Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Hei Jeg skal selge leiligheten min og kjøpe meg ett hus ( ikke gjennom megler, blir kjøpt privat) Er det noen som vet om det går ann å få en slags mellom finansiering, sånn at jeg kan vente på det jriktige budet på leiligheten. Eventuellet om noen vet hva slags kriterier man må innfri får å få ett slikt lån. Vi er to som skal låne? Håper noen vet dette....
Malama Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 De fleste banker tilbyt mellomfinansiering ja. Ta kontakt med banken din.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Vi gjorde akkurat som deg, kjøpte hus først og solgte leiligheten etterpå. Ingen problemer med lån og sånt. Vi lånte hele kjøpesummen + enda mere til oppussing. I en periode satt vi da med over tre millioner i lån, men det var bare å la vær å tenke på tall da.... Vi fikk flere meglervurderinger på leiligheten, og alle antydet en salgspris langt over det vi hadde i lån. Vi lånte dermed til nyhuset med sikkerhet i leiligheten også. Banken ordnet alle papirene med megleren osv, ingen problem. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå