AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Har tegnet en leiekontrakt på en bolig gjennom finn.no. Innflytting er om ett par uker. Jeg har ikke betalt depositum eller husleie ennå. Livssituasjonen har endret seg siden jeg tegnet kontakt for noen måneder siden. Hvordan kan jeg eventuelt komme meg fra leiekontrakten? Anonymkode: cfe0d...f77
Drizzt Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har tegnet en leiekontrakt på en bolig gjennom finn.no. Innflytting er om ett par uker. Jeg har ikke betalt depositum eller husleie ennå. Livssituasjonen har endret seg siden jeg tegnet kontakt for noen måneder siden. Hvordan kan jeg eventuelt komme meg fra leiekontrakten? Anonymkode: cfe0d...f77 Har du oppsigelsestid i kontrakten? Du må trolig betale for oppsigelsestiden. Men du må iallefall starte med å snakke med utleier og forklare situasjonen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Det er 3 måneders oppsigelse. Anonymkode: cfe0d...f77
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 (endret) Snakk med utleier og forklar situasjon, kanskje vedkommende hadde andre som var interessert i å leie og som kan overta leiligheten i oppsigelsestiden din slik at du slipper å betale. Jo fortere du snakker med utleier, jo fortere kan h*n få inn en annen. Endret 1. september 2022 av Anonym Brukar0 Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå