Friendss Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Vi jobber etter utroskap fra hans side, men jeg er irritert på han hele tiden. Måten han bruker for lang tid på å si noe, måten han forteller unødvendige detaljer, måten han gjentar seg, måten han tror han er gøy på. Alle forsalg han har. Jeg er irritert på han hele tiden, jeg ble også irritert på han før, men syns det var koselig å at han ønsket å fortelle meg alt og at han var unik. Nå lar jeg meg bli irritert fordi han var utro mot meg og jeg klarer ikke ha samme tankegang rundt at han. Har noen opplev det samme? 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Det tar fra 2-5 år å komme over sviket, og det er når den utro gjør alt riktig i å fikse forholdet. Dine følelser er helt normale. Anonymkode: d927c...ced 2 1
Irja Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Kanskje du skal fortsette livet uten han. 12 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Friendss skrev (11 minutter siden): Vi jobber etter utroskap fra hans side, men jeg er irritert på han hele tiden. Måten han bruker for lang tid på å si noe, måten han forteller unødvendige detaljer, måten han gjentar seg, måten han tror han er gøy på. Alle forsalg han har. Jeg er irritert på han hele tiden, jeg ble også irritert på han før, men syns det var koselig å at han ønsket å fortelle meg alt og at han var unik. Nå lar jeg meg bli irritert fordi han var utro mot meg og jeg klarer ikke ha samme tankegang rundt at han. Har noen opplev det samme? Hvorfor jobber dere med dette? Jeg mener - hva er din motivasjon til å velge å gå videre i et forhold der den ene parten har sex utenfor forholdet? Tenker du også fremover å ha flere sexpartnere? Tenker dere at bare han skal ha sex utenfor forholdet? Skal han si fra, eller skal dere late som om han ikke har sex med flere enn deg? Hva gjør dere med sexen dere imellom? Tester du jevnlig for kjønnssykdommer, eller går dere for kondom? Dette er spørsmål du må stille deg selv og ha gode svar på. Gitt at motivasjonen din for å gå videre er sterk nok og du har en konkret plan for den nye åpne forholdet så må du nesten oppsøke proff hjelp og finne fred med at du har valgt en partner du ikke kan eller bør ha tillit til. Og gå gjennom den sorgprosessen retning et godt forhold som ikke innebærer tillit eller eksklusivitet. Men som likevel har verdi. Anonymkode: a7206...e16 5 1
Nymerïa Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Det er helt vanlig å irritere seg over absolutt alt med en person når man er ferdig med han. Utroskap eller ei. Du er helt normal. 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Friendss skrev (41 minutter siden): Vi jobber etter utroskap fra hans side, men jeg er irritert på han hele tiden. Måten han bruker for lang tid på å si noe, måten han forteller unødvendige detaljer, måten han gjentar seg, måten han tror han er gøy på. Alle forsalg han har. Jeg er irritert på han hele tiden, jeg ble også irritert på han før, men syns det var koselig å at han ønsket å fortelle meg alt og at han var unik. Nå lar jeg meg bli irritert fordi han var utro mot meg og jeg klarer ikke ha samme tankegang rundt at han. Har noen opplev det samme? 2 år etter utroskap her og fremdeles ganske sint på han. Anonymkode: 83fb1...82f 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): 2 år etter utroskap her og fremdeles ganske sint på han. Anonymkode: 83fb1...82f 12 år og fortsatt bitter og blir fort sint på ham. Anonymkode: b09f6...192 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 12 år og fortsatt bitter og blir fort sint på ham. Anonymkode: b09f6...192 Men... hvorfor vil du ha det sånn? Har du noen gang tenkt på at du burde gå fra han? Anonymkode: cdb73...60b 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #9 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): 12 år og fortsatt bitter og blir fort sint på ham. Anonymkode: b09f6...192 Jeg går fra han nå for jeg blir aldri helt trygg igjen Anonymkode: 83fb1...82f 4 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #10 Skrevet 1. september 2022 Utro menn er drittsekker og rasshøl som aldri blir bedre. Anonymkode: d038c...c98
Epictetus Skrevet 1. september 2022 #11 Skrevet 1. september 2022 Mennesker som har vært utro er ikke lenger partnermateriale. De kan brukes til kortsiktig moro, men de har demonstrert at de ikke duger som partner. 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. september 2022 #12 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Utro menn er drittsekker og rasshøl som aldri blir bedre. Anonymkode: d038c...c98 Du glemte bokstavene esker etter menn her
PM75 Skrevet 1. september 2022 #13 Skrevet 1. september 2022 Jeg tror at du kan bli irritert fordi han har gitt deg utrygghet, rokket ved det unike dere hadde & ved selve kjernen av deres relasjon. Men jeg tror det er mulig å fikse. Men det krever innsats fra begge parter & at du faktisk klarer å tilgi. Du har neppe lyst til å leve livet som ei bitter kjerring… da er det faktisk bedre å avslutte forholdet slik at du får et bedre liv. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #14 Skrevet 1. september 2022 Jeg fikk bekreftet utroskap i juli etter å ha hatt sterke mistanker siden i fjor høst. Han innrømmet alt og ble som en elskovssyk valp som tasset etter meg, beklaget utroskapen og sa at han elsket meg annenhver time🙄 og det har han ikke sagt på 10 år minst. Jeg merker også at han irriterer meg mye mer enn før, og at jeg er veldig kritisk til alt fra utseendet hans til måten han snakker på. Jeg synes han har lite selvinnsikt og altfor god selvtillit, så synes det er kvalmt å høre at han fremsnakker seg selv. Vet ikke om jeg går eller blir enda. Har vært sammen i mange år, men har ikke felles barn sammen, men hver våre. Anonymkode: 73835...fcd 4
Crazydoglady Skrevet 1. september 2022 #15 Skrevet 1. september 2022 Friendss skrev (2 timer siden): Vi jobber etter utroskap fra hans side, men jeg er irritert på han hele tiden. Måten han bruker for lang tid på å si noe, måten han forteller unødvendige detaljer, måten han gjentar seg, måten han tror han er gøy på. Alle forsalg han har. Jeg er irritert på han hele tiden, jeg ble også irritert på han før, men syns det var koselig å at han ønsket å fortelle meg alt og at han var unik. Nå lar jeg meg bli irritert fordi han var utro mot meg og jeg klarer ikke ha samme tankegang rundt at han. Har noen opplev det samme? Det er vell helt normalt etter tillitsbrudd/svik, selv om man ønsker å gå videre så er det ikke altid så enkelt i praksis, for uansett hva man gjør så forsvinner jo ikke det som har skjedd og det forandrer ting. Det er vondt, vanskelig, det ødelegger tillit som igjen klusser til enda mer også fremover i tid. Og det er derfor slike ting er så vanskelig og ødeleggende, helt uavhengig av hva man ønsker at forholdet skal være videre. Når det er sagt så kommer det til en grense hvor man må gå litt i seg selv og vurdere om det å gå videre i det hele tatt er mulig, Ikke bare om man vill at det skal være mulig. For å fortsette relasjonen slik du beskriver et bare ødeleggende og slitsomt for begge, og det kommer heller ikke til å gå i lengden. Om du virkelig vil få ting til å fungere vil jeg anbefale terapi, både du alene for å bearbeide sine følelser og evt dere sammen også, for å jobbe med veien videre på en fornuftig måte og få jobbet bort det som er vanskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #16 Skrevet 1. september 2022 Min mann har vært utro.. har sagt jeg tilgir han, men glemme gjør jeg aldri. Nå er det så mange år siden, og jeg har valgt å være utro mot han. Så nå er vi two of a kind😅 Anonymkode: 409f2...c0e 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #17 Skrevet 1. september 2022 Friendss skrev (2 timer siden): Vi jobber etter utroskap fra hans side, men jeg er irritert på han hele tiden. Måten han bruker for lang tid på å si noe, måten han forteller unødvendige detaljer, måten han gjentar seg, måten han tror han er gøy på. Alle forsalg han har. Jeg er irritert på han hele tiden, jeg ble også irritert på han før, men syns det var koselig å at han ønsket å fortelle meg alt og at han var unik. Nå lar jeg meg bli irritert fordi han var utro mot meg og jeg klarer ikke ha samme tankegang rundt at han. Har noen opplev det samme? Hvor lenge er det siden utroskapen og hvor lenge siden du fikk vite det? Anonymkode: 73835...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #18 Skrevet 1. september 2022 Jeg tror det er kroppen din som prøver å kvitte seg med han. Du har sagt du skal tilgi han og fortsette forholdet. Men jeg tror kroppen din er uenig, og dette er måten den sier i fra på. Du har opplevd et voldsomt svik. Kan du stole på han igjen? Det er det ingen som vet. Men jeg tror ikke du klarer det. Jeg tror kroppen din stritter i mot avgjørelsen din. Anonymkode: bfe8b...350 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #19 Skrevet 1. september 2022 1 år her og forsatt forbanna på han. Ja han har vært stort sett god mot meg etter at han ble tatt. Var egentlig klar for å avslutte det etter jeg fant ut hva han hadde gjort men bestemte meg for å gi forholdet en sjanse for barna sin skyld. Vi hadde egentlig planer om å gifte oss men kjenner på hele meg at det blir feil. Har tatt av meg ringen. Er veldig fristet til å være utro tilbake slik at han kan kjenne på hvor jævlig det er. Beklager har en dårlig dag 😤 og må det litt ut! Anonymkode: 35348...40f 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #20 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann har vært utro.. har sagt jeg tilgir han, men glemme gjør jeg aldri. Nå er det så mange år siden, og jeg har valgt å være utro mot han. Så nå er vi two of a kind😅 Anonymkode: 409f2...c0e Det er jeg også fristet til. Han valgte å ødelegge det vi hadde sammen og har lyst til å ta igjen. Anonymkode: 35348...40f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå