Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter ofte med hjernetåke og er ukonsentrert. Jeg går 3. nå og nettopp startet i psykiatri praksis. Kan jeg likevel fullføre og bli sykepleier, eller er det uforsvarlig? Noen med samme erfaring?

Anonymkode: 4d168...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg sliter ofte med hjernetåke og er ukonsentrert. Jeg går 3. nå og nettopp startet i psykiatri praksis. Kan jeg likevel fullføre og bli sykepleier, eller er det uforsvarlig? Noen med samme erfaring?

Anonymkode: 4d168...8b3

Det kommer jo helt an på? Har du problemer med å huske hva du skal gjøre som sykepleier, lede et team, ta ansvar på vakt? Eller er det det å huske å gi medisiner? Da kan du sette mobilen på alarm? Hva du skal dokumentere? Da skriver du det ned etc

Endret av Topsi
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis du er så ukonsentrert at du ikke klarer å skape en relasjon til pasientene og ikke fungerer på medisinrommet f.eks., så høres det ikke forsvarlig ut nei. Og du er jo i praksis for å lære, men hvor stort er læringsutbyttet ditt i den tilstanden du er i nå? Har du snakket med veileder? Kanskje du eventuelt kan få noe tilrettelegging dersom det er mulig. Jeg måtte selv avbryte psykiatripraksisen på 3.året.

Anonymkode: de201...a79

• Hjerte 1
Skrevet

sykepleierstudiet er hardt, når du kommer ut i vanlig arbeid og er der i noen år og kan jobben blir det bedre. om du jobber lenge og ikke klarer oppgavene er det derimot noe annet. Du går bare 3 året, du er sikkert sliten. kanskje du heller bør gå til lege?

Anonymkode: 7cc37...35f

• Hjerte 1
Skrevet

Tenker du typ hjernetåke fordi du opplever for mye stress og ikke får hentet deg inn eller mer i retning udiagnostisert adhd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...