AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg tror det er sjanse for at det kommer til å bli sex i helgen med noen jeg har datet litt en stund nå. Vi holder jo enda på å bli kjent med hverandre så vi vet langt fra alt om den andre, men vi har prøvd å være relativt åpne om ting. Jeg bare forventer at det kommer til å bli spørsmål når bokseren kommer av da jeg har et ganske tydelig arr på penisen. Burde jeg late som ingenting, eller si noe før vi kommer så langt? Anonymkode: 274f7...501 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Jeg synes åpenhet er fint da. Forklar gjerne på forhånd, uten å overdramatisere. Siden det er så tydelig er det garantert noe hun vil legge merke til, og om du later som ingenting tør hun kanskje ikke å spør. Anonymkode: e5393...260 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Jeg og kjæresten min ventet til det kom opp naturlig, etter at vi hadde hatt sex flere ganger. Han har arr etter omskjæring i voksen alder og jeg har et par store arr på bena etter operasjoner. Med mindre det er så ille at hen kan komme til å få en reaksjon så ville jeg ikke gjort det til en større greie enn det trenger å være. Anonymkode: ff0c9...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes åpenhet er fint da. Forklar gjerne på forhånd, uten å overdramatisere. Siden det er så tydelig er det garantert noe hun vil legge merke til, og om du later som ingenting tør hun kanskje ikke å spør. Anonymkode: e5393...260 Da mener du jeg bare bør si det enkelt "hei bare så du er klar over det, jeg har et arr som er ganske synbart på penisen". Men ikke gå inn på hvordan og hvem som gav meg det? Anonymkode: 274f7...501 1
Blåjojo Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Jeg ville ikke sagt noe. Har selv en kropp som er ganske full av arr etter diverse operasjoner, men har aldri sagt noe. Om det blir sex kan du heller svare om du får spørsmålet. Evt si noe om det etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg og kjæresten min ventet til det kom opp naturlig, etter at vi hadde hatt sex flere ganger. Han har arr etter omskjæring i voksen alder og jeg har et par store arr på bena etter operasjoner. Med mindre det er så ille at hen kan komme til å få en reaksjon så ville jeg ikke gjort det til en større greie enn det trenger å være. Anonymkode: ff0c9...ce7 For å si det sånn går hun ned på meg så vil det ikke være noe hun ikke legger merke til. Det er heldigvis ikke så stygt at jeg tror hun kommer til å synes den er ekkel, håper jeg ihvertfall. Er sånn sett litt verre på område rett under magen rundt penisen hvor jeg har 3 brenn merker. Husker aldri hva det området heter, pelvis? Anonymkode: 274f7...501 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 Blåjojo skrev (1 minutt siden): Jeg ville ikke sagt noe. Har selv en kropp som er ganske full av arr etter diverse operasjoner, men har aldri sagt noe. Om det blir sex kan du heller svare om du får spørsmålet. Evt si noe om det etterpå. Beklager er kjipt, kan jeg spørre har du noen gang merket at menn har mistet interessen eller syntes at det var for stygt? Dette er første gang jeg kommer til å ha sex på utrolig lenge, vi snakker ikke bare noen måneder eller et år. Allerede nervøs, og så må jeg tenke på å klare å prestere i tillegg. Anonymkode: 274f7...501
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Da mener du jeg bare bør si det enkelt "hei bare så du er klar over det, jeg har et arr som er ganske synbart på penisen". Men ikke gå inn på hvordan og hvem som gav meg det? Anonymkode: 274f7...501 Ehm. Om du sier det så må du jo også si hvorfor, jo. Det er helt greit å velge å ikke si noe. Og, nei, det kommer ikke til å bli spørsmål. Ingen normalt fungerende person stiller, naken retning sex, spørsmål om utseende(!) Da er man langt for ung og langt for lite kåt til å ha sex. Anonymkode: fda0a...d13
Blåjojo Skrevet 1. september 2022 #9 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager er kjipt, kan jeg spørre har du noen gang merket at menn har mistet interessen eller syntes at det var for stygt? Dette er første gang jeg kommer til å ha sex på utrolig lenge, vi snakker ikke bare noen måneder eller et år. Allerede nervøs, og så må jeg tenke på å klare å prestere i tillegg. Anonymkode: 274f7...501 Nei aldri. Heller blitt gjenstand for oppmerksomhet og nysgjerrighet ved at jeg har fått spm. om hvorfor jeg har et 20 cm langt arr på magen osv. Jo mer naturlig du oppfører deg, jo mer naturlig tenker jeg din partner tar disse tingene. Og kropp er jo naturlig! Med og uten valker, arr, strekkmerker… Og i alle former, farger og fasonger😊 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #10 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ehm. Om du sier det så må du jo også si hvorfor, jo. Det er helt greit å velge å ikke si noe. Og, nei, det kommer ikke til å bli spørsmål. Ingen normalt fungerende person stiller, naken retning sex, spørsmål om utseende(!) Da er man langt for ung og langt for lite kåt til å ha sex. Anonymkode: fda0a...d13 Jo i for seg, ville bare ikke risikere at vi bygger oss opp skikkelig ved forspill og så blir hun plutselig paff og kanskje satt ut når bokseren kommer av, når hun ser arr og merkene. Det er også en enten eller ting hvor jeg enten blir nødt til å si det først eller så forklare det etterpå, hvis hun blir så paff at hun kanskje er utrolig kåt men det satt henne for mye ut, vil historien bak ta død på at vi kommer til å fortsette. Anonymkode: 274f7...501
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #11 Skrevet 1. september 2022 Min erfaring er at det er så mye nerver og opphisselse første gangen at man ikke ser så nøye på penisen til partneren. Hvis du skal si noe så tenker jeg at du bør gjøre det i en situasjon som ikke er seksuell, en god stund før dere skal ha sex. Anonymkode: ff0c9...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #12 Skrevet 1. september 2022 Blåjojo skrev (1 time siden): Nei aldri. Heller blitt gjenstand for oppmerksomhet og nysgjerrighet ved at jeg har fått spm. om hvorfor jeg har et 20 cm langt arr på magen osv. Jo mer naturlig du oppfører deg, jo mer naturlig tenker jeg din partner tar disse tingene. Og kropp er jo naturlig! Med og uten valker, arr, strekkmerker… Og i alle former, farger og fasonger😊 Håper du har rett at det samme gjelder for kvinner, er litt redd for at historien vil enten skremme henne, eller få henne til å føle hun må oppføre seg anderledes. Det siste jeg vil er at hun skal begynne å gå rundt på eggskall, jeg har nok blitt for mye investert for tidlig men jeg klarer ikke å la være, ikke bare liker jeg henne, føles som om jeg er på tur å bli forelsket. Det er også så utrolig deilig å føle seg ønsket og begjæret for første gang på så lenge, og at det er under ordentlige omstendigheter. Eneste grunn til at vi ikke har hatt sex enda er fordi hun spurte om vi kunne vente, noe som ikke var noe problem for meg, jeg kunne fortsatt i enda lengre tid å bare kysse og kose slik som vi har gjort. Men nå virker det som at hun nesten er mer giret enn meg for at det skal skje. Fordi at jeg har vært så tålmodig og aldri prøvd å presse, lure eller noen ting som helst virker det som at det har bygd opp spenning for henne. Hun har måttet tåle å kjenne ereksjonen min presse opp mot henne under kosing, og i går ble det nesten hvis hun ikke var nødt til å dra pga jobb da ting ble ganske intenst, men avsluttet med å si at hun var klar og gjerne ville vi skulle sove hos meg eller henne i helgen. Anonymkode: 274f7...501
MapleSirup Skrevet 1. september 2022 #13 Skrevet 1. september 2022 Folk bryr seg ikke om arr. Alle fornuftige folk skjønner at man har levd et liv💕 3
Blåjojo Skrevet 1. september 2022 #14 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Håper du har rett at det samme gjelder for kvinner, er litt redd for at historien vil enten skremme henne, eller få henne til å føle hun må oppføre seg anderledes. Det siste jeg vil er at hun skal begynne å gå rundt på eggskall, jeg har nok blitt for mye investert for tidlig men jeg klarer ikke å la være, ikke bare liker jeg henne, føles som om jeg er på tur å bli forelsket. Det er også så utrolig deilig å føle seg ønsket og begjæret for første gang på så lenge, og at det er under ordentlige omstendigheter. Eneste grunn til at vi ikke har hatt sex enda er fordi hun spurte om vi kunne vente, noe som ikke var noe problem for meg, jeg kunne fortsatt i enda lengre tid å bare kysse og kose slik som vi har gjort. Men nå virker det som at hun nesten er mer giret enn meg for at det skal skje. Fordi at jeg har vært så tålmodig og aldri prøvd å presse, lure eller noen ting som helst virker det som at det har bygd opp spenning for henne. Hun har måttet tåle å kjenne ereksjonen min presse opp mot henne under kosing, og i går ble det nesten hvis hun ikke var nødt til å dra pga jobb da ting ble ganske intenst, men avsluttet med å si at hun var klar og gjerne ville vi skulle sove hos meg eller henne i helgen. Anonymkode: 274f7...501 Jeg svarer deg fra mitt ståsted som kvinne.😊 Så med mindre hun er ekstremt opptatt av utseende eller andre overfladiske ting, så går det nok helt bra. Men skjønner at du er nervøs. Siden du har datet henne en stund, så vet du jo hvilken type menneske hun er, og da har du nok en grei pekepinn på hvordan hun vil reagere. 1
Crazydoglady Skrevet 1. september 2022 #15 Skrevet 1. september 2022 Viss det bare er ett arr, og ikke en svær, synlig skade som fører til deformasjon eller noe sånn veldig uventet, så er det ikke noe jeg hadde brydd meg om ihvertfall 🤷 skader ikke å si noe heller da, men kanskje litt vanskelig å finne en naturlig tid å ta opp akkurat det på 😅
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #16 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror det er sjanse for at det kommer til å bli sex i helgen med noen jeg har datet litt en stund nå. Vi holder jo enda på å bli kjent med hverandre så vi vet langt fra alt om den andre, men vi har prøvd å være relativt åpne om ting. Jeg bare forventer at det kommer til å bli spørsmål når bokseren kommer av da jeg har et ganske tydelig arr på penisen. Burde jeg late som ingenting, eller si noe før vi kommer så langt? Anonymkode: 274f7...501 Du kan jo bare nevne det. Om hun er interessert nok bør det ikke spille noen rolle. Anonymkode: fa1d9...380
Hippogriff Skrevet 1. september 2022 #17 Skrevet 1. september 2022 Arr spiller nok ingen rolle, godt synlig eller ikke. Du trenger ikke si noe på forhånd. Fortell henne heller om det en gang dere ligger nakne sammen etterpå. Hun kommer da ikke til å få noe sjokk av dette. For det første er det bare et arr, ikke en deformasjon. For det andre - hvis en kvinne først er nede ved penisen din med ansiktet så har hun HELT andre ting i tankene enn å bry seg om dette. Slapp av du, dette går helt fint 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #18 Skrevet 1. september 2022 Arret spiller ingen rolle. Men årsaken til det, du nevnte brannskade, kan jo eventuelt skremme henne vekk. Hvorfor har du arr? Anonymkode: 697eb...616
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #19 Skrevet 1. september 2022 Som kvinne ville jeg syntes det var rart om du nevnte det.. Jeg, og de fleste jenter jeg kjenner, synes ikke det er så veldig turn-on å sitte studere penisen til en mann... Og i alle fall ikke de første gangene man har sex... Peniser er ikke så lekre som mange menn vil ha det til, vi damer er mest opptatt av hva de kan brukes til, ikke hvordan de ser ut. Anonymkode: 00f48...fb9 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #20 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Arret spiller ingen rolle. Men årsaken til det, du nevnte brannskade, kan jo eventuelt skremme henne vekk. Hvorfor har du arr? Anonymkode: 697eb...616 Jeg har tatt brevet jeg har skrevet til hun jeg nå dater, kortet det ned, skrevet om litt og fjernet en del detaljer. Enda ikke sikker på når jeg bør si noe (vet bare at det må være før vi har sex eller en god stund etterpå. Har ikke tenkt å skal bare gi henne brevet skriftelig. Bare lært at det hjelper for meg å skrive ting ned først, slik at jeg har en mal å følge. Ble sterkt misbrukt av foster søsteren min etter hun oppdaget at jeg var begynt å onanere når jeg var 11. Kan jo ikke si at det startet i uskyldlig siden hun var mye eldre enn meg. Jeg kan bare si jeg følte ikke at jeg ble misbrukt når hun første gang kom inn på rommet mitt, og jeg i panikk dro opp teppet, samtidig som jeg viste at hun skjønte hva jeg gjorde. Satt seg på sengen min, etter litt fram og tilbake hvor jeg desperat ba henne om å ikke fortelle det til noen. Lovet hun å ikke si noe, hvis jeg lovet at jeg ikke kom til å si noe, tok opp toppen sin for å få den hard igjen, avsluttet med hånden sin, etter det eskalerte ting over mange år. Er fullstendig klar over idag hvor feil alt var idag, men det var kompliserte følelser involvert. Jeg følte det som at noen var glad i og elsket meg. I starten hadde jeg vært 2-3 år eldre og det hadde vært med en kjæreste som var samme alder så kanskje noen ville sagt det var litt tidlig, det var bare ikke noe uten om det "vanlige" hvis det hadde vært vanlig kontekst. De var ikke før siste halvåret det foregikk hvor introduserte hun sakte men sikkert smerter i lettere former. Som å skrape meg forsiktig på ryggen, tils det kom til det punkte hvor hun kunne gå ned på meg samtidig som hun kunne ha en røyk i hånden. Brukte ikke alltid askebeger, og de tre verste brannskadene er pga av at hun ventet tils jeg var midt i orgasme og så brant meg med enden av sigaretten på pelvisomårde. Arret på penisen kom fra av at hun ikke syntes det var rettferdig at det bare skulle være hun som blødde under sex. Hun var utrolig flink å manipulere følelsene mine hvor iblant svidde det så mye at jeg grått både under og etterpå. Hvor hun da var veldig kjærlig, omsorgsfull, oppmuntrende og sa hvor mye hun satte pris på at jeg var sterk nok til å tåle det. Slik at det ikke blir noen misforståelser og jeg har absolutt ikke noe behov for noe BDSM greier for å skulle kunne få noen nytelse. Jeg likte aldri når hun var i Dom smerte humør, men godtok det delvis fordi jeg var redd å ikke ha noen plass å bo skulle noen få vite sannheten. Når ting var "vanlig" sex følte jeg at hun elsket meg, og samtidig overbevist om at dette var noe man gjorde iblant for noen man følte kjærlighet for, om det var det de trengte. Anonymkode: 274f7...501 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå