AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg sliter ofte med hjernetåke og er ukonsentrert. Jeg går 3. nå og nettopp startet i psykiatri praksis. Kan jeg likevel fullføre og bli sykepleier, eller er det uforsvarlig? Noen med samme erfaring? Anonymkode: 4d168...8b3
Topsi Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg sliter ofte med hjernetåke og er ukonsentrert. Jeg går 3. nå og nettopp startet i psykiatri praksis. Kan jeg likevel fullføre og bli sykepleier, eller er det uforsvarlig? Noen med samme erfaring? Anonymkode: 4d168...8b3 Det kommer jo helt an på? Har du problemer med å huske hva du skal gjøre som sykepleier, lede et team, ta ansvar på vakt? Eller er det det å huske å gi medisiner? Da kan du sette mobilen på alarm? Hva du skal dokumentere? Da skriver du det ned etc Endret 1. september 2022 av Topsi 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Hvis du er så ukonsentrert at du ikke klarer å skape en relasjon til pasientene og ikke fungerer på medisinrommet f.eks., så høres det ikke forsvarlig ut nei. Og du er jo i praksis for å lære, men hvor stort er læringsutbyttet ditt i den tilstanden du er i nå? Har du snakket med veileder? Kanskje du eventuelt kan få noe tilrettelegging dersom det er mulig. Jeg måtte selv avbryte psykiatripraksisen på 3.året. Anonymkode: de201...a79 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 sykepleierstudiet er hardt, når du kommer ut i vanlig arbeid og er der i noen år og kan jobben blir det bedre. om du jobber lenge og ikke klarer oppgavene er det derimot noe annet. Du går bare 3 året, du er sikkert sliten. kanskje du heller bør gå til lege? Anonymkode: 7cc37...35f 1
Majer Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Tenker du typ hjernetåke fordi du opplever for mye stress og ikke får hentet deg inn eller mer i retning udiagnostisert adhd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå