Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt å bestille den fra strawberry nå, de har endelig fått den inn. burde jeg???? noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den, jeg brukte Lancome flextencils (er det ikke det den heter?) før da jeg alltid har hatt problemer med å få fine vipper og syns Diorshow er hakket bedre.

Skrevet

Ja den er veldig god, men husk at den er forlengende og vil derfor drysse litt etter

noen timer.

Jeg bruker vippetang sammen med denne og får kjempefine vipper :)

Skrevet

er de vannfast eller ikke?

sto ingenting om det på strawberrynet.

vil ikke ha vannfast..

Skrevet

Er den vannfast, så står det det, men den kom ikke i butikkene for i sommer, så jeg tviler på det.

Skrevet

Den er ikke vannfast, men synes den sitter godt. Det er min nye favoritt iallefall! Var den som ble anbefalt av erfaren dame på parfymeriet også :)

Skrevet

Denne liker jeg også veldig godt. Gir bra med lengde og volum. Lett å fjerne.

Den begynner å drysse etter noen ukers bruk hos meg. :)

Denne mascara finnes også i vannfast utgave. :)

Skrevet

jeg må si at jeg er langt mer fornøyd med lancome sine mascaraer, dior show er ikke dårlig - men det finnes flere som er like gode på markedet (f.eks. amplicus fra lancome..)

Skrevet

Liker ikke den maskaraen. Børsten er altfor stor, og gir null lengde (i allefall på mine vipper).

Skrevet
Liker ikke den maskaraen. Børsten er altfor stor, og gir null lengde (i allefall på mine vipper).

Enig. Ikke sitter den noe særlig godt, heller. Men smak og behag kan vel knapt diskuteres.

Skrevet

Liker den veldig godt. Tok litt tid å venne seg til den store kosten.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med den. Synes den gjør mer ut av seg enn mange andre mascaraer, så foretrekker ihvertfall den til festbruk!

Skrevet

Hvis man sammenlikner prisen med produktet, er det noe av den dårligste mascaraen jeg har kjøpt. Gav null effekt, og ble utrolig fort tørr og ubrukelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...