AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Uten at det har skjedd noe stort. Noen som får til det? Anonymkode: 91c81...230
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Nei, man slutter ikke å elske noen uten at det er skjedd noe stort. Men det er forskjell på si at man elsker noen, og å faktisk elske noen. Det finnes mange som sier de elsker noen, helt frem til de gjør det slutt f.eks., men uten at de nok egentlig gjør det. Enten det er for å roe ned den andre eller fordi de tror dette selv. Anonymkode: 83914...8fb 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Det er ikke mulig med mindre du er helt psykopat eller narsissist. Og de elsker som kjent bare seg selv. Alt annet er spill for galleriet. Anonymkode: e95b5...c28 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Ja det går jo! Men det er jo gjerne hvis man har en dårlig periode som par eller at det går mot å slå opp. Hvis en er utro for eksempel så kan man jo bytte på å elske de å være ferdig, litt motstridende følelser. Anonymkode: 8949a...13f 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Tja, det er jo noen som er mer impulsive enn andre, har problemer med å regulere følelser eller bestemme seg, og/eller har traumer. Da kan følelsene fort gå høyt og lavt på kort tid. Anonymkode: d5cbd...756 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Ellers kan jo følelsene endre seg om noe dramatisk skjer. Da eksen min uventet dro for godt, etter å ha hintet masse om bryllup, gitt meg omtenksomme gaver osv rett før, skiftet følelsene mine for ham fort. Jeg hadde følt meg trygg med ham og brått var tryggheten borte. Jeg har tom vanskelig for å huske detaljer fra våre 6 år sammen, jeg tror det er pga. eksen er nostalgisk men tydeligvis uten å elske meg/ville ei felles framtid. Jeg synes nesten det er ekkelt at eksen fortsatt er opptatt av meg og den fine starten på forholdet. Anonymkode: d5cbd...756
Crazydoglady Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 Å gå fra forelskelse til nah i en ny relasjon, på kort tid, ja. Men man går ikke fra å elske noen til å egentlig ikke føle noe på en uke, nei. Ikke uten at det har skjedd noe graverende iallefall. Forelskelse og elske er ikke det samme.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 Om en er fryktelig ustabil i følelsene sine, så kan det jo hende at du eller han sliter med noe psykisk? Det er ikke vanlig å bytte på å elske / ikke elske noen annen hver uke, liksom, uten at det "feiler" deg noe. Anonymkode: 60f91...447 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er ikke mulig med mindre du er helt psykopat eller narsissist. Og de elsker som kjent bare seg selv. Alt annet er spill for galleriet. Anonymkode: e95b5...c28 Det virker som han har en knapp på når han skal vise følelser og ikke. Anonymkode: 91c81...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå