AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Del Skrevet 1. september 2022 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=270352490 Eller https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=269929984 Anonymkode: b1a05...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 1. september 2022 #2 Del Skrevet 1. september 2022 Tenker jeg ville sett litt på løsningene inne og gjerne uteområdet før jeg bestemte meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Del Skrevet 1. september 2022 første Anonymkode: 60d0c...f7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. september 2022 #4 Del Skrevet 1. september 2022 (endret) Likte best det andre huset. Endret 1. september 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Del Skrevet 1. september 2022 Det første var trist og kjedelig. Nr 2 hvis jeg måtte velge mellom disse, men ingen var noe drømmebolig for meg. Anonymkode: 926a1...d45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Del Skrevet 1. september 2022 Hadde ikke kjøpt noen av disse hvis jeg tjente litt bedre Men hvis jeg tjente litt mindre, så hadde jeg gått for det første. Anonymkode: bed08...d72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke kjøpt noen av disse hvis jeg tjente litt bedre Men hvis jeg tjente litt mindre, så hadde jeg gått for det første. Anonymkode: bed08...d72 🤦 Anonymkode: 926a1...d45 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 1. september 2022 #8 Del Skrevet 1. september 2022 Det siste ville jeg tatt vist jeg skulle valgt uten å se det i real life, å uten å ha gått igjennom plantegningene så veldig. Begge husene var kjempe fine inni. Kunne flyttet rett inn uten å gjøre noe på begge sånn innvendig messig. Men ute på nr en hadde jeg måtte gjort mye. Gammelt å slitt. Nr 2 var veldig fint og koselig ute også. Så tror jeg hadde valgt nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #9 Del Skrevet 1. september 2022 2 ser nyere ut og har trolig bedre teknisk standard, og finere uteplass. Men for å være helt ærlig ønsker jeg meg lengre avstand til naboene enn begge husene du postet bilde av. Anonymkode: d1b0d...c56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 1. september 2022 #10 Del Skrevet 1. september 2022 Nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #11 Del Skrevet 1. september 2022 Nr 2 Anonymkode: d85e1...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #12 Del Skrevet 1. september 2022 Likte begge godt, og kunne tenkt meg begge. Men hadde nok gått for nummer 2, siden det er nytt. Anonymkode: a5eaa...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. september 2022 #13 Del Skrevet 1. september 2022 (endret) Ikke begeistra for bydelene de er plassert i, men definitivt første eksteriørmessig og peisen/trappa. Litt kjipt at fargevalgene er veldig ikke meg da og jeg hadde hatt lyst til å endre alt 🙃 Første var absolutt fin innvendig, men eksteriøret og meg blir aldri venner. Sjekket ikke på første, men planløsningen på andre er klassisk nyere eneboliger som ikke har bad i etasjen med stue/kjøkken. Hadde forventet det til den prisen. Endret 1. september 2022 av DundreMilfin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #14 Del Skrevet 1. september 2022 Nr 2 om jeg måtte velge av disse to. Men jeg liker en mer moderne stil. Som det på bildet. Anonymkode: fe2b2...140 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busthead Skrevet 1. september 2022 #15 Del Skrevet 1. september 2022 Nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #16 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg ville valgt nummer 2. Eller egentlig, ingen av dem. Men helt alvorlig, 23 millioner for noen av disse? Hvis boliglånsrenta blir 5%, blir det 1 million, 150 000 kroner i bare renter i løpet av året. Oslo er på ville veier. Anonymkode: d1d30...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. september 2022 #17 Del Skrevet 1. september 2022 Det første. For genuin 30-tallsfunkissjarm, for beliggenheten, for et gedigent walk-in-closet. I den virkelige verden er ingen av dem i nærheten av å være drømmeboligen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 1. september 2022 #18 Del Skrevet 1. september 2022 Nr2 men hadde ikke ønsket å bo så tett på naboer, vil heller bo mer landlig og få mye mer for pengene 👍 Jeg vil helst bo sånn at jeg ikke kan se naboen i det hele tatt😂 Sier ho som bor i blokk og fra terassen nå ser rett i nabo blokka😫 Men vokst opp mer landlig og med mer natur og er nok det jeg ønsker egentlig. Må bare vinne i lotto først 💃👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #19 Del Skrevet 1. september 2022 Egentlig ingen av de, de har knøttsmå tomter. Men om jeg måtte velge hadde jeg valgt nr 1. Anonymkode: 7e68f...eb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #20 Del Skrevet 1. september 2022 Syns nummer en ser ustelt ut. Ville tro at hus nummer 2 er i bedre stand Anonymkode: 20d4d...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå