AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #21 Skrevet 3. september 2022 Helene skrev (7 timer siden): Googlet Agria. Beste tilbud, over 260 kr pr katt, pr mnd. Alder, vaksiner, alt var med. Lurer på om dette er en tråd sponset av Agria. Katten min er 12 år gammel, han er inne hos dyrlegen hvert halvår minst fordi han sloss så mye. Aldri hatt noen problem med Agria. Deres skadeperiode er også lang, så man slipper betale ny egenandel igjen dersom noe skjer i løpet av halvt års tid. Vet mange forsikringer ikke dekker så gamle katter. I tillegg fikk vi noen tusen tilbake på forrige sak for han hadde vært skadefri ett år Så jeg kan virkelig anbefale Agria. Har det til alle tre dyrene. Vi betaler en del for det, da vi har to katter og en svær hund, ca 1500kr i mnd, men jeg er mye mer interessert i kvalitet og støtte, fremfor og spare en hundrelapp i mnd her og der per dyr til dårligere vilkår. Anonymkode: 3d409...70c 2
Helene Skrevet 3. september 2022 #22 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Katten min er 12 år gammel, han er inne hos dyrlegen hvert halvår minst fordi han sloss så mye. Aldri hatt noen problem med Agria. Deres skadeperiode er også lang, så man slipper betale ny egenandel igjen dersom noe skjer i løpet av halvt års tid. Vet mange forsikringer ikke dekker så gamle katter. I tillegg fikk vi noen tusen tilbake på forrige sak for han hadde vært skadefri ett år Så jeg kan virkelig anbefale Agria. Har det til alle tre dyrene. Vi betaler en del for det, da vi har to katter og en svær hund, ca 1500kr i mnd, men jeg er mye mer interessert i kvalitet og støtte, fremfor og spare en hundrelapp i mnd her og der per dyr til dårligere vilkår. Anonymkode: 3d409...70c Jeg er heller ikke interessert i problemer når dyret er skadet. Vil heller ikke snakke ned om Agria. De har sikkert kongeforsikring. Pusen min, 12 år gammel, ble angrepet av en grevling. Først, da han kom blødende hjem, tenkte påkjørsel. Dyrelegen viste meg, grevlingen hadde tatt kjøttstykker av halen. Tilbake til forsikring. Betaler ca 130 kr pr mnd. Når katten har passert 10 år, stiger egenandel. Vet at sånn er det i Agria og. Katten kom seg. Hele prosessen kostet rundt 8000 kr. Fikk dekket 6000. Så, er villig til å betale noe selv. Å ha husdyr er ikke gratis.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #23 Skrevet 3. september 2022 Helene skrev (3 timer siden): Når katten har passert 10 år, stiger egenandel. Vet at sånn er det i Agria og. Dette stemmer ikke. Det er nettopp derfor så mange er fornøyd med agria. Jeg har til og med fritak for store deler av egenandelen på min 13 år gamle katt siden hun ikke har brukt forsikringen på en stund. Anonymkode: 58999...6d9
Helene Skrevet 3. september 2022 #24 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette stemmer ikke. Det er nettopp derfor så mange er fornøyd med agria. Jeg har til og med fritak for store deler av egenandelen på min 13 år gamle katt siden hun ikke har brukt forsikringen på en stund. Anonymkode: 58999...6d9 Dette stemmer ikke med det Agria sier selv når jeg ber om pris på forsikring. Jeg er helt åpen, ringer og sjekker forsikring en gang i året. Nå har jeg katter, de sloss aldri, får vaksine en gang i året, Agria sitt tilbud om forsikring, dobbelt så dyrt i forhold til det jeg har i dag. Har en pus 12 år, 2 yngre.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #25 Skrevet 3. september 2022 Helene skrev (1 time siden): Dette stemmer ikke med det Agria sier selv når jeg ber om pris på forsikring. Jeg er helt åpen, ringer og sjekker forsikring en gang i året. Nå har jeg katter, de sloss aldri, får vaksine en gang i året, Agria sitt tilbud om forsikring, dobbelt så dyrt i forhold til det jeg har i dag. Har en pus 12 år, 2 yngre. Kanskje det er forskjell når du ikke har tegnet forsikringen din hos Agria fra starten? Anonymkode: 3d409...70c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #26 Skrevet 3. september 2022 Jeg har hatt Agria i... 17 år nå? På 6 forskjellige katter. Det har kjennes veldig trygt (og det har lønt seg). Forsikringen er rimelig og kan tilpasses ettersom hva man ønsker. Aldri vært noe problem å få ting dekket. Kjekt med direkteoppgjør. Anonymkode: 25e44...c95
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #27 Skrevet 4. september 2022 Helene skrev (9 timer siden): Dette stemmer ikke med det Agria sier selv når jeg ber om pris på forsikring. Jeg er helt åpen, ringer og sjekker forsikring en gang i året. Nå har jeg katter, de sloss aldri, får vaksine en gang i året, Agria sitt tilbud om forsikring, dobbelt så dyrt i forhold til det jeg har i dag. Har en pus 12 år, 2 yngre. Tror du blander sammen egenandel med forsikringspremie. Ja, prisen på selve forsikringen stiger med alder, men egenandelen er den samme. Anonymkode: b3c0f...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå