AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Mulig med lovebombing (altså intens, overstrømmende positiv oppmerksomhet) i vennskap og platoniske forhold? Har du erfaring med dette? Kan det være ubevisst, fra mennesker som er desperate etter vennskap, eller er det et mer bevisst knep? Anonymkode: 1777b...f04 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Dette har jeg kun erfaring fra menn som allerede er i forhold. De driver med lovebombing, for å ha elskerinne på si. Anonymkode: 67bd4...db4 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Jeg har erfaring med det fra venninner. De får deg til å føle som den eneste, alt du sier er så interessant og får meg til å føle meg intelligent. Og mye mer. Inntil du snur ryggen til og de baksnakker deg. Anonymkode: 23337...085 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Yupp. Jeg har alle kjærlighetskort, brev, tegninger og småting hun gav meg enda. Det tok 20 år å forstå hvorfor jeg ble dumpet på dagen over ett "støvkorn". Jeg elsket henne da og 19 år etter. Når jeg skjønte NPD sørget jeg. Hun hadde aldri en sjanse til å ikke få NPF. En mishandler av en mor, en far som krevde prestasjon hun egentlig ikke ønsket. Hun har toppjob i Staten og et "humanitært" prosjekt som er totalavslørende for meg. Hun var ikke den første venninne jeg hadde med NPD og som var borrelås og forkastet meg til min forvirring, men hun var den eneste venninne som gav meg ekstraordinære kjærlighetsgaver og elsket meg verbalt og fysisk med all den kjærlighet vi begge manglet som barn. Det var en lang vond sorg, for tapet av hvem jeg kjente henne som og kunnskapen om hva hun som jeg elsket like høyt tilbake ble og lever med. Sett grenser så ser du ganske kjapt om hun har ett livslange traumer du ikke må ta del av, eller, om du er så heldig å funnet en ekstraordinær person. Jeg har de samme traumene, men jeg er bygd litt anderledes, enn henne og mitt søsken, og brøyt muren og ble voksen og har en kjernepersonlighet. Jeg går i krig for mine venner og har stor evne til å elske, men i forskjell til dem, også sette pris på venners individualitet og respektere deres grenser og behov uten å straffe. Anonymkode: 88417...591
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Har en venninne som alltid har fagre ord og liksom støtte, og liksom komplimenter, men som i praksis etter flere års godt vennskap, trodde jeg, fortsatt behandler meg i blant som hun ikke kjenner meg. Eller bryr seg eller er der for meg. Jeg begynte smått å stille spørsmålstegn ved det, og da ble hun kraftig opprørt, hvordan kunne jeg tro det, jeg som er hennes søster å regne, nærmeste familie. Vel, jeg føler det ikke slik, føler meg tatt fr gitt og følelsene mine avfeid på stedet. Men prøve å si det til henne, da gråter hun og løper ut av rommet. Så står jeg der som en idiot. Anonymkode: c3f97...9db 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Eksempler? Jeg gir venner genuine komplimenter men sier også fra når de oppfører seg dust. Lovebombing er en bevisst ondsinnet manipulasjonsteknikk brukt av svindlere og psykopater for å få all makt og kontroll over offeret så ikke driv å kall alt mulig rart for det. Anonymkode: 7185d...363 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå