Gå til innhold

frakk uten ermer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte en sort cape uten ermer for en stund siden, den ligner litt på en poncho, men ser litt mer elegant ut enn en poncho. Etter at jeg solgte den har moren min spurt etter den og ble litt skuffet da hun fikk vite at jeg hadde solgt den. Nå har søkt litt nettet etter en lignende til mamma, men har ikke funnet. Er det noen av dere som vet hvor jeg kan finne en kort frakk uten ermer, gjerne i sort?

Anonymkode: 45794...333

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev «cape sort» på Google og fikk mange treff. Men vet ikke helt hva du mener? 

Anonymkode: 027cf...08d

Skrevet

Men solgte du frakken til moren din uten å spørre henne først? Har du bilde av den, f.eks det du la ut på finn?  Da er det lettere å finne/etterlyse en liknende 

Anonymkode: 54e9c...860

Skrevet
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men solgte du frakken til moren din uten å spørre henne først? Har du bilde av den, f.eks det du la ut på finn?  Da er det lettere å finne/etterlyse en liknende 

Ja, gjorde dessverre den🙁

Den ligner litt på denne:

image.jpeg.ae854801090b4207f7486f0d81617eab.jpeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså det var ikke frakken hennes, det var min som hun syns var fin og som hun ville ha:)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Den var ordentlig fin 😊

Skrevet

Denne var jo fin! Og du, jeg har faktisk mønster liggende - fordi jeg har sydd noe lignende. Kunne det vært en idé? Jeg sydde min i ullfrotté 😊 https://no.grandado.com/products/ullkape-kvinner-frakk-poncho-vinter-varm-cape-parka-outwear-batwing-casual-stilig-polyester?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6Mjc4MDc4NjQ5&gclid=CjwKCAjwsMGYBhAEEiwAGUXJaRa14mb4Q1I35m8IEEWE312lvfyDjZcN2gafC_-sjlMfu7ofYzQiaxoCndwQAvD_BwE

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det der er Busnel sin, de har tilsvarende i salg nå.. både korte og lange.. 
En "frakk" uten ermer er vel mer en vest enn en cape / poncho forævrig så om du søker på alt vil du garantert treffe mer. 

Anonymkode: 0c960...0cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Den var ordentlig fin 😊

Takk, den var veldig elegant😊

Skrevet

Denne var jo fin! Og du, jeg har faktisk mønster liggende - fordi jeg har sydd noe lignende. Kunne det vært en idé? Jeg sydde min i ullfrotté 😊 https://no.grandado.com/products/ullkape-kvinner-frakk-poncho-vinter-varm-cape-parka-outwear-batwing-casual-stilig-polyester?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6Mjc4MDc4NjQ5&gclid=CjwKCAjwsMGYBhAEEiwAGUXJaRa14mb4Q1I35m8IEEWE312lvfyDjZcN2gafC_-sjlMfu7ofYzQiaxoCndwQAvD_BwE

Den var veldig fin, er dessverre ikke så veldig flink til å sy🙈

Skrevet

Det der er Busnel sin, de har tilsvarende i salg nå.. både korte og lange.. 
En "frakk" uten ermer er vel mer en vest enn en cape / poncho forævrig så om du søker på alt vil du garantert treffe mer. 

Anonymkode: 0c960...0cf

Ja, er ikke vest jeg er ute etter, men en cape, ja, men er vanskelige å finne en slik som jeg hadde :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...