undertrykker aldri den kåte kroppen min, lytter til den og gir den det den trenger der og da, spiller ikke noen rolle hvor jeg er. 2
Natas_999 Skrevet 2. september 2022 #15 Skrevet 2. september 2022 På vakt i militæret, 20 minus i indre Troms under nato øvelsen 🙈 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #16 Skrevet 2. september 2022 Jentegutt skrev (6 timer siden): Tror det er letter å nevne plasser jeg ikke har onanert 😊har onanert på fly,tog, buss, offentlige toaletter, jobb, hjemme, på besøk, i naturen, restaurant mens jeg ventet på take away, bilen når parkert, hjemme selvfølgelig, stranden, båt, handicap toalett julebord, stort sett overalt, er nok over snittet kåt, onanerer flere ganger til dagen, undertrykker aldri den kåte kroppen min, lytter til den og gir den det den trenger der og da, spiller ikke noen rolle hvor jeg er. Det skal du ha, du har aldri vært spesielt redd for å skrive om runkingen din, pluss for det😉 Anonymkode: b027e...1b7
Jentegutt Skrevet 2. september 2022 #17 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det skal du ha, du har aldri vært spesielt redd for å skrive om runkingen din, pluss for det😉 Anonymkode: b027e...1b7 Jeg elsker å onanere😍jeg bare elsker det så mye😁 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #18 Skrevet 2. september 2022 Jentegutt skrev (6 minutter siden): Jeg elsker å onanere😍jeg bare elsker det så mye😁 Ja, det er deilig😊 Av og til er det nesten bedre enn sex. Bare sitte i skogen, blunde, kjenne på stillheten og bare onanere. Nå ble jeg kåt igjen🙈 Anonymkode: b027e...1b7
Jentegutt Skrevet 2. september 2022 #19 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er deilig😊 Av og til er det nesten bedre enn sex. Bare sitte i skogen, blunde, kjenne på stillheten og bare onanere. Nå ble jeg kåt igjen🙈 Anonymkode: b027e...1b7 😁❤️
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #20 Skrevet 2. september 2022 Jentegutt skrev (1 minutt siden): 😁❤️ Måtte ha noen orgasmer igjen...🙈 Har blitt mange ganger i dag🤤 Anonymkode: b027e...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå