Gå til innhold

Munntørrhet, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter veldig med det nå plutselig. Har prøvd remedier fra apoteket men de hjelper litt bare. Går ikke på medisiner så det kan ikke være derfor.. er det noe man kan få fra lege?

Anonymkode: 9b889...93d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette kommer helt ut av ingenting så bør du jo ta kontakt med lege.

Anonymkode: 233a4...075

• Nyttig 1
Skrevet

Kom på at jeg har begynt å vape, kanskje det er forklaringen.. da burde jeg i tilfelle prøve å slutte igjen..

Ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kom på at jeg har begynt å vape, kanskje det er forklaringen.. da burde jeg i tilfelle prøve å slutte igjen..

Ts

vape, hva er det? 

Det er som regel alltid noe du reagerer på, og har du nylig begynt med noe nytt så er det nok forklaringen.

Anonymkode: 87863...6c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sliter veldig med det nå plutselig. Har prøvd remedier fra apoteket men de hjelper litt bare. Går ikke på medisiner så det kan ikke være derfor.. er det noe man kan få fra lege?

Eneste som hjelper her er å drikke mye vann. Har prøvd div remedier og for min del så trigger de kanskje spyttproduksjon, men hjelper likevel ikke på ett vis. Det blir sånn "tynt" spytt som ikke funker helt og det kjennes fortsatt "feil" ut og sliter veldig på tenner uansett hva jeg gjør. Men å drikke mye hjelper litt. Ikke fordi det fukter munnen liksom, men fordi det virker å normalisere munnen når jeg har drukket nok. Her skyldes det medisiner da, aldri slitt med munntørrhet før. 

Skrevet

Du får munnskyll spesielt egnet til dette. Ellers er det tabletter fra apoteket som du "limer" fast i tannkjøttet som er det eneste som har fungert hos meg.

Anonymkode: e1c30...d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...